Paikallinen Rasvanpoltto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuhaa1978
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No tuota, jenkeistä on mahdollista (ainakin vielä) tilata johimbiinia ja joitain muita aineita sisältäviä geelejä, joilla on kuulemma vaikutusta paikallisesti. Yhtä tuollaista tuotetta, Yohimburnia, on kehuttu eri nettifoorumeilla aika paljon joten ei ole mikään huuhaatuote. Googleen hakusanaksi 'yohimburn' niin tulee linkkejä.

Ei varmasti apua jos käyttää himobulkin aikana.

Joo, no on mullakin vasen käsi oikeaa vahvempi ja "lihaksikkaampi", vaikka olenkin oikeakätinen...hassua! Ja vasen jalka, joka on ponnistava, on ollut myös oikeaa lihaksikkaampi, mutta vasempaan kertyy fläsää helpommin! :lol2:

Originally posted by huuhaa1978
No problem...Joo ei ollu pilanpäiten duunattu viesti vaikka ehkä siltä monien mielestä vaikuttikin :david: Halusin vaan varmistaa asiaa täällä jossa varmaan kuintenkin jonkunlaisia alan asiantuntijoitakin on paikalla. Mutta tää asia on tullu nyt harvinaisen selväksi. Btw. nimimerkki huuhaa sattui vaan kun kuuntelin just Halmeen biisejä kun rekisteröidyin tähän foorumiin.'
Ja onhan täällä varmaan muitaki tyhmiä kysymyksiä joskus esitetty??

Eipä siinä mitään. Tänne aina silloin tällöin näyttää ilmestyvän joitakin typeriä pilaposteja, jotka on naamioitu esim. kysymyksen muotoon. Ainakin minä olen ne tulkinnut trolleiksi ja minua suorastaan vituttaa kun en heti sitä huomaa ja rupean mielessä miettimään vastausta kysyjälle. Noh tulipahan tämäkin selväksi eli virhetulkinta minun puolelta.

Suositut

Back
Ylös Bottom