Paikallinen Rasvanpoltto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuhaa1978
  • Aloitettu Aloitettu

huuhaa1978

Onko kukaan kuullu tälläsestä tavasta polttaa rasvaa esim. vain vatsan alueelta. Eli hierotaan halutulle alueelle jotain rasvaa poistavaa geeliä tai sitten juoksevaa hunajaa. Tämän päälle vedetään elmu-kelmua suht koht tiukallle ja tämän jälkeen saunaan niin kauaksi aikaa kun pää siellä kestää. Pitäisi kuulemma rasvaa palaa!?!? ..Onko kellää tietoa/kokemuksia tälläsestä. :whip:

Ei toimi! Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, mutta jostain syystä ihmiset uskoo siihen. Tän huomaa etenkin tv-shopin mainoksia katsoessa.

Originally posted by huuhaa1978
Onko kukaan kuullu tälläsestä tavasta polttaa rasvaa esim. vain vatsan alueelta. Eli hierotaan halutulle alueelle jotain rasvaa poistavaa geeliä tai sitten juoksevaa hunajaa. Tämän päälle vedetään elmu-kelmua suht koht tiukallle ja tämän jälkeen saunaan niin kauaksi aikaa kun pää siellä kestää. Pitäisi kuulemma rasvaa palaa!?!? ..Onko kellää tietoa/kokemuksia tälläsestä. :whip:

No kaikki TV -shopista ostettuhan toimii! Mitä sinä tyhmiä kyselet? :david:

No noi sun mainitsemat konstit saattaa kenties poistaa nestettä väliaikaisesti.

Ite uskon kuitenki että rasvaa on mahdollista polttaa myös paikallisesti, tai siis lähinnä muuttaa sitä suhdetta millä rasva palaa mistäkin kohdasta. Hyvin vähän mutta kuitenkin.

Vittu saatana, mistä tuollaisia trollaajia tulee tänne palstalle. Rupeaa vähitellen vituttaan, kun joutuu lukemaan tuollaisia tahallisia trolleja. Ainakin oletan, että kukaan ei tuollaista vakavissaan kirjoita -> selvää häiriköintiä. En ymmärrä, miten jollakin voi olla niin sairas mieli, että on ottanut tehtäväkseen sabotoida keskustelua tuollaisilla paskaviesteillä Arvatenkin kirjoittaja saa jotain ihme tyydytystä moisesta. Kannattaisi pysähtyä miettimään milloin aikoo kypsyä ihmisen tasolle.

EDIT: katsokaa kirjoittajan nimimerkkiä sekin jo viittaa, ettei olla vakavisssaan liikkeellä.

Mitäs järkee tässä touhussa edes on, kuka molopää haluais polttaa rasvaa PAIKALLISESTI? Eikö edukkaampaa olis että laardi palais tasasesti joka puolelta kroppaa. "Mä haluun tiukan vatsan mutta löysän perseen.. hjälp!" :)

Originally posted by Rock^
Mitäs järkee tässä touhussa edes on, kuka molopää haluais polttaa rasvaa PAIKALLISESTI? Eikö edukkaampaa olis että laardi palais tasasesti joka puolelta kroppaa. "Mä haluun tiukan vatsan mutta löysän perseen.. hjälp!" :)

Rasvaa saa mun mielestä olla esim. jaloissa ja käsissä. Mut kuka tykkää mistäki. Niitä on olemassa sellasia sata vuotta treenanneita rottia jotka ei oikeesta näytä yhtään miltään ku ei kropassa oo yhtään rasvaa ja jalat on pienemmät kun toisilla kädet!!

Originally posted by mtk77
Vittu saatana, mistä tuollaisia trollaajia tulee tänne palstalle. Rupeaa vähitellen vituttaan, kun joutuu lukemaan tuollaisia tahallisia trolleja. Ainakin oletan, että kukaan ei tuollaista vakavissaan kirjoita -> selvää häiriköintiä. En ymmärrä, miten jollakin voi olla niin sairas mieli, että on ottanut tehtäväkseen sabotoida keskustelua tuollaisilla paskaviesteillä Arvatenkin kirjoittaja saa jotain ihme tyydytystä moisesta. Kannattaisi pysähtyä miettimään milloin aikoo kypsyä ihmisen tasolle.

EDIT: katsokaa kirjoittajan nimimerkkiä sekin jo viittaa, ettei olla vakavisssaan liikkeellä.

Nojoo ehkä se oli tyhmä kysymys mut tässä kun on vasta puolisen vuotta treenaillu nii uskoo ehkä vähän helposti joltain "kokeneemmilta" tulleita neuvoja. No mut tuli ainaki tää asia selväksi...!!!

Originally posted by huuhaa1978
Rasvaa saa mun mielestä olla esim. jaloissa ja käsissä. Mut kuka tykkää mistäki. Niitä on olemassa sellasia sata vuotta treenanneita rottia jotka ei oikeesta näytä yhtään miltään ku ei kropassa oo yhtään rasvaa ja jalat on pienemmät kun toisilla kädet!!

Kyllä mä mieluumin otan käsiin ja jalkoihin sen paksuuden lihalla kuin läskillä. :david:

Originally posted by kvi
Kyllä mä mieluumin otan käsiin ja jalkoihin sen paksuuden lihalla kuin läskillä. :david:

Nojoo tottakai niinhän kaikki tietenki haluaa mut vähän rasvaa siihen lisäks nii muutama sentti napsahtaa taas lisää. Mut kuten sanoin kuka tykkää mistäki. Toisille on tärkeää olla vaan iso rasvoista välittämättä...

Jos rasva palaisi paikallisesti liikunnan takia niin esim. tennispelaajat saattaisivat näyttää aika friikeiltä kropastaan... toinen käsi sika kiree.

I rest my case.

Kannattaisi pysähtyä miettimään milloin aikoo kypsyä ihmisen tasolle.

No, kato vittu itte sitä ikää ni kai sä huomaat että onhan se varma trolli vasta sitte ku se täyttää niinku 26 nii alkaa tulla kypsää textii!!!11patomursuvetääkäteeneiturpaan!!!

paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassakaan, piste.

Älkää nyt h***tissä läskiä säästelkö!!

Eiköhän tuossa ole ennemmin kyseessä vääränlainen harjoittelu. Treenaa nyt hyvä mies jalkojas kanssa.
Jalat ja kädethän vielä ovat ne jossa lihaskasvu on helpoimmin nähtävillä.

Mikähän siinä on että toisille kunnon treenattu vartalo tarkoittaa vain hartioiden ja rinnan väliä, eikä huomioida muuta kroppaa lainkaan?
Päästä nyt puhumattakaan.

Originally posted by hamuk
Ei toimi! Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti, mutta jostain syystä ihmiset uskoo siihen. Tän huomaa etenkin tv-shopin mainoksia katsoessa.
Jep. TV-shopilta kuulostaa. Tuskin toimii.

huuhaa1978, Olen pahoillani avautumisestani, jos tosiaankin olit vakavissasi kirjoituksesi kanssa. Tulkitsin viestisi pilanpäiten tehdyksi ja kun vielä huomasin tuon nimimerkkisi alun "huuhaa", jolla ainakin meilläpäin on tietty tarkoitus, niin mielipiteeni oli selvä.

Originally posted by N.O.Kummonen
Jos rasva palaisi paikallisesti liikunnan takia niin esim. tennispelaajat saattaisivat näyttää aika friikeiltä kropastaan... toinen käsi sika kiree.

I rest my case.

:offtopic: Itse asiassa tennispelaajat näyttää joskus aika friikeiltä. Ei tosin epätasaisen rasvakerroksen ansiosta, vaan joillakin on mailaa pitävä käsi lihaksikkaampi kuin toinen, ja samanpuoleinen olkapää alempana kuin passiivisen puolen olkapää. Ja tämä on seurausta yksipuolisesta harjoittelusta.

Ja huom. En tarkoita että kaikilla tenniksen pelaajilla on näin. Taitaa olla lähinnä muutamien harrastelijoiden vaiva, jotka ei ymmärrä vahvistaa koko kroppaa tasapuolisesti.

huuhaa1978, Olen pahoillani avautumisestani, jos tosiaankin olit vakavissasi kirjoituksesi kanssa. Tulkitsin viestisi pilanpäiten tehdyksi ja kun vielä huomasin tuon nimimerkkisi alun "huuhaa", jolla ainakin meilläpäin on tietty tarkoitus, niin mielipiteeni oli selvä.

No problem...Joo ei ollu pilanpäiten duunattu viesti vaikka ehkä siltä monien mielestä vaikuttikin :david: Halusin vaan varmistaa asiaa täällä jossa varmaan kuintenkin jonkunlaisia alan asiantuntijoitakin on paikalla. Mutta tää asia on tullu nyt harvinaisen selväksi. Btw. nimimerkki huuhaa sattui vaan kun kuuntelin just Halmeen biisejä kun rekisteröidyin tähän foorumiin.'
Ja onhan täällä varmaan muitaki tyhmiä kysymyksiä joskus esitetty??

Originally posted by Powerhousu
:offtopic: Itse asiassa tennispelaajat näyttää joskus aika friikeiltä. Ei tosin epätasaisen rasvakerroksen ansiosta, vaan joillakin on mailaa pitävä käsi lihaksikkaampi kuin toinen, ja samanpuoleinen olkapää alempana kuin passiivisen puolen olkapää. Ja tämä on seurausta yksipuolisesta harjoittelusta.

Se on totta. Ja samoin esim. keilaajilla(jotka yleensä aika ohuita ruoskia) on heittokäsi saanut edes sen vähäisen treenin ja on näin ollen hiukan toista isompi/lihaksikkaampi(?!?)...

Back
Ylös Bottom