Paikallaan polkemista.

Tiedän, että näitä dieetti threadeja on jo iso kasa, mutta halusin et joku vois neuvoa minulle suoraan.
Aamuisin otan kolme kofeiinipilleria, omega 3 ja muut vitamiinit. Tämän jälkeen poljen kuntopyörä aina 40-50min ja kalorimittari näyttää yli 400kcal, tiedän että tohon ei ole uskomista, mutta kunhan heitin.
Aamupalaksi menee aina kaurapuuroa 60g, paketillinen (10kpl) valkuaisia ja 3-4 pientä omppua ennen lähtöä. Lounas ja päivällinen ovat aikalailla samanlaisia johon kuulu annos (70g) proteiinipasta, n. 200g jotain lihaa ja sama satsi omppuja. Siinä on mun tyypillinen päivä.
Ongelmana on, kun olen jonkun puolitoista kuukautta tuota settiä vetänyt, niin ei ole tapahtunut minkälaisia muutoksia. Vaaka ja vatsaseudun ympäryysmitta näyttävät samaa kuin ennenkin ja jopa peili ei tuo hyviä uutisia :(
Itse olen noin 185cm ja painan 75kg, ennenkun sanotte mitään niin tuolla vatsaseudulla on ihan liika höllyvää.
Tiedän et ruokailut ei ehkä täsmä täysin mitä täällä aina suositellaan, mutta ei se minulla niin kauhea ole :> kun kuitenkin syön aika puhtaasti ilman karkkeja, suklaata ja tollaista. Luulis et jotain olis ainakin tapahtunut, kun kuitenkin luulen ainakin et olen miinuskaloreilla? Jos kulutan joku 2000kcal ja noista saa jonkun 1800kcal miinus kuntoilu.
Kaikki neuvot ja kokemukset olis erittäin avuliaita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeileppa jokupäivä että mittaat syömäsi safkat mahdollisimman tarkasti ja lasket kalorit uudestaan. Todennäköisimmin syöt enemmän kuin kuvittelet. Eipä tuossa ole vaihtoehtoja kuin rukata safkoja siihen suuntaan että syöt vähemmän. 1800kcal on aika vitun vähän 75kg hemmolle... Voihan olla että aineenvaihduntasi on mennyt "tukkoon" kun olet syönyt niin vähän. Varmaan ainoa vaihtoehto tähän on olla viikko tai pari selkeästi plussalla, ja sitten pudottaa kalorit johonkin 2200-2500 paikkeille ja katsoa mitä tapahtuu?

Ongelmana on, kun olen jonkun puolitoista kuukautta tuota settiä vetänyt, niin ei ole tapahtunut minkälaisia muutoksia. Vaaka ja vatsaseudun ympäryysmitta näyttävät samaa kuin ennenkin ja jopa peili ei tuo hyviä uutisia :(

1. 185 cm / 75 kg? Sanoit, ettei saa sanoa, mutta sanonpa kumminkin. Painoindeksisi on 21.9 eli jos tuosta laihdutat 5+ kg, niin lipsahdat alipainon puolelle. Vatsan seudulla ei voi olla noilla statseilla paljon höllyvää tai sitten olet jotenkin onnistunut polttamaan kroppasi lihakset pois ja jäljelle on jäänyt fläsää ja luita.

2. Sua on vaikeahko neuvoa, kun tuo kuvaus ruokailusta on vähän sekava. Neuvoisin pitämään viikon ajan ruokapäiväkirjaa, jolla selvität mitä tarkkaan ottaen syöt ja milloin. Ruoat, juomat ja liikunnat sinne. Mitä liikuntaa muuten harrastat ja kuinka usein? Sekään ei selvinnyt kuvauksesta.

3. Jos paino ei putoa, tarkoittaa se aina sitä, että syöt saman verran tai enemmän kuin mitä kulutat. Mitään mystistä "jumittamista" jota tuolla energiataseella ei voisi selittää ei ole olemassakaan.

4. Mun neuvo pitkällä tähtäimellä olisi, että alipainon rajalle laihduttamisen sijaan rakennat vähän lisää lihasta. Tällöin ei pienet höllyvät kerrokset siinä päällä edes erotu.

Niin tässä saa hiukan sellasen kuvan että olet hoikka eikä lihasta ole vielä kertynyt kovinkaan paljon. Tällöin saattaa helposti kropasta riippuen näyttää siltä että vatsa on "turvonnut ja pehmeä" muuhun kehoon verrattuna. Saatat olla esim kehotyyppiä jolla vatsa alkaa pullottaa esiin jopa vesilasin jälkeen. Eikä se ole läskiä se vaan harmittava vatsan ominaisuus.
Samoin ikäsi puolesta et ole vielä ns. äijä -iässä, missä niska paksunee ja kaksoisleukaa alkaa muodotua ihan itsestään. Vaikea sanoa noilla tiedoilla mitään enempää, mutta voi hyvin olla, että dietin sijaan tarvitsetkin enemmän plussa kaloreita ja kovaa treeniä jotta lihakset pystyvät kasvamaan.

Osta puntari, punnitse ruuat, merkkaa kalorit vihkoon. Joka päivä. Viikottain laske päiväkalorien keskiarvo. Vertaa kalorilaskurin antamaan päiväkulutukseesi.

Jos olet miinuksella, laihdut. Varmasti.

uskoisin että pari kiloa lisäälihasta auttaa. millaisia tuloksia nostelet eri liikkeissä, kuulostaa siltä että olet ehkä aika heikko, jolloin laihanakin voi näyttää veltolta ja pienikin läski häiritsee olemusta.

uskoisin että pari kiloa lisäälihasta auttaa. millaisia tuloksia nostelet eri liikkeissä, kuulostaa siltä että olet ehkä aika heikko, jolloin laihanakin voi näyttää veltolta ja pienikin läski häiritsee olemusta.
Olen kyllä aika heikko ainakin jos rupea vertailemaan täällä oleviin :rolleyes:
Ja kuten sanonut et suurin ongelma juuri vatsanseutu. Näyttää kun olisin juuri synnyttänyt :o niin en sitten vaan tiedä jos pitäis ruveta vatsalihaksia vetää niin perkelesti. Olen kyllä niitäkin tehnyt joka aamu tän puolentoista kuukauden aikana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom