Pahimmat kännisekoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
Tänne voisitte kirjottaa pahimmat kännissä sattuneet toilailunne. Ittelle kävi reilu kuukausi sitte sillai et alettiin kaverin kaa vähä tappelee ja sitte se kaato mut vahingos patterii päin ja kaatu samalla ite päälle. Patterin säätönuppi väänty alas ja pää aukes. Sitte piti lähtee peijakseen. Kolme tikkii tuli. Laattasin siel sairaalas käytävälle ennen tikkien laittamista ja sen jälkeen. :urjo: Mahto siivoojaa vähän vituttaa. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulle nyt mitenkään pahasti käynyt, mutta yksissä kotipileissä kiipesin ränniä pitkin parvekkeelle (pelkät sukat jalassa) :paviaani:

Lähdin aikoinaan kaverien kanssa laivaristeilylle Ruotsiin. Kaverit palasivat Suomeen, minä en. Oma reissu venahti viikon pituiseksi. Tuohon viikkoon sisältyy ERITTÄIN paljon ihmeellisiä juttuja. Kyllä mä tän voi hyvin heittää kännisekoilun piikkiin.

Kerran ku olin ennätyskännis ja tosi sekavassa tilassa ni juoksin vahingos kämppiksen lukitusta ovesta läpi. Kämppis vähä ihmetteli ku tuli viikonlopun jälkeen himaan. Yritin selittää sille juttuu bileisiin tulleista kutsumattomista vieraista jotka oli saanu moisen tuhon aikaan. Eihä se tietenkää menny läpi ja jouduin maksaa oven karmin korjauksen ja jouduin poliisin juttusilleki.

Oltiin kaverin synttäreillä baarissa, josta puolet oli varattu meidän käyttöön. Jossain vaiheessa iltaa aloin juoda drinkkejä joiden mukana tuli semmonen tinalusikka mikä oli hienosti koristeltu. Kaverin lahjat olivat kassissa jonne heitin aina lusikan kun olin juonut drinksun. Join juomia kolme peräkkäin ja vähän ajan päästä tarjoilija tuli hienostuneesti huutamaan: "Kuka pölli niitä lusikoita? Malehan niitä drinkkejä on tilannut!" Siinä sitten nolona tarjoilijan vaatimuksesta kaivoin koko baarin katsoassa lusikat nöyrästi laukusta ja luovutin ne tarjoilijalle jotain noloja kommentteja mutisten.

:wall: Tarkemmin ajateltuna vieläkin vituttaa ihan huolella. Ja tästä on aikaa kohta vuosi.

Hmm, meitsi oli se joka muutama kuukausi sitten Turun Moccassa tuli sisään kohtuullisen selvännäköisenä, maksoi sisäänpääsyn ja onnistui tiputtaa jotain muovikortteja ja kolikoita joita sitten kyykkiessä talteen kaatui selälleen. Varmuuden vuoksi kaaduin vielä toistamiseen kun autoin narikan kohdalla kolikkoa lattialta. Hävettää vieläkin, ei tosiaan ollu kovin näyttävä sisääntulo. Sori :D Kyykky ei siis luonnistu multa oikeen..

Penneck sanoi:
Lähdin aikoinaan kaverien kanssa laivaristeilylle Ruotsiin. Kaverit palasivat Suomeen, minä en. Oma reissu venahti viikon pituiseksi. Tuohon viikkoon sisältyy ERITTÄIN paljon ihmeellisiä juttuja. Kyllä mä tän voi hyvin heittää kännisekoilun piikkiin.

'paljon ihmeellisiä juttuja'? Sana-arkut auki... mitä tapahtui? :whip:

yks uusvuos on jääny mieleen,olin kaverilla ja juotiin 4 päivää putkeen.ton neljänpäivän aikana tapahtu uskomattomasti kaikkea hauskaa ja vähemmän hauskaa.popitkin kyrvähti kun oli päällä 3 päivää.myin myös paitani + muuta irtotavaraaa tona aikana että saisin lisää viinaa

Joskus vuonna miekka ja kivi nuorena kloppina Virroilla ranta-rockissa. Olin kännissä kuin käärme, siinä tuli sitten joku "muija" ryysyihin kii ja alkoi nuolemaan. No minähän nuorena kollina olin ihan innoissani ja eikun asenteella suutelemaan. Siinä sitten käsi hakeutui toki perseelle ja toinen rintoja kähmimään. Rintojen kohdalle päästyä tajusin että nyt on kyllä jätkää viety 100-0. Vitut sillä mitään rintoja ollut, äijä saatana, joku transuhomoperse. Tönäsin sen pois ja kerkesin sanomaan "MITÄ VITT..." samalla napahti nyrkki sivulta päähän ja maikki keräili itteensä maasta. Joku saatanan karju oli varmaan luullut että mä pieksen muijaa siinä. No aamulla koko episodi nauratti, mutta kyllä silloin olisin toivonut että olis ollut edes vähän yli 60kg paino.

Kusimato sanoi:
Ei mulle nyt mitenkään pahasti käynyt, mutta yksissä kotipileissä kiipesin ränniä pitkin parvekkeelle (pelkät sukat jalassa) :paviaani:
Siis munasillaan pelkät sukat jalassa vai vaan ilman kenkiä?

Mike sanoi:
Vitut sillä mitään rintoja ollut, äijä saatana, joku transuhomoperse.
No voi jumaleissöni :D :lol2:

Pitäsköhän mennä itekki joskus ryyppäämään, että sais näitä hauskoja muistoja?

Tää juttu ei oo kännisekoilu kylläkään ja sopis tohon vituttaa niin ankarasti threadiin myös.

Toissa kesä olin tulossa salilta fillarilla, oli elokuu ja aivan helvetin kuuma päivä.
No menin matkalla hakee vissyä kaupasta, no annappa olla kun tulin kaupasta niin mun pyörän tarakalla oli lappu.
Voi vittu, siis siinä joku hintti koitti iskee mua, lapussa oli sen numero ja se mitä muuta siinä lapussa luki jätän nyt sanomatta.

Sillon pääs perkelettä urakalla, ja jos ois näköpiirin se homo sattunu niin päähän ois saanu :curs:
Mietin että voihan vittu näitä Hesan sekoja, että lähen takas lappiin. :curs:

ekat kännit faijapuolen keskenkäyneestä viinistä salaa 5 luokalla.minä,proidi ja 3 muuta kaveria saatiin kuningasajatus juoda keskellä viikkoa kotona.no lähti se homma sitten vähän käsistä.isäpuoli oli ihmeissään kotiin tullessaan ku kämppä oli täynnä oksentavia/sammuneita ala-asteelaisia.seuraavana päivänä oltiin koulussa reteinä :p

Richard75 sanoi:
Tää juttu ei oo kännisekoilu kylläkään ja sopis tohon vituttaa niin ankarasti threadiin myös.

Toissa kesä olin tulossa salilta fillarilla, oli elokuu ja aivan helvetin kuuma päivä.
No menin matkalla hakee vissyä kaupasta, no annappa olla kun tulin kaupasta niin mun pyörän tarakalla oli lappu.
Voi vittu, siis siinä joku hintti koitti iskee mua, lapussa oli sen numero ja se mitä muuta siinä lapussa luki jätän nyt sanomatta.

Sillon pääs perkelettä urakalla, ja jos ois näköpiirin se homo sattunu niin päähän ois saanu :curs:
Mietin että voihan vittu näitä Hesan sekoja, että lähen takas lappiin. :curs:

:lol2:

Höh, sun pitää vaan fillaroida rivakammin, ettei fanit pysy perässä ;)

Deat sanoi:
Siis munasillaan pelkät sukat jalassa vai vaan ilman kenkiä?

En ollut munasillani (sentään) ihmettelin kyllä jälkeenpäin kiipijän lahjakkuuksiani. :rolleyes:

Ajeltiin männä kesänä Citymarketista varastetulla rullatuolilla popittaen Samuli Edelmanin Karavaanari-viisua Rauhalahden leirintäalueella Kuopijossa. Meno oli "aika" härskiä.

Rullatuoli tuli mukaan myös saunaan. :rock:

Itelle tapahtunut noita perussekoiluja ja pienenä poikana tuli laatattua jonkun saunailtapaikan (hotelli) lavuaari tukkoon... :)

Kaverin faijasta on uskomattoman hyvä juttu:

Se tuli muutama kymmenen vuotta sitten baarista kotiin joskus klo:3 aikaan yöllä ja oli kännissä kuin ankka. Kerrostalossa asuessaan siihen aikaan äijä päätti mennä hissillä kotiovelle. Vahingossa painoi sitten 6:sta vaikka oikea kerros olisi ollut 5... Avain ei tietenkään sopinut lukkoon (koska oltiin kerrosta liian ylhäällä) ja äijä alkoi soittamaan kelloa keskellä yötä. Sieltä tuli sitten tuntematon ukko kalsarit jalassa vastaan ja voitte kuvitella mitä äijän päässä liikkui:

"prkl... jättää muijan vähäksi aikaa yksin ja heti on toinen äijä!"

Noh, kaverin ukko otti kylmän viileästi tuntematonta ukkoa raiveleista kiinni ja heitti käytävään. Sitten se meni asuntoon sisälle ja laittoi oven perässään kiinni. Takkia pois ottaessaan äijä huomasi, että kovin on erinäköinen kämppä kuin pitäisi ja tässä vaiheessa sille selvisi että ollaan väärässä asunnossa. Ulos lähtiessään se huomasi toisen ukon joka seisoi hölmistyneenä käytävässä kalsarit jalassa... Pahoitteli kovin tapahtunutta tietenkin ja jonkin ajan kuluttua raahautui omaan asuntoon.

Kaverin mutsi sanoi, että ton yön aikana äijä oli vienyt lähes kaikki (viinat yms.) mitä kotoa kaapista löytyi "hyvitykseksi" yläkerran "tuntemattomalle" ukolle... :thumbs:

Kaverilla oli myös muinoin hyvä keino mitata onko tarpeeksi kännissä vai ei. Naapurissa asui kreikkalaista syntyperää oleva mies, jonka nimi oli "Stefanapopoulos". Aina baarista yöllä tullessaan kaveri koitti lukea ääneen naapurin nimen ovilaatasta.

Jos onnistui -> takaisin baariin,
jos ei -> nukkumaan. :)

kobe sanoi:
'paljon ihmeellisiä juttuja'? Sana-arkut auki... mitä tapahtui? :whip:

Tutustuin muutamaan ihmiseen ja päihteiden käyttö jatkui. Ei viitsi täällä kaikkea kertoa, kun ei sitä 100% anonyymisuojaa kuitenkaan ole, jos vipiksikin jonain päivä sitten ryhtyisi. Muutama päivä siinä kuitenkin Tukholmaa kierreltiin oudoissa piireissä ja eirittäin sekavassa tilassa...tulee mieleen eräs Saksan reissu, jossa kemianopettajallakin riittäisi ihmettelemistä ;)

Risteilyllä laattasin humalassa hyttiin ja kun yritin siivoilla jälkiä niin laatta vain levisi ympäriinsä ja näytti erehdyttävän paljon paskalta. Lopetin siivoamisen ja sammuin alasti sänkyyni ja seuraavana aamuna sain kuulla että helvetin moinen määrä porukkaa oli käynyt naureskelemassa siinä hytissä läskiä persettäni ja pieniä muniani. Tietysti oli kuvattu videokameralla, kännykkä oli laitettu persvakoon ja sänkyni oli "säkitetty" eli nostetaan vuode ylös ja lukitaan se siihen asentoon tikkailla (mahdotonta päästä pois).
Koko risteilyn kaikki luulivat laattaa paskaksi ja nauroivat ihan helvetisti!
Risteilyllä jotkut älypäät työnsivät kyniä ja vessaharjoja sammuneiden ihmisten peräsuoleen ilman liukasteita tietysti!

armand sanoi:
Risteilyllä laattasin humalassa hyttiin ja kun yritin siivoilla jälkiä niin laatta vain levisi ympäriinsä ja näytti erehdyttävän paljon paskalta. Lopetin siivoamisen ja sammuin alasti sänkyyni ja seuraavana aamuna sain kuulla että helvetin moinen määrä porukkaa oli käynyt naureskelemassa siinä hytissä läskiä persettäni ja pieniä muniani. Tietysti oli kuvattu videokameralla, kännykkä oli laitettu persvakoon ja sänkyni oli "säkitetty" eli nostetaan vuode ylös ja lukitaan se siihen asentoon tikkailla (mahdotonta päästä pois).
Koko risteilyn kaikki luulivat laattaa paskaksi ja nauroivat ihan helvetisti!
Risteilyllä jotkut älypäät työnsivät kyniä ja vessaharjoja sammuneiden ihmisten peräsuoleen ilman liukasteita tietysti!

Ei mulla ollutkaan mitään ihmeellisiä reissuja näemmä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom