Pahemman sortin karkkiaddiktio!

Sepi80 sanoi:
Kukaan ei ole tainnut ehdottaa kromitabletteja? Kromin kuitenkin sanotaan hillitsevän makeannälkää. Tiedä sitten onko paskankaan merkitystä oikeasti, mutta saisi siitä varmaan jotain placebo-efektiä oman itsekurinsa tueksi. Ainakin ite olin joskus huomaavinani jotain sellaista kun nappailin kromilisää. :D

Edit: makeannälkäisen miehen ei muuten kannata ottaa karkinnälkäistä naista, tulee siinä sivussa sitten itekin syötyä enemmän makeaa vaikka muuten ei söisi. Nimim. kokemusta on. :curs:

Niimpä niin, tai toistepäin!:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meah sanoi:
Hy-Pron hasselpähkinä proteiinipatukkaa suosittelisin;) Kiesus kun on hyvää ja maistuu ihan suklaapatukalta. Ihan jos karkkia haluat niin olikohan se nyt Light Linen hedelmä-salmiakki-lakritsi sekoitus.:kuola: Tosin pussissa on vain 100g mutta pysyy ainakin määrät kohtuudessa.

Joo, noita patukoita kannattaa vedellä. Voi vaan tulla kalliiks jos pitkin päivää ostelee noita.
Ite en oo tykästyny yhdenkään patukan makuun, proteiinipatukan. En tiedä mutta ei se mitään maanmakoista ole, mutta kyllähän se alas mennee.

Knarr sanoi:
Joo, noita patukoita kannattaa vedellä. Voi vaan tulla kalliiks jos pitkin päivää ostelee noita.
Ite en oo tykästyny yhdenkään patukan makuun, proteiinipatukan. En tiedä mutta ei se mitään maanmakoista ole, mutta kyllähän se alas mennee.

ja olet jo kokeillut tuota hasselpähkinääkin? etkä tykännyt:eek: ?

Kromia kannattaa kyllä kokeilla. Itselläni tulee kyllä makeannälkää useastikin vaikka kromia syön, mutta ei nyt sentään päivittäisellä syötöllä.
Ja sitten kun karkinnälkä iskee, vetää monta palaa ruisleipää tai näkkäriä ja litran vettä. Ei hirveästi tee enää mieli makeaa kaupan karkkihyllyn kohdalla.

Itsekurista se on kiinni tuo karkkiasia. Itse olen ollut vuoden syömättä sitä ja ei tee mieli yhtään. Ei edes, vaikka dieetillä ollaan.
Toki noista sokeriaddiktioista voi vieroittua, kyllähän huumeistakin vieroitetaan:D

Doggoned sanoi:
Itsekurista se on kiinni tuo karkkiasia. Itse olen ollut vuoden syömättä sitä ja ei tee mieli yhtään. Ei edes, vaikka dieetillä ollaan.
Toki noista sokeriaddiktioista voi vieroittua, kyllähän huumeistakin vieroitetaan:D
Kuinka moni pääsee lopullisesti irti huumeista:D ?Irrottautuminen karkista on varmasti yksilöllistä, kyllähän sitä ilman voi olla, mutta hermo siinä menee;) Ennätyksen tosiaan on ollut se 2kk ja sekin täyttä tuskaa, sillonen avokki mussutti vieressä kokoajan. Olin normaalia:D äkäisempi, hermostunut ym ym. Itse korvasin tuolloin karkkia tekemällä kauheet kipot rahkaa ja mätin sitä....+ jäätelöä. Eli addikitosta toiseen..
Noita kromejahan voisi todella kokeilla.

hömppä sanoi:
Kuinka moni pääsee lopullisesti irti huumeista:D ?

Kaikki joilla on tarpeeksi itsekuria olla koskematta niihin enää. Ihminen vain ei ole luonnostaan masokistinen, niin se haluaa välttää ikäviä tuntemuksia, joten useimmilla se ei onnistu.

Tartteeko niistä päihteistä kokonaan eroon päästäkkään ;) no ei vaan. Jos sitä järkeä on päässä ja itsekuria tarpeeksi, nii eiköhän homma toimi. Tosin kaikilla ei toimi..ja jos elämäntilanne on vitun huono, niin kuka vaan voi tehdä typeriä ratkaisuja.

Ittellä ei tee pahemmin mieli makeata, ku tulee syötyä normisafkaa niin paljon, ettei yksinkertaisesti tee mieli mitään muuta enää.

ps. on mulla tossa pöydällä lätkäkarkkeja ja tutti frutteja :D

mulki oli kyl iha saatanan vaikeeta lopettaa karkkiensyönti aijemmin, parhaiten toimi että lopetti iha täysin kokonaan, jos sortu ostaan vaikka lauantaita varten ni si vaan tuli useemminki ostettuu ja enemmä

criticalmass sanoi:
Namuset on naisten ja lasten hommia.
Miehet vetää lihaa!
Näin on! Jos ei millään pääse herkuista irti edes dietillä niin pitää lisätä henkistä treeniä.;)
Se on vain tahdon voimaa, jos kovasti haluat kesäkireeksi niin pystyt ola ilman karkkia jos et niin et voi karkkiakaan olla syömättä.

Mutta any way tsemppiä dietille.:thumbs:

Karkista pääsee helposti eroon syömällä kunnon ruokaa niin, että ei jää nälkä.
Itse vieroitin itseni kovakouraisesti määräämällä karkki päivän jolloin ostan jonku alle 100g pussin.
Eipä tee enään mieli ja säästyy neki rahat.
Tsemppiä ja ankaraa kuria.:whip:

Ittella ainaki autto ku safkas iha vitusti ruokaa ja aloin vaan rakastaan kunnon kotiruokaa, sita on sitte helpompi vahentaa ku sita karkin maaraa.

Oma ongelma ei ole karkit eikä limppari vaan ihan perusruoka ja ne ylettömät määrät mitä syön. :D Sen siitä saa kun on hyvän ruuan ystävä.

kisskiss sanoi:
Oma ongelma ei ole karkit eikä limppari vaan ihan perusruoka ja ne ylettömät määrät mitä syön. :D Sen siitä saa kun on hyvän ruuan ystävä.
Kohtalotoveri! :D

Arvaa muuten vituttaako, kun ei saa syödä näin dieetillä niin paljoa kuin normaalisti. Kyllä se on niin että hyvän makuinen kotiruoka, jossa on kaikki jälkkärit, salaatit, protskupitoset pääruuat, leivät, raejuustot yms rokkaa! Kunnon ruoka-annosta seuraava ähky on myös ihana tunne. :haart:

Tykkään mä karkeistakin ja muusta hömpästä mutta ei mulla ole enää minkäänlaista addiktiota niihin. Kerralla kun lopettaa karkin syönnin niin se loppuu pikkuhiljaa se himo. Säännöllinen ruokailu on myös paras keino estää makeanhimoa.

Jos on dieetillä ja on tarkoitus vältellä sokeria, niin kannattaa suosiolla jättää ne protskupatukatkin väliin. Aika reilusti niissäkin on sokeria, ja taisi suurin osa niistä low-carb -versioistakin olla lähinnä paskapuhetta. Pitääpä varmaan tuostakin koittaa taas jotain faktaa etsiä, kun sitä täälläkin joskus oli.

Joona sanoi:
Jos on dieetillä ja on tarkoitus vältellä sokeria, niin kannattaa suosiolla jättää ne protskupatukatkin väliin. Aika reilusti niissäkin on sokeria, ja taisi suurin osa niistä low-carb -versioistakin olla lähinnä paskapuhetta. Pitääpä varmaan tuostakin koittaa taas jotain faktaa etsiä, kun sitä täälläkin joskus oli.
On muutamia hyviä patukoita jotka voisivat juuri ja juuri sopia dietille. Tämä Mega Pro voisi sopia ja Pro Lite patukka.

Tietääko joku mitä varten jotkut ihmiset pysyvät aivan kyniksinä, vaikka syövät joka päivä karkkipussin, sipsejä ja sokerilimuja, eivätkä harrasta mitään. Suurin osa kouluikäisiä. Mulla on yksi kaveri joka on juuri tälläinen, ei se kateeks käy koska sillä ei ole lihasta ollenkaan, mutta ärsyttää kun oma dieettailu ja painon säilyttäminen on hirveän vaikeaa, vaikke mitään tuollaista syökään. Johtuuko geeneistä vai mistä, tekin varmaan tunnette konseptin???:itku:

Eipä tuo mielestäni ole kuin tottumis kysymys. Olet tottunut vetämään sitä karkkia, niin sitä myös vedät. Yksinkertaisin ratkaisu on kun vain lopetat sen.

Onnekseni omat vanhempani eivät minulle lapsena kovin usein ostaneet karkkia/limsaa yms. niin eipä tee nykyisinkään laisinkaan mieli noita. Sipsejä en ole itse ostanu varmaan koskaan, ja karkkia nykyisin ostan ehkä kerran tai pari vuodessa. Limua yhtä harvoin.

MrIks sanoi:
Tietääko joku mitä varten jotkut ihmiset pysyvät aivan kyniksinä, vaikka syövät joka päivä karkkipussin, sipsejä ja sokerilimuja, eivätkä harrasta mitään. Suurin osa kouluikäisiä. Mulla on yksi kaveri joka on juuri tälläinen, ei se kateeks käy koska sillä ei ole lihasta ollenkaan, mutta ärsyttää kun oma dieettailu ja painon säilyttäminen on hirveän vaikeaa, vaikke mitään tuollaista syökään. Johtuuko geeneistä vai mistä, tekin varmaan tunnette konseptin???:itku:
ei tule läskiä, mutta ei niillä lihas kasva yhtä nopeasti kuin meillä "katson-karkkia-lihon-5kg"

olisiko tuon ei tule läskiä ja tikku tyypin nimi (tieteellinen kropan tyyppi) ollut ektomorfi?
viisaammaat kertovat lisää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom