Paha olo treenauksen aikana?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä olen nyt saanu aluilleen salilla käymisen. Kunnon opastuksen ja ohjelman kera. Mikäköhän mättää kun olen siinä pisteessä, että olis vielä pari laitetta jäljellä niin iskee ihan hirveä paha olo, oksennus, huimaus. Syön kuitenkin kunnolla ennen salille menoa. Tykkään tosta touhusta, mutta olis tietenkin kivempi treenata ilman :urjo:

Kertokaas asiantuntijat mikä mahtaa mättää?

Ethän kuitenkaa heti syönnin jälkeen sinne salille mene..? pari tuntia väliä tuntuu itelle ainaki ihan sopivalta..
ja muutenki ku siellä salilla aina tulee juotua vettäki se 7 desiä, että ei tosiaan saa olla maha täynnä ruokaa ku sinne menee..

Edellä tuo jo tulikin, eli se liian tuhti ateria juuri ennen treeniä tuon todennäköisesti aiheuttaa.

Syöt sen tukevamman aterian 2-3 tuntia ennen treeniä ja 30 minuuttia ennen nappaat proteiinijuoman naamariin. Tuollatavalla ainakin itellä pysyy pahat olot poissa.

Jin sanoi:
Jep, ja varsinkin jos tauot sarjojen välillä on liian lyhyet :urjo:

Ja tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kroppa ei ole siihen tottunut. Eli pikkuhiljaa hyvä tulee. Itse vedän myös jalkatreenit minuutin palautuksilla ja joskus jopa 30 sekunnin ja mitään huonoa oloa ei sentakia tule. Mutta jos ihan treeniuran alussa olisin tällaista settiä vetänyt, niin varmasti olisi alkanut heikottamaan jossakin vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom