Itse ainakin eilen siirsin bonusrahat suoraan omalle pankkitilille ja tänään oli tullu tilille.Niin, siis suoraan niitä bonusrahoja ei voi siirtää omalle pankkitilille. Ne täytyy kierrättää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ainakin eilen siirsin bonusrahat suoraan omalle pankkitilille ja tänään oli tullu tilille.Niin, siis suoraan niitä bonusrahoja ei voi siirtää omalle pankkitilille. Ne täytyy kierrättää.
Itse ainakin eilen siirsin bonusrahat suoraan omalle pankkitilille ja tänään oli tullu tilille.
No siis toimii esim. juuri niin kuin aloitusviestissä kuvataan. Eli kun pelaa niillä rahoilla muutaman kierroksen, niin ne eivät enää ole alkuperäisiä bonusrahoja (jotka sijoitettiin peliin), vaan pelistä saatuja voittorahoja. Jos haluaa varmaa rahaa, niin ideana on siis pelata siten, että voi hävitä korkeintaan mitättömän summan, esimerkiksi aloitusviestissä neuvotulla tavalla.PAFin nettisivuilta bonusrahaohjeista:
"Voit käyttää Pafin bonuskoodin ainoastaan kerran. Bonusrahan voi käyttää ainoastaan pelaamiseen, et siis voi siirtää sitä pelitililtä pankkitilille. Voittorahat voit luonnollisesti siirtää pankkitilillesi."
Tuon mukaan siis sitä 30 euroa ei voi ottaa ulos järjestelmästä. Mites tää nyt toimii sitten?
OK. Mulla ei näistä hirveästi kokemusta ole. Joskus aikanaa Paffilla oli myös joku tämäntapainen systeemi (sillon tais olla 20e) ja silloin se ainakin toimi suunnilleen noin niin kuin kuvailin. Voi tietty olla, että silloinkin oli joku poikkeussääntö voimassa. Tarviiko noita siis pelata ollenkaan, vai voiko ne nostaa pelaamatta kierrostakaan mitään peliä?Itse asiassa ei. Bonusrahan saa vasta suuren panostuksen jälkeen eli niitä ei ole siinä vaiheessa vielä kierrätetty. Tässä kampanjassa sattuu vain olemaan poikkeukselliset säännöt, joten rahat voi nostaa pankkitilille.
No siis toimii esim. juuri niin kuin aloitusviestissä kuvataan. Eli kun pelaa niillä rahoilla muutaman kierroksen, niin ne eivät enää ole alkuperäisiä bonusrahoja (jotka sijoitettiin peliin), vaan pelistä saatuja voittorahoja. Jos haluaa varmaa rahaa, niin ideana on siis pelata siten, että voi hävitä korkeintaan mitättömän summan, esimerkiksi aloitusviestissä neuvotulla tavalla.
Tarviiko noita siis pelata ollenkaan, vai voiko ne nostaa pelaamatta kierrostakaan mitään peliä?
Kampanjatarjous pelata 90€:lla ja saada 30€ pelirahaa voimassa 31.01.2009 saakka. Tuon tarjouksen voi rekisteröidä enää vain tänään.onko tarjous vielä tänään voimassa?
Voimassa 31.01.2009 saakka (katoin profiilista tuolla PAF:in sivuilla noin 2 min sitten)
Ja emännälle tehtiin tili ja sillä 29€ voittoa, siirretty takasin
Kiitos.. eiku hämäs toi alotus posti, jossa sanottiin että tähän päivään asti tarjous voimassa.
Helvetti eipä ole ikää tehdä tiliä. Eikä viiti äidin tjms kenenkään muun nimellä tehdä..