PAF tarjoaa 30€ ilmasta rahaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuh, hienosti ainakin tuo bonus toimii, kiitos vaan. Sinnehän ne rahat tosin jäi. :D

Saatana, ei anna kotiuttaa fyrkkia. Pelitili jäädytetty. Haistakaa vittu.

Itse en nähnyt hirveästi vaivaa rekistöröitymisessä ja luulin että tuo turvakysymys on joku sellainen jos unohdat salasanasi tyyppinen homma, mutta sitten kun sitä tarvittiinkin rahojen nostamisessa ja olin painanut siihen vain kämmenelläni näppäimistöä niin kokeilin pari kertaa ja meni tili lukkoon no ei muuta kuin puhelua sinne helppiin ja saatin tili auki ja rahat liikkeelle :thumbs:

Kauankos siinä menee kun rahaa siirtää nettipankista, että se näkyy paffin tilillä?
Itse siirsin nordeasta ja selain kätevästi kaatui siinä siirron napin painamisen jälkeen. Kirjauduin pankkiin uudelleen ja rahat lähti oikeaan paikkaan, mutta paffin tilillä ei näy mitään.

Pistimpä mailia paffin aspaan.

edit:
No voihan vattu... kaikenlisäksi paffin sivuilla näkyy 2kpl 12.25e siirtoja eri viitenumeroilla, jotka on statuksessa "käsitellään".
No ei sitten jäädä voitolle. Pelataan nuo kaikki ja pannaan elämä risaiseksi kun kerran aloitettiin :D

edit2: toisaalta jos nordean mukaan tililtä lähti vain kerran 12.25e, niin saankohan virheellisesti tuplana pelirahaa.
No katsotaan mitä tapahtuu :D

Itse en nähnyt hirveästi vaivaa rekistöröitymisessä ja luulin että tuo turvakysymys on joku sellainen jos unohdat salasanasi tyyppinen homma, mutta sitten kun sitä tarvittiinkin rahojen nostamisessa ja olin painanut siihen vain kämmenelläni näppäimistöä niin kokeilin pari kertaa ja meni tili lukkoon no ei muuta kuin puhelua sinne helppiin ja saatin tili auki ja rahat liikkeelle :thumbs:

No mä heitin siihen mun lempileffan, jonka nimessä on viisi sanaa. Onnistuin kyllä ennen nostoa asetuksiin lisäämään mun tilin (ja siellä vaadittiin myös tuo turvakysymys), joten en usko että hakkasin tuota väärin. Ja vieläpä pari kertaa peräkkäin. Siltikin hieman kivikautinen systeemi, varsinkin kun turvakysymyksen vastauskenttään ei näe mitä kirjoittaa. Todella helppoa kirjoittaa joku kokonainen lause siihen. Laitoin sähköpostia PAF:lle ja pääsin kerran kokeilemaan uudestaan, mutta taas saatana sama homma. Olisiko se nyt liian vaikeaa hoitaa tunnistus vaikka niillä samoilla pankkitunnuksilla jolla se raha siirretään sinne pelitilille. Ilmeisesti se on liian vaikeaa.

Nyt on 29,50e "tienattu":thumbs: Mut eiköhän täst tappiolle viel jää ku joku ilta innostuu pokeripöytään istumaan:)

Onks toi turvakysymys joku uus juttu, joskus oon kyl tuolt rahaa kotiutellu, mut en kyl muista et ois mitää turvakysymyksiä ollu?

No mä heitin siihen mun lempileffan, jonka nimessä on viisi sanaa. Onnistuin kyllä ennen nostoa asetuksiin lisäämään mun tilin (ja siellä vaadittiin myös tuo turvakysymys), joten en usko että hakkasin tuota väärin. Ja vieläpä pari kertaa peräkkäin. Siltikin hieman kivikautinen systeemi, varsinkin kun turvakysymyksen vastauskenttään ei näe mitä kirjoittaa. Todella helppoa kirjoittaa joku kokonainen lause siihen. Laitoin sähköpostia PAF:lle ja pääsin kerran kokeilemaan uudestaan, mutta taas saatana sama homma. Olisiko se nyt liian vaikeaa hoitaa tunnistus vaikka niillä samoilla pankkitunnuksilla jolla se raha siirretään sinne pelitilille. Ilmeisesti se on liian vaikeaa.
Soita sinne äläkä katkaise ennen kuin saat rahat lähtemään matkaan :D

Taitaa kysyä tuota turvakysymystä ensimmäisellä kerralla kun sieltä rahaa kotiuttaa, itellä ollu tunnukset Paffilla jo pidemmän aikaa enkä muista milloin olisin turvakysymystä tarvinnu.

Jees helpot 30 euroa... Siihen päälle vähän 3 kortin pokeria ja kappas rahaa pelitilillä 95 euroa..
Siit se lähtee, "helpolla rahalla" ongitaan jengiä ja sitten alkaa ropisemaan lunta kun hakataan lainarahatkin tuonne. :dance:

Toimiiko tää vielä jos tänään rekkaa ittensä sisään????

Pelasin bonuksella hedelmäpeliä, josta rapsahti 600e.

Katoaa kyllä kaikki suhteellisuudentaju noita pelejä naputellessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom