PAF tarjoaa 30€ ilmasta rahaa

Kaupunki
Vantaa
Kopioin tämän törkeästi toiselta forumilta, mutta koska homma toimii, on mielestäni tietoa levitettävä ja rahaa näin ollen köyhille reissuruunille jaettava. Näillä masseilla elelee monessa kohteessa pari päivää tai viettää vaikka juhlaillan!

Eli:

Eli eli, paffi "jakaa" ilmaista rahaa. www.paf.fi ja homma toimii näin.

- Luo pelitili, mikäli sellaista et vielä omista.
- Talletatte 12,25e(min) paffin tilille ja ilmoitatte bonuskoodiksi LNCHA.
- Sitten pelaatte baccaratia 5e playerille ja 5e bankerille joka kerta (näin tehdessääne, on yksittäisessä pelissä mahdollisuudet jäädä joko nollille tai hävitä 25 senttiä).
- Kun olette pelannu 9 kertaa eli panostanu 90e niin 30e bonus rapsahtaa tilille. maksimissaan voi siis hävitä 2,25e jos häviää jokaisen käden, eli 27,75e tulee joka tapauksessa voittoa.

Voimassa 19.1 asti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Kun olette pelannu 9 kertaa eli panostanu 90e niin 30e bonus rapsahtaa tilille. maksimissaan voi siis hävitä 2,25e jos häviää jokaisen käden, eli 27,75e tulee joka tapauksessa voittoa.

Saako tuon bonuksen kotiuttaa suoraan vai pitääkö sekin pelata ensin määrätyn määrän kertoja?

Miksi et laittaisi kerralla pelaajalle 45e ja pankille 45e? Näin tein itse, ja pelasin bonusrahoilla pari pyöräytystä Robin Hoodia --> tuuri kävi ja nostinpa sitten 50e ilmaista rahaa tilille.

Bonuksen saa kotiuttaa suoraan käsittääkseni.

Tuota koodia ei siis tarvitse laittaa ollenkaan tuossa pelitiliä avattaessa, vaan vasta joskus myöhemmin talletettaessa?

afrolicious sanoi:
Jos pistän 12,25€, niin miten voin pelata 90€:lla? Vai oonko mä jotenkin kujalla?
Pelaat siis 10e per kerta 9 kertaa. Eli yhteensä 90e:llä.

Matkaaja sanoi:
Tuota koodia ei siis tarvitse laittaa ollenkaan tuossa pelitiliä avattaessa, vaan vasta joskus myöhemmin talletettaessa?
Itse laitoin molemmissa ja näin se ainakin toimi. :piis:

edit: oonpa hidas =)

Miksi et laittaisi kerralla pelaajalle 45e ja pankille 45e? Näin tein itse
Jos pistän 12,25€, niin miten voin pelata 90€:lla? Vai oonko mä jotenkin kujalla?
No olet kujalla. Tuota baccaratia pelataan 9 kertaa, ja joka kerta 10€ tulessa = 90€

Kuvittelin että afrolicious viittasi tuohon Jennin viestiin. Jennin tavalla tosiaan tilillä pitää olla enemmänkin saldoa.

Jee, 29,25 € muutaman minuutin klikkailulla. Ihan ok tuntipalkka. Kiitos vinkistä!

Paskalla säkällä menee kerralla 90€ ->turvallisempaa panostaa pienemmissä erissä.

Siis millä paskalla säkällä?

Pelaaja voittaa --> 90e takasin
Tasapeli --> 90e takasin
Pankki voittaa --> miltei 90e takasin

Ja jokatapauksessa saa sen bonusrahan.

Eli sinne pitää tallettaa vähintään 90€? Sain avauspostista käsityksen että 12,25€:lla pääsee käsiksi tohon ilmaseen rahaan.

Nähtävästi kuvittelin väärin :D

Panostamalla 10 € saat takaisin joko tuon 10 € tai 9,75 €. Tuon 12,25 € siis tarvitset sitä varaa että käy huono tuuri ja häviät joka kierroksen.

Toimivaksi todettu, 29,25€ voittoa ja aikaa meni 2 min. Uutena asiakkaana en saanut jostain syystä rahoja heti kotiutettua takas Sampoon tilille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom