Pablo Francisco Kulttuuritalolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Moni tuntee miehen ja moni tykkää, toiset ei.. Tämän ketjun tarkoitus on kalastella kuulumisia Pablon Suomen keikoilta!

Olimme katsomassa miestä eilen ja yllätyin tasokkaasta kokonaisuudesta! Ns. lämppärit toimivat mukavasti ja mukaan tarttui mm. dvd ja yhteiskuva Pablon kanssa.

Posket ja pää on kipeä nauramisesta:D

Pistäkäähän ajatuksianne, olitteko katsomassa vai vasta menossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Torstaina olin shoxta katsomassa ja hullunhauskahan tuo mies on. Jollakin tavalla olin kuitenkin hieman pettynyt siitä, että kaikki jutut olivat "vanhoja" eli jo esitettyjä, mitään uutta läppää ei tullut.

Lämppärit olivat positiivinen yllätys! Andre Wickström ei ole tätä ennen kuulunut suosikkeihin, mutta veti hienon setin ja ansaitsee siitä kiitosta. Flip Schultz, loistokasta! Kaiken kaikkiaan hyvä vatsalihasharjoitus! :D

Torstaina olin shoxta katsomassa ja hullunhauskahan tuo mies on. Jollakin tavalla olin kuitenkin hieman pettynyt siitä, että kaikki jutut olivat "vanhoja" eli jo esitettyjä, mitään uutta läppää ei tullut.

Lämppärit olivat positiivinen yllätys! Andre Wickström ei ole tätä ennen kuulunut suosikkeihin, mutta veti hienon setin ja ansaitsee siitä kiitosta. Flip Schultz, loistokasta! Kaiken kaikkiaan hyvä vatsalihasharjoitus! :D

Joo Flipin dvd tarttui matkaan. Mulla harmitti kanssa toi juttujen vanhuus mutta lopulta imeydyin mukaan ja tulihan sieltä myös uutta matskuu Pablon suusta...

Joo Flipin dvd tarttui matkaan. Mulla harmitti kanssa toi juttujen vanhuus mutta lopulta imeydyin mukaan ja tulihan sieltä myös uutta matskuu Pablon suusta...

Voi olla, että ennakko-odotukset olivat mulla liian korkealla. Tosi hauska ilta oli ja stand-up-kärpänen kyllä puraisi taas kovin! Andre Wickströmin yhden illan juttu vois olla seuraava kohde.

Netti kuraa paljon vastaavanlaisia settejä. Helppo nappaa paskallakin laadulla jakoon tuubiin kun ketään ei kiinnosta mahtava kuvanlaatu. Sitten jäbä tulee toiselle puolelle maapalloa ja jutut ovat todella konstaa. Suomalaista standuppia ei kauheammin vielä netissä ole, joten siitä saa kiksejä livenäkin. Andre on kyllä hulvattoman hauska.

Tänään ollaan menossa, veikkaisin että hauskaa settiä tulossa. :hyvä:

Kannattaa tarkastaa Andren "Ensimmäinen jäähyväiskeikka", löytyy halpis-DVD-koreista edullisesti. Hyvää settiä!

Tänään ollaan menossa, veikkaisin että hauskaa settiä tulossa. :hyvä:
Tässä toisaalle kirjoittamani ensitunnelmat perjantain keikalta. Pahoittelen karkeaa kieliasua, mutta olin todella pettynyt Pablon osuuteen.

Voi luoja, sanat ei riitä kertomaan miten pahasti Pablo alitti riman. Pablon saatavilla olevat dvd:t nähneenä totean pettyneenä, joskaan en yllättyneenä, että tämä live-esiintyminen ei tarjonnut juuri mitään uutta. Kaikki uusimman Ouch!-dvd:n jutut tulivat ikävä kyllä uusintana. Keikka alkoi sillä rasittavalla death metal -hokemalla ja sen analysoinnilla ja kuinka hassuja kavereita ne death metal -yhtyeen solistit ovat. 10 MINUUTTIA tuota samaa hokemaa, ei vittu! Sen jälkeen tehtiin stripparitanssiääntä useaan otteeseen, niin kuin joku vitun haljennut äänilevy. Ooo, pieruääniä, ha-ha-vitun-ha-ha. Sitten se vitun SORSA-efekti, ei vittuuuuuuuuuuuu! Se ääni on hauska sen pari kertaa. Ha-ha-vitun-hahaa, onhan sitä hauska töräytellä sorsaääntä strippiluolassa, mutta täytyykö sitä toistaa yli 5 MINUUTTIA putkeen???

Alkuvuodatukseni jälkeen koitan saada kirjoitettua jotain järkevääkin. Tuntui siltä niin kuin Pablo aliarvioi täysin suomalaisen yleisön englannin kielen taidon ja teki verbaalisten hauskuutuksien (kyllä, joskus 2-3 vuotta sitten Pablo heitti vielä hyviä juttuja!) tilalla "hassuja" ääniä. Pieru- ja sorsaäänet kuulostavat totta tosiaan hauskoilta sen pari kertaa, mutta juttu menettää nopeasti hauskuutensa. Tuntui välillä siltä, että yleisö nauroi enää myötätunnosta, kun quak quak -sorsaääni ja törähtävä pieruääni oli ollut teemana reilun 10 minuuttia. Ei tässä vielä kaikki - Pablo otti sorsaäänen vielä uudelleen käsittelyyn n. puolen tunnin hauskuutusyritysten jälkeen. Kaikki vitun Chackie Chanin "leave me alllonnn" -hokemat ja muut tuli toistettua ihan liian monta kertaa.

SÄÄLITTÄVÄN tuosta Pablon setiksi kutsumasta paskakasasta teki se, että Pablon toinen lämppäri, Flip Schultz, hakkasi Pablon hauskuudessa 6-0. Flip heitti niin hysteeristä juttua, että jengi ulvoi vuorotellen naurusta ja taputti kovempaa kuin 99% Pablon setin aikana. Flip oli aidosti hauska, mutta Pablo kuvitteli, että yleisö otetaan toistolla, vanhoilla jutuilla ja mainitsinko jo toiston?

Flip Schultz: 5-/5. Nerokasta, hauskaa, hysteeristä, mieletön tilannetaju! http://www.flipschultz.com/

Pablo: 1/5. Lue mitä kirjoitin

Vielä Pakkis-tiivistelmä. Jos olet nähnyt Pablolta enimmäkseen Arnold Schwarzenegger -imitaatiot ja pidät paljon hassuista prööt-prööt- ja kvaak-kvaak -äänistä, tulet pitämään keikasta paljon. Jos olet nähnyt Pablon live-keikat (näistä on myös dvd-versiot jaossa!), tulet kuulemaan 95%:sti vanhoja juttuja, jotka ONNEKSI muistetaan toistaa 5-10 minuutin ajan. Loput 5% ja pari uutta vanhan jutun sovellusta myös hymyilyttää kovasti. Sen sijaan Flip Schultzin jutuista nauratti n. 110%, koska setti oli täynnä leikkaavaa ja ajan tasalla olevaa tilannekomiikkaa. Mieletön äijä! Muistakaa ostaa Schultzin dvd, koska sitä ei saa esim. Play.comista. :itku:

Tiivistettynä eilinen Pablo. Kaaottista sekoilu ja pomppimista hiteistä toiseen vailla mitään huippukohtia. Olin niin pettynyt että vieläkin vituttaa. Ja sitä kvaakkvaak prööt... Flip ja Janne oli hyviä!!!

No mitäpä muuta voi odottaa Pablolta, onhan se tiedossa että ei sillä setti uusiudu kuin kerran 20 vuodessa? :D

Lupaavalta vaikuttaa. Tänään pitäs illalla mennä katsomaan.

Tiivistettynä eilinen Pablo. Kaaottista sekoilu ja pomppimista hiteistä toiseen vailla mitään huippukohtia. Olin niin pettynyt että vieläkin vituttaa. Ja sitä kvaakkvaak prööt... Flip ja Janne oli hyviä!!!
Ihan sama raportti täältä, Pablo oli todella ison luokan pettymys. Äijä veti jotenkin ihan totaalisesti katsojia aliarvioivan hermostuneesti poukkoilevan setin. Flipistä tykkäsin ittekin kyllä.

Jos jotain kiinnostaa niin ois yks ylimääräinen lippu tonne tälle illalle...
Emäntä kipiä:dance:

Jestas sentään. Mietin siinä Pablon setin ensimmäisen viiden minuutin jälkeen, että hetkinen, eikös tämän miehen pitänyt olla se illan kohokohta? Katselin kun sisko taputteli vaisusti vieressä ja mietin että ehkä mä en olekaan oikeasti ihan idiootti, kun jutut ei vaan enää kymmenennen toistokerran jälkeen niin kamalasti naurattaneet. Järkyttävää paskaa n. 50% koko setistä. Ilmeisesti olis voinut tsekata vähän nettijuttuja, millaisia keikkoja tämä setä nykyään vetää... en olisi arvannut, kun olin vaan aikaa sitten nähnyt niitä hauskimpia pätkiä ja nauranut niille itteni kuoliaaksi.

Flip oli aivan loistava. Posket krampissa sai nauraa. Onneksi pelasti sentään illan. :)

Andre oli kyllä hyvä ja samoin Flip. Tämä kaksikko pelasti illan.
Westerlundi veti taas homman himaan parilla suht halvalla läpällä kuten ruåtsalaiset on homoja ja hoppareilla roikkuu housut. hAha...
Pablo taasen keräsi niillä klassikoillaan kaiken irti mitä sai. Ei tarvinnut kuin vihjata vähäsen jonkun jutun suuntaan niin jengi repes huutonauruun. Sitten sitä juttua jauhettiin ja jauhettiin ja jauhettiin....Eteenpäin kiitos. Ohan Pablo hyvä imitoimaan ja laaja repertuaari eri biiseistä ja elokuvista löytyy mutta itse läppä jää tyhjäksi. Punaista lankaa ei ollut ja hauskinta oli siis pilkata ihmisiä jotka laulavat karaokea tai deathmetallia.
Mua ei niin hirviästi enää noi pillupersekyrpäpanojutut naurata.
Makunsa kullakin.

Tänään kävin kattoon ja täytyy kompata kiusaajapoikaa, valitettavasti. Pablon keikan sisältö oli käytännössä sama kuin 4-5 ekaa pätkää jossain youtubessa. :david:

Sen verran lisään vielä, että Andre veti kans hyvän setin! Niin Flip oli oikein nerokas! :worship:

En ollut paikalla, mutta Pablo oli tänään jollain radiokanavalla vieraana (olisko ollu NRJ?) ja oli aivan samat jutut mitä löytyy Youtubesta ensimmäiseltä sivulta. Joko hyvä yhteensattuma tai kaverilla on hyvin suppea ohjelmisto.

Tänään kävin kattoon ja täytyy kompata kiusaajapoikaa, valitettavasti. Pablon keikan sisältö oli käytännössä sama kuin 4-5 ekaa pätkää jossain youtubessa. :david:

Sen verran lisään vielä, että Andre veti kans hyvän setin! Niin Flip oli oikein nerokas! :worship:

Mitä -ttua jengi mäkisee siitä, että blaah, sen matsku oli samaa kuin YouTubessa?
Olihan sen nyt pikkasen eri asia kattoo postikortin kokoiselta rakeiselta ruudulta, kuin nähdä ne jutut livenä, melkoisen energinen ja vitun hauska esitys.
Istuin kyllä tokalla rivillä, ehkä se vaikutti.

Tai sitten nämä tyypit menee konserttiin, ja mäkisee sitten että voi hitsi, ne soittikin vaan niitä samoja piisejä joita niillä on levyillä...

Ja juu, Andrehan se varioi ihan vitun mahtavasti, kertoi 80% viinavitsejä, miten se keksiikin.
Annan kyllä tunnustusta, ei ollut niin paska kuin mitä sen suoritukset telkkarissa,
jossa saa venata 5 minuuttia että alkaako se vitsi ja jos niin onko siinä oikeen joku punchline, Andrella kun meinaa mennä siihen: "siis niinku hei tälleen näin siis hei et silleen niin tiättehän että joo" aika paljon aikaa.
Ehkä se nyt tajus että on pantava todellakin parastaan, ettei tasoero kahteen ammattilaiseen ole niin räikeä.
Sekä Pablolla että Flipillä ilmeet ja eleet on aika olennainen osa show'ta, ja kultsallakin, vaikkei mikään stadioni olekaan, olisi iso valkokangas tehnyt terää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom