p2p ohjelmat ei toimi

Ikä
42
Alkaa vähitellen meneen sormi suuhun. Vaihdoin nettiliittymää ja mukana tuli Zyxel p-660h-d1. Nyt ei sitten oikein toimi. Azureus kyllä lataa iloisesti, mutta seedaa tosi nihkeesti (valittaa NAT-ongelmaa). Ja Dc on ihan jumissa, ei tee mitään activena eikä passivena. Olen tässä nelisen tuntia sen kanssa tapellut ja tehnyt näiden ohjeiden mukaan. Juu, noissa ohjeissa on ZyXEL Prestige 660H-61, mutta hyvin samanlaiset valikot löytyy omasta ja kaikki sain tehtyä mitä piti, mutta ei toimi silti. Kaikki portit ja ip:t on katottu ja verkkopääte on siltaavassa tilassa, jolloin ton mukaan NAT:in ei pitäisi olla edes päällä.

Osaako joku vielä heittää jotain vinkkiä, vai pitääkö alkaa tappeleen ton vanhan verkkopäätteen kanssa, jos sen saisi vaikka toimimaan tällä liittymällä? Sillä sentään toimi hiukan paremmin, vaikka ongelmia oli siinäkin. Hermot näiden kanssa menee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs nettiliittymä on käytössä? Mulla Sonera ja ihan sama ongelma, DC:llä ei tapahdu mitään vaikka mitä yrittäisi ja BitTorrenttikin toimii jähmeästi. Käytössä ollut juuri tuo Zyxel 660H.

Jos kerta osataan reitittää portti boxin läpi niin miksi se siltaus pitää ottaa pois. Täällä Sonera ja Adsl, hyvin toimii kaikki NAT:n läpi. Eli mahdollista se on.

Ehkä kannattaa laittaa se vanha boxi takaisin, tarkista vain että VPI ja VCI arvot on samat kuin nykyisessä niin boxi nousee linjaankin nopeasti.

Ooks koittanu ottaa palomuuria pois päältä siitä reitittimestä? Mulla ainaki toimi sillä tavalla. :thumbs:
No kun en ole varma saako sitä. Ainakaan tähän hätään en löytäny mistä sen sais.

Jos kerta osataan reitittää portti boxin läpi niin miksi se siltaus pitää ottaa pois.
Ei kun mainitsin vaan, että on sillattu, jolloin ei mitään NAT-ongelmia pitäisi kaiken järjen mukaan edes olla. En siis ajatellut ottavani siltausta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom