Osaako kukaan kommentoida tohon mun edellisen viestin ongelmaan? Sais senkin propleeman pois ja pääsis varmasti rakentelemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nää on näitä onkelmia jotka voi johtua about 1001 eri viasta, mutta ensimmäisenä kyllä heristäisin syyttävää sormeani kohti virtalähdettä. Millaisessa talossa asut, tai siis millainen sähköverkko talossa on? Vanha, uusi? Maadoitettu pistorasia? Jännitteen heilahtelut sähköverkossa saattavat aiheuttaa kaikenlaisia poltergeist-ilmiöitä..
Tää voi olla vähän kaukaa haettua, mutta voiskohan se itse virtanappi olla rikki? Jos siellä on jotain kosketushäimää, välillä yhdistää ja välillä ei.. paha mennä sanomaan ennen kuin vika on vähän useammin esiintyvää. Ja enpä tiedä tuosta virtalähteestäkään, jos kone tosiaan jurrutti siinä ihan toimettomana niin ei siihen pitäisi mitään uskomatonta rasitusta kohdistua.
Eri asia olisi jos kone niiaisi aina kun pistät vaikkapa Supreme Commander -pelin pyörimään ja kaksi SLI-tekniikalla yhdistettyä 8800GTX-näyttistä humahtaisivat täysillä pyörimään. Siinä 250W nauraisi partaansa, ja "syyllinen" olisi vähän helpompi löytää..
Ei.. vielä :D Kesällä ajattelin ostaa Samsungin 24" näytön, sittenhän tuo nähdään! Käsittääkseni aika monissa uudemmissa peleissä on display-valikossa kohta josta saa valita "wide"-asetuksen. Sen lisäksi aika moniin peleihin on tehty patchi jolla pelin saa toimimaan widena.edit: Onkos sulla Solid Necro kokemuksia laajakuvanäytöistä pelien kanssa? (Esin first person shooter pelien) Hieman himottais tuo BenQ:n 22" laajakuva.
Hieno homma että sait kaiken pelaamaan. Seuraavan koneesi kokoatkin jo itse ja unohdat nuo ylihintaiset pakettiratkaisut