Pömppiksestä eroon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli pömppiksestä eroon. Olen ihan hyvässä kunnossa oleva 16-vuotias poika 173/70 ja minulla on ongelma mahan kanssa.
Miten pääsen pömppiksestä eroon? Eli aamulla kun herään on litteä vatsa, mutta kun esim. syön tai juon vähänkin niin alavatsa alkaa pullottaa. Miten pääsen tästä eroon alavatsan syviä vatsalihaksia treenaamalla? Ei tarvitse laihduttaa.
Rasvaprosentti siinä 10% paikkeilla.

Ja jos se johtuu tosta syvien vatsalihaksien puuttumisesta, niin voiko joku kertoa joitain liikkeitä? :worship:

10% rasvaprosentilla mahasi ei todellakaan ole pömppis :) Itse jos en ehdi syödä aamupalaa niin aineenvaihdunta saattaa toimia vähän hitaasti päivemmällä josta seuraa pieni turvotus tuossa alavatsan tienoilla.. Mikä on vyötärön ympäryksesi ?

Sulla on ongelmia ruuansulatuksen kanssa. Tai sitten joku ruoka-aineyliherkkyys. Kokeile jättää ruoka-aineita pois yks kerrallaan (maitotuotteet, viljat, kananmunat, kofeiini..) ja tarkkaile mahan turvotusta. Ruuansulatusentsyymejä kantsii myös kokeilla.

Jaa, enpä usko että kyse on tosiaan sen kummemmasta kun niistä (syvistä) vatsoista.

Tee voimapyörää. Jos et tunne liikettä niin haulla löytyy helposti. Tee alusta asti vaan selkää säästäen, hyvällä tekniikalla ja kaikessa rauhassa. Keskivartalon ryhti paranee alta aikayksikön.

Sori äijät tää mun selitys vähän kusasi, tarkotin siis.. eli kun jännitän vatsalihakseni, niin ylävatsalihakset näkyy selvästi, mutta alavatsaan jää tönöttämään pömppömaha.
Alan nyt harjottelemaan staattisia pitoja yms. ihan muutenkin koska syvät vatsat on niin paskassa kunnossa lie koskaan niitä reenannut.

Tosta ruoansulatuksestakin saattaa johtua... vessassa kävin eilen myös 10 kertaa.

Mulla on ikäänkuin saman tapainen probleema. No, toissapäivänä tuli ekaa kertaa levytangolla "voimapyöräiltyä" ja olihan rankkaa. Mutta, vatsan/keskivartalon ryhtiin tuli jo tämän yhden rääkin jälkeen ihan ennekokematonta ryhdin tuntua. On kyllä vatsat vieläkin perkuleen kipeenä, mutta ihan mahtiliike, suosittelen!

Kyllä se pömppis katoaa kun rasvat on oikeesti sen 10%. Vielä ku treenaat syviävatsoja, niin johan on 6-päcksi iskussa.
Stomach vacuum -> ehdoton liike syville vatsalihoille.

Lankkuja.yms staatisia pitoja ja tosi monipuolista vatsatreeniä+kyykyt ja mavet, sitten kun keskikroppa muutenkin ottaa massaa itteensä ja on tasapainoisen kehittynyt paksu korsetti niin tollasta alavatsapömpötystä ei huomaa. Itsellä kyllä aina ollut sama ongelma eli etenkin bulkilla näytän seppo taalasmaalta iltaisin. Kannattaa vetää vähemmän hiilareita ja ainakin katsoa ettei valkoista kuorittua viljaa paljon ruokavalioon eksy. Kyllä ihan perus heraproteiinit ja palkkaritkin saa turvotusta aikaiseksi. Periaateessa siistein ja slimmein kunto/maha mulla on VHH dieetillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voimapyörä on sellainen liike, joka kannattaa jättää pois ellei keskivartalo ole jo suht kovassa kunnossa. Se on niin helppo tehdä päin helvettiä.

Miten tuon voimapyörän saa tuntumaan vatsalihaksiin, itellä tuntu huomattavasti käsivarsissa ja olkapäissä.

Tekee liikkeen vatsalla eikä käsillä ja olkapäillä. Pitää olla tarpeeksi jytyä pakissa, niin kuin tuossa yllä jo todettiin. Älä tee liian pitkää sarjaa, niin ei tartte olilla auttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom