Pömppömaha pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
raggi sanoi:
Kannattaa myös pitää huolta ryhdistä ja venyttelystä! Sillä esim. hyvin monella on lonkan koukistajalihakset kireät ja tämä kallistaa lantio "koria" eteenpäin , jolloin lanneselän notko kasvaa ja tällöin vatsa alkaa "roikkua" edessä.

Paras neuvo tähän mennessä mun mielestä. :rock: Toki pitää ottaa myös huomioon se ruokavalio. Ja sitten siitä että miten niitä lonkan koukistajia venytetään. Itse ainakin sain semmosen venytysohjelman missä lonkan koukistajaa venytettiin niin että käytiin yhdelle polvelle. Semmonen perinteinen "kosinta-asento". Siitä asennosta viet sitä maassa olevaa polvea vielä taakse päin. Senverran mikä sopivalta tuntuu (ja sehän on taas siitä kiinni miten notkeet noi sun lonkan koukistajat on). Sitten alat taivuttaa ylävartaloas taaksepäin pikkuhiljaa. Keskivatalo tulis pysyä suorana ja ryhdikkäänä elikkä ei saa koukistaa selkää ja alkaa tehdä semmosta siltaa siitä keskikropasta. Viet siis venytyksen hiljaa taakse päin kunnes tuntuu kivaa venytystä tossa lonkan etuosassa. Sitten pidät asentos siinä noin 15 sekuntia jos sulla on kylmät lihakset. Urheilun jälkeen kun lihakset on lämpimät niin voit tehä eka tommosen vähän lyhyemmän venytyksen ja sitten jos haluat lisää venyvyyttä kyseiseen paikkaan niin ihan 2-5 minuutin venytyksiä voit tehdä. Kylmälle lihakselle älä tee noin pitkiä venytyksiä kun siinä sit astuu kehiin taas se loukkaantumisvaara. Luulisin että tästä venytyshommasta ois apua sun ongelmaan. ;)

Ite väittäsin että tukivyön käyttäminen on ainaki mun vatsan rakennetta muuttanu. Mulle on semmonen pömpötys tullu tänne ylävatsaan jotenkin. Siis kun vetää keuhkoihin ilmaa niin sillon ainakin. Muutenkin jotenkin ylävatsa pullottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom