Pömppömaha ja tolppareidet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fawkes
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve! Aloittelevana kuntoilijana toivoisin lisää neuvoja erityisongelmiin jotka ovat otsikossa... Olen punttaillut 6 viikkoa, ja olo on lievästi solakampi ja housut roikkuvat jo vähän :) Pituuteni on 160 ja painoni liikaa... Ongelmakohdat siis maha ja reidet. Käyn punttiksella noin 4-6 kertaa viikossa. Teen 15 min lämmittelyn, 45 min voimailua laitteilla ja lopuksi aerobista 15 min. Ruokavali. Ajattelin aloittaa aerobiset tunnit tällä viikolla kun kuntokeskukseni tarjonta siirtyi syysaikatauluun...

Onko teillä vinkkejä miten saan ongelmakohtani pienentymään? Erityisharjoituksia mahalle?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fawkes sanoi:
Terve! Aloittelevana kuntoilijana toivoisin lisää neuvoja erityisongelmiin jotka ovat otsikossa... Olen punttaillut 6 viikkoa, ja olo on lievästi solakampi ja housut roikkuvat jo vähän :)

Jos kerran olet jo solakoitunut kuudessa viikossa niin että huomaat eron, niin miten olisi jos vaikka jatkaisit samaan malliin? ;) Eli älä stressaa vaan jatka samaan malliin, lueskelet lisää tietoa treenaamisesta ja niin edelleen, kehitys on hidasta mutta varmaa :thumbs:

Zone-sarja -42%
Rin Tin Tin sanoi:
Jos kerran olet jo solakoitunut kuudessa viikossa niin että huomaat eron, niin miten olisi jos vaikka jatkaisit samaan malliin? ;) Eli älä stressaa vaan jatka samaan malliin, lueskelet lisää tietoa treenaamisesta ja niin edelleen, kehitys on hidasta mutta varmaa :thumbs:

Kiitos viestistäsi :) Ehkä olen vähän kärsimätön...

Maltti on valttia ja jos tulosta tulee niin ei kannata ruveta toimivaa systeemiä korjaamaan. Katot vaan seuraavat 6 viikkoa, että mitä saat aikaseen.

Ehdottomasti kannattaa joka tapauksessa treenata vatsa- ja selkälihakset kondikseen. Keho pysyy paremmin ryhdissään ja masy ei ihan niin paljoo pömpötä. Mikäli vatsan päällä ei ole juur rasvaa, ja alavatsa pömpöttää, niin vika saattaa olla syvissä vatsalihaksissa. Mut oli niin tai näin, niin syvät vatsalihakset kannattaa etsiä. Mikäli maha pömpöttää rasvan takia, niin kyllä sekin siitä pienenee sitten ajan mittaan kun muutenkin solakoituu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom