Pömppää poistamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dietka sanoi:
Voisitko kertoa suomeks tota linkkiä kun ei oikeen oo huippu terässä toi america
:wall:
Joo elikkä en ihan koko linkkiä viitti suomentaa, mutta pääkohdat. puhalla ensin keuhkot tyhjäksi, sitten vedät keuhkot täyteen ja samalla vatsan sisään,(ihan ku yrittäisit vetää navan selkärankaan kiinni) pidät siinä sen 20 sekuntia ja sit hengität ulos ja rentoutat vatsan(linkissä oleva video selkeyttää paljon). Siinä oli 1 toisto. Saman voi tehä istualteen seisaalteen ja makuulteen.
Homma tehään ma,ke,pe .Joka päivä 3 sarjaa joissa jokaisessa 1 toisto. Viikon välein lisätään 20 sekuntia.

Hyötynä tästä saadan pienempi vyötärö, parempi ryhti ja parempi keskivartalon hallinta.

Ps. korjatkaa jos unohdin jotain tai tein kirjotusvirheitä.

exitusletalis sanoi:
Mun käsittääkseni tossa pidetään keuhkot tyhjänä toiston ajan.
Eikös se siinä videossa hengitä ensin ilmat ulos ja sit vedä vatsan sisään ja samalla nenällä ilmaa keuhkoihin.
Ainakin keuhkot täynnä saa paremman tuntuman, ku vatsalihakset joutuu tekemään isomman työn, että vatsa pysyy sisällä eikä työnny ulos.

Niin tossa tekstissä ei munmielest sanota että pitäisi vetää keuhkot täyteen, mutta kuvatekstissä sitten "suck in and hold" meinaa sitten että keuhkot täyteen ja pidätys?

exitusletalis sanoi:
Mun käsittääkseni tossa pidetään keuhkot tyhjänä toiston ajan.

Ai ollaan hengittämättä koko suorituksen ajan? Aika hurjalta tuntuu pidättää hengitystä 60 sekuntia ja samalla vielä vetää vatsaa sisään. Itsellä on ainakin sellainen käsitys, että hengitetään juurikin nenän kautta, mutta pidetään vatsa sisään vedettynä.

Jaahas lähti kokeiluun kans maanantaina. Ei muutakun työpaikalla pidättelemään koneen ääressä hengitystä :D voi pojjilla olla hauskaa...

Täytynee ottaa mitta vyötäröstä normaali seisoma-asennossa ylös.

Muutkin jotka testaa tätä, pistäkää lukemia ylös ja palataan 3 viikon päästä astialle ja vertaillaan oliko kellään mitään hyötyä.
Eikä sitten fuskata mittailussa. Normaali seisoma-asento. Ei jännitystä tai sisäänvetoa :D

Suoritusohjeissa ei missään kohtaa käsketä hengittämään sisään. Olkoon niin tai näin, mutta mä ainakin saan vatsan paljon tiukemmin sisään jos on keuhkot tyhjänä. Jos happi loppuu liikettä tehdessä niin kevyttä pintahengitystä. Mutta varmasti voi tehdä eri tavallakin. Kokeilemallahan se selviää.

Staattisiin vatsalihasliikkeisiin yksi vinkki

Mulla on itellä ollut aiemmin selkäongelmia + välillevy pullistuman elikkaus joten oon havainnu parhaimmaks staattiseks tän:

Selinmakuulla (vartalosuorana) asetetaan kädet takapuolen alle ja nostetaan jalat 10 cm lattiasta ilmaan ja pidetään mahdollisimman pitkään.

Kolme kertaa kun tekee ja pyrkii pitää sen muutaman minuutin niin kyllä siinä kivasti saa tuntumaa.. (ja tottakai ajansaatossa lisää kestoa)

:whip:

...ja hengitys ihan normaalisti tottakai....

Suositut

Back
Ylös Bottom