Päivärinta tänään TV1 klo 22:15

165161651

Banned
Muistakaahan katsoa tänään Päivärinta TV1 klo 22:15

Ternimaitovalmisteet testissä, ja keskustelemassa mm. Petteri Jussila ja Anssi Manninen. Mielenkiintoista väittelyä varmasti luvassa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä tulee hauskaa. Palan halusta nähdä, kun Anssi käy Jussilan ryysyihin kiinni, koska turhautuu selittämään asioita metrisen ratakiskon avulla. :hyper:

edit: joku voisi kaapata tuon videokortilla ja laittaa divx:nä jakoon

Tomi sanoi:
edit: joku voisi kaapata tuon videokortilla ja laittaa divx:nä jakoon

Tätä minäkin toivoisin. Itse en millään ehdi katsomaan tuota. Jos vielä saa toivoa niin ei millää HIFI pakkauksella, jottei filukasta tuu jäärävän kokoinen.

Jakob sanoi:
Tätä minäkin toivoisin. Itse en millään ehdi katsomaan tuota. Jos vielä saa toivoa niin ei millää HIFI pakkauksella, jottei filukasta tuu jäärävän kokoinen.

:offtopic:
Tuli muuten vaan mieleen että eikö muilla ihmisillä ole enää videoita vai oonko mä ihan wanhanaikainen? Vaikka mitä se oikeestaan mulle kuuluu ;)

Mutta joo mielenkiintoiselta vaikuttaa..pakko katsoa!

Aslak sanoi:
:offtopic:
Tuli muuten vaan mieleen että eikö muilla ihmisillä ole enää videoita vai oonko mä ihan wanhanaikainen? Vaikka mitä se oikeestaan mulle kuuluu ;)

Mutta joo mielenkiintoiselta vaikuttaa..pakko katsoa!

Eipä oo ei. Tai on, mutta jossain mökin uumenissa, kuvan- ja äänenlaatu ei vaan oikein jaksa innostaa.

Richard75 sanoi:

Ternimaitovalmisteet testissä, ja keskustelemassa mm. Petteri Jussila ja Anssi Manninen. Mielenkiintoista väittelyä varmasti luvassa :)

LOL, ihan pakko katsoa, toivottavasti Anssilla keittää perinteiseen tapaan ihan vitun ylitse ja tulee jonkinsortin painiottelu! Go Anssi Go!!
:hyper:

Jakob sanoi:
Toivottavasti Anssi jossain vaiheessa käyttää jo legendaksi muodostuneen lausahduksen "PASKA PUHETTA!!" :lol2:
Tai "Potaskaa!" :hyper:

Richard75 sanoi:

Kiitän ja :worship:
Meinaa aina mennä hyvät ohjelmat sivu suun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom