Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Tästä tulee hauskaa. Palan halusta nähdä, kun Anssi käy Jussilan ryysyihin kiinni, koska turhautuu selittämään asioita metrisen ratakiskon avulla.
Tomi sanoi:edit: joku voisi kaapata tuon videokortilla ja laittaa divx:nä jakoon
Jakob sanoi:Tätä minäkin toivoisin. Itse en millään ehdi katsomaan tuota. Jos vielä saa toivoa niin ei millää HIFI pakkauksella, jottei filukasta tuu jäärävän kokoinen.
Aslak sanoi:
Tuli muuten vaan mieleen että eikö muilla ihmisillä ole enää videoita vai oonko mä ihan wanhanaikainen? Vaikka mitä se oikeestaan mulle kuuluu ;)
Mutta joo mielenkiintoiselta vaikuttaa..pakko katsoa!
Richard75 sanoi:Muistakaahan katsoa tänään Päivärinta TV1 klo 22:15
Ternimaitovalmisteet testissä, ja keskustelemassa mm. Petteri Jussila ja Anssi Manninen. Mielenkiintoista väittelyä varmasti luvassa
Tai "Potaskaa!"Jakob sanoi:Toivottavasti Anssi jossain vaiheessa käyttää jo legendaksi muodostuneen lausahduksen "PASKA PUHETTA!!" :lol2:
Jakob sanoi:Toivottavasti Anssi jossain vaiheessa käyttää jo legendaksi muodostuneen lausahduksen "PASKA PUHETTA!!" :lol2:
stranger sanoi:Tai "Potaskaa!"
Richard75 sanoi:Muistakaahan katsoa tänään Päivärinta TV1 klo 22:15
Ternimaitovalmisteet testissä, ja keskustelemassa mm. Petteri Jussila ja Anssi Manninen. Mielenkiintoista väittelyä varmasti luvassa