Päivän syömiset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli tän olis vissiin voinu laittaa jonkun ketjun jatkeeksi,mutta ajattelin pistää tähän omaansa.Sen bulkkiesimerkinkin oon jopa tulostanu :worship: mutta ajattelin laittaa ruokapäiväkirjasta tän päivän sivun:
KLO 07.35:
- 250g rahka,2dl kaurahiutale,3dl fun light,n.100g ananas
-2x lautasellinen muroja,3dl maito
KLO 14.30:
- lautasellinen siskonmakkarakeitto,0.5l maito
-250g rahka,2dl kaurahiutale,3dl fun light,n.100g ananas
KLO 17.55:
-lautsellinen siskonmakkarakeitto,0.5l maito
KLO 20.15:
-porsaan ulkofilepaisti,perunamuusi
KLO 23.15:
KLO 01.30:
-2x banaani n.100g,lautasellinen siskonmakkarakeitto

Joo elikkäs tommosta tänään,jos joku viittis sanoo vähän että mihkäpäin tosta vois mennä.Siskonmakkarakeitto kohtuu harvinaista,yleensä lihaa tai kanaa :kuola:
Lisää kcaleja olis kyllä pystyny öljyllä nappaan :whip:
Toivottavasti joku sanoo jotain,muuten jään ihan :nolo:

???koskas mies nukkuu??? Lihas kasvaa levossa!

Noissa aamupuolen aterioissa on tosi pitkät välit mutta jaksotukseen tietty vaikuttaa päivän muu sisältö, erityisesti liikunnan ajoitus. Itse syön aamupalan seitsemältä ja ison työpaikkalounaan yhdeltätoista. Sinulla aamupalasta lounaaseen on 7 tuntia!!

Banaanit iltapalalta pois, niin kuin kaurahiutaleetkin.. Ja samalla asialla kuin kati: nukut aika vähä, mut kai kaikkeen tottuu.. :)
Ja vielä, 10.00 ja 12.00 ainakin jotain ruokaa!

ootko laskenut miten paljon tuossa on kaloreita? tuossa kuulostais olevan minusta aikomoinen satsi ruokaa...ettei vähän liikaakin kokoisellesi kaverille? ja 3dl funlight??

11 joku ateria vielä tuohon väliin niin näyttää ihan hyvältä,paitti että viimosella aterialla ei kyllä tarvii tommosta kasaa hiilareita

toisaalta kyllä sä yhtä hyvin voisit nukkuakin tossa 01.30 :D

Pyri syömään illalla pelkästään proteiinia ja rasvaa. Kuten tossa aiemmin tulikin, banaani ehdottomasti pois (nopea hiilari, ei hyvä illalla), myös kaurahiutaleet (puhdasta hiilaria) ja siskonmakkarakeitto (perunoissa hiilaria) banniin iltapalalta. Pyri syömään iltapalalla vaikka raejuustoa, kananmunia, öljytonnikalaa yms.
:thumbs:

Kiitän! Eilen oli just salipäivä,se tappaa hyvin aikaa kun sinne lähtee bussilla ja siel mennään tolla mun alotusohjelmalla minkä tänne jo laitoinkin,onneks enää 2 kertaa :) Ostin kyllä sieltä kahviosta palautusjuoman juuri sen takii et tossa niin iso rako syömättä.Tänäänki heräsin vasta 16.30 :( Tänään vois tosiaan testata pistää tonnikalapurkin ja puolikkaan milbonasta pelkästään iltapalaks (ei ne kananmunatkaan varma heikko vaihtoehto oo,pitää harjotella :D )

Juu ja tosta fun lightista että laimennan sitä vedellä isoon kannuun ja siit laitan 3dl :D
ja sit noi kaikki ananakset ja hiutaleet ja rahkan sekotan koneella,onkohan sillä mitään negatiivista vaikutusta siihen? (en kyllä usko)

KLO 07.35:
- 250g rahka,2dl kaurahiutale,3dl fun light,n.100g ananas
-2x lautasellinen muroja,3dl maito

No huhhuh, melkoinen satsi kerralla vedettäväksi :kuola: Mulla tekee tiukkaa syödä aamulla edes lautasellista kaurapuuroa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menee kyl :offtopic: mutta tämmöstä että
Oon huomannu tässä syömisten lisääntyessä että vatsan seutu alkanu vähän rasvottuun :rolleyes: eli kannattasko syömisiä alkaa säätään jo nyt vähän paremmin vai antaa mennä vaan?
Jotain linkkejä toisiin samanlaisiin keskusteluihin jos sais tai jotain omakohtasii kokemuksii :)
(En oo saanu ees treenejä kunnolla käyntiin,kiitos loistavalle unirytmille :itku: :wall: )

Suositut

Back
Ylös Bottom