Päivän hyvä teko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin paikallisessa baarissa kahvilla. Jostain käsittämättömästä syystä eräs n 100kg lady kävi kimppuuni ja rupesi raapimaan. Työnsin leidin istumaan ja annoin olla (tämä oli siis se hyvä teko). Jälkeenpäin kyllä harmitti prkl ois pitänyt antaa samalla mitalla takaisin sille ihravuorelle. Onneksi olin itse selvin päin, muuten olisi voinut tulla pahaa jälkeä.

eilisen päivän hyvä teko oli että otin lopputilin duunista:lol2: . ja maanantaina piräis lähtee pietarsaareen töihin:whip: .. tän päivän hyvä teko oli tietysti reeni:worship:

Päivän hyvä teko: Ajoin kaverin luokse, lainasin sille rahaa ja vein vielä syömään sen.

Ajattelin lähtee nyt just kävelylle muijan kanssa kun ikinä en lähe vaikka se aina vonkuu ja mankuu, kävely on jotenkin perseestä musta.. Helatorstaikin kun on ja pitää sitä dieetinkin takia lähtee kävelylle.. Ja pääsee tästä lukemispakon ahdistuksesta, huominen tentti menee kuitenkin päin persettä ja mahikset läpipääsyyn ehkä sadasosapromille niin ei siihen viiti lukee, ja pakkotoistossa on tullut pyörittyä jo liian monta tuntia.. Eli jolkoti jolkoti..

Oon ottanu kaljaa n, 9h ja otan lisää!Pysyy panimot pystyssä ja lomautuksilta vältytään:kippis1: :kippis1: :thumbs: :blow: :david:

Opetin kämppäkavereille elämän realiteetteja.

Eli kuluneen talven aikana huolehdittuani solun siisteydestä, yms. ajattelin muistuttaa, ah niin ihania, kämppäkavereita siisteyden iloista ja sisätilojen hehkulampuista.

Toisin sanoen, kun tuolta wc:stä on palanut lamppu, niin laitoin tuorekelmun siihen wc-istuimen päälle.

Valitettavaa jos realiteetit joutuu oppimaan kantapään kautta, eikö totta.

Alakertaan oli juuri muuttamassa pariskunta. Vaikka niillä apua olikin, niin tarjosin apuani ja autoin tavaroiden kantamisessa.

Ei mikään raskas homma edes ollut, aikaakin meni vain puolesta tunnista tuntiin. Pieni uhraus siis. Ja kovin tuntuivat olevan kiitollisia.
Että mikäpä siinnä.
:thumbs:

Originally posted by rsturbo
Vedin veljee turpaan

Ja veljellesi tuli hyvä mieli? Olisipa meikäläisen pikkusisko ollut samanlainen mutta eeeiiii - aina itkemässä: "ÄITII Dragon hakkasi taas mun päätä kiveen pihalla." Idiootti-itkupillisisko :itku:

Pystytin Sulkapallokentän meidän pihan nurmikolle, siinä sitä on hubaa taas mulle ja penskoille kesäksi.

Vaihdoin ton papukaijan kiipeilypuun uuteen, siinä sitä on hubaa mulle ja papparille.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom