pähkinää purtavaksi kerrakseen protsku jauheesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nizke
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs kokeiltu on monen moista protskujauhetta ja jokanen tulee ylös tai vähintää maha kipeäksi ja paska lentää..
mutta gainerit pysyy sisällä ilman minkään laista oiretta? missä vika onko jollain jotain omakohtasta kokemusta tms.
laktoosin kanssa ei ole ongelmia eikä muitakaan ruoka aine allergioita pitäsi olla.. kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattas varmaan ruveta pistään listaa, mitä merkejä oot vetäny masuun. Eli siis oot kokeillu monenlaista merkkiä, mutta kaikki puskee ulos? Taitaa olla aika monta täyttä pussia nurkissa pyörimässä.

Oletko kokeillut sekoittaa jauhetta isompaan vesimäärään? Tuli mieleen, että jos olet sekoittanut proteiinijauhetta ja gaineria abaut samat määrät veteen kauhallisina mitattuna, jolloin kuitenkin proteiinin määrä suhteessa veteen on pelkän proteiinin kanssa suurempi. Gainerin ja pelkän proteiinijauhon proteiini kuitenkin pitäisi olla kutakuinkin samaa tavaraa.

nyt tuli ostettua testiin leaderi soija proteiini, ja paras tähän asti, ei oikeestaan tu mitenkään huono olo:) ihme sinänsä sillä on monen moista koitettu mutta nyt se rakaisu saattoi löytyä!

Mä oon pitemmän aikaa litkiny recovery pro:ta treenin aikana ja kun kyseinen säkki loppui niin kokeilin hörppiä pelkkää whey 80:sta kahdesti ja molemmilla kerroilla meni pakki ihan sekaisin. Molemmat siis star nutritionin tuotteita ja hera molemmissa samaa kamaa. Pitänee testata 1:1 suhteessa malton kanssa ja kattoo miten käy. Pelkkä proteiini ei sovi kaikille?

mulla on riisiproteiini, mut sen kans joutuu vähän säätämään et saan alas: tehosekottimeen pari banaania, soijamaitoa+ riisiproteiinia(toimii hyvin), sama jäiset mustaherukat+ soijamaito+ riisiproteiini. Mä olen siis maidottomalla, ja pahimmat vatsaoireet oon saanu heraproteiinista(riisiproteiinista ei tuu mitään). Heraa tuli kokeiltua milloin mitäkin, kaikista sama oire, oli sitten miten laktoositonta tahansa- ei sopinu mulle. Riisiproteiini on karseen makusta, mut kun oppii tekee erilaisia juomia, niin hyvin menee :D

Täällä kans on riisiproteiini käytössä! Hera ei passaa kuin aniharvoin, maha ei tykkää. Riisiprodea oon sekoittanu manteli- ja soijamaitoon, lisäksi oon laittanu raakakaakaota ja- tai vaniljauutetta (kaupasta leivontatarvikehyllystä). Koostumus on tosiaanki jauhoinen. Kyseisestä proteiinista tulee ihan hyvät proteiinipannarit mukautettuna tuon Mannisen ohjeeseen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom