Päässä Soi - Eli mikä biisi pyörii päässä tänään?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla soi yleensä koko loppupäivän päässä se biisi, minkä oon kuullu viimesenä kun laitan stereot kotona kiinni ja lähden kouluun. Kaikkein ärsyttävintä on jos päässä soi biisi johon ei osaa kuin ehkä puolet kertosäkeen sanoista tai jos tätä ko.biisiä vihaa ihan tosissaan..

Mulla soi jatkuvasti päässä Jari Sillanpään Satulinna..se on hyvä biisi mutten osaa siitä kuin pikku pätkän ja senkin joskus väärin päin.. :rolleyes:

Eilen kun olin salilta poislähtöä tekemässä niin lykkäs se radio tulemaan "Rakkautta ja piikkilankaa" vissiin uniklubin esittämänä jos oikein muistan... kuitenkin soinu toi biisi päässä tän päivää.

Foo Fighters - Monkey Wrench. Eilen kuuntelin tuota levyä ja edelleen soi päässä.. :evil:

Eilen tappelin töissä kuvankäsittelyn kanssa myöhään, niin ihan spontaanisti rupesi Kreatorin vanha kurkokipale Extreme Aggressions soimaan päässä. Kumma juttu. :D

Tänään soi Guano Apes - Open Your Eyes.

..eilen soi päässä YMCA :lol2:

KäveleväRuumis sanoi:
..eilen soi päässä YMCA :lol2:

Toi jää päälle helposti. On vaan vähän rankkoja muistoja tosta biisistä penkkaripäivältä.. Esitin sitä raksamiestä, mutta ei siitä enempää :D

Nykykään on soinut päässä mystisesti vuorotellen

Entwine-Bitter Sweet (helvetin hyvä kertosäkeistö)
K-System-Guardian Angel
Coolio-Gangsta´s paradise

Sit usein myös :

Andain-Beautiful things
Kotiteollisuus-Raudanlujat
Planet Funk-Chase the sun (tämä muuten pyörii mielessä helvetillisesti)

Jostain syystä Waspin Love Machine on jäänyt päälle.

"Lady have you known me,
the perfect love machine?
I'm Virgo, my Leo's rising,
Venus made me King

That trail of broken hearts,
they all belong to me
Magic runs through my fingers
One touch you'll see"

Mä olen hyvin pettynyt teihin, jotka mainitsivat Electric Six - Gaybarin. Voi jessus, kun se soi nyt päässä. Why me?! :D

Killerin Liar. Vaikka en solistin laulutyylistä yhtään pidäkään, mutta minkäs teet.

Ja jo toista kuukautta soi Skid Row:n I Remember You, varmasti yksi maailman mieleenpainuvimmista heavyballadeista. :thumbs:

Päässä on koko pitkän päivän soinut Thyranen Glamorana demystified.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nämä soi tällä hetkellä päässä:
Rush - Time stand still
Rush - Afterimage
Sekä oman bändimme hittibiisi, jolla valitettavasti ei ole vielä nimeä :D

hopeanuoli tunnari

Robbie Williamsin bisongit jää usein pyörimään, sitten on jostain kumman syystä tämä Britney Spearsin Toxic :( joskus jäi myös Backstreet boysien I want it that way. Itse oon huomannu että kaikkein ärsyttävimmät biisit jää helpoimmin soimaan päähän :curs:

:offtopic: Kerran mulla koko päivän pyöri päässä Simpsoneista Flandersin sanominen kun se oli ottanu mustikkasnapsin: Oli puhe jostain naisesta jonka nimeä en nyt muista(Olkoon nyt vaikka Tarja Halonen) ja siihen Ned tokaisi: "Tarja Halonen" is a boring old biddy(bitch).Koko päivän soi toi lause päässä, arvatkaa meinasiko järki lähteä.Ja sitten vielä se "That was my first and my last blueberry schnaps ever" :hyper:

Kotiteollisuus - Minä olen. Kylmänviileästi alati.

Nyt tulee kaikkien silmäkulmankostuttajien äiti -70 luvulta suomesta. Konginkankaan onnettomuuden uhrien muistotilaisuuden mainoksessa soi se suomalainen, musiikinopettajan tekemä laulu, jossa kertosäkeen laulaa koululaiset, ala-asteelaisten kaverin ja opettajan pojan kuoltua. Tääs kipaleessa on VARMASTI ollut luomisen tuskaa. Soi nyt kolmatta päivää päässä, jopa venäläistä penkkiohjelmaa tehdessä... (anteeksi, kun en muista kappaleen tekijää, kuuluisi yleissivistykseen.

"Niin kaunis on maa, niin korkea taivas, soi lintujen laulusta kukkiva kunnas ja varjoisat veet, niin varjoisat veet... :itku: "

Kari Rydman.. teki muistaakseni tuon kipaleen kun joku oma oppilas kuoli koulutiellä. Todennäköisesti oli tosiaan aikamoista luomisen tuskaa silloinkin.

Kotiteollisuus - Minä olen. Kylmänviileästi alati.

Sama juttu. Varsinkin se kitarajyrä kyseisestä biisistä. Helvetistä itään kertosäe pyörii kanssa kohtuu usein päässä.

...taidan olla vanhanaikainen ja ostan sen levyn.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom