"We are all living a lie
would you like to try?
In these halls of time
we are all giving
in for another day
We shall pass away
on the break of day
We're lost anyway"........
Ihan sairaan hyvä biisi joten ei haittaa :kippis1:
"I belive in thing called love" ja bändi on jotain The darkness tai the darkmen tjsp. Kauheeta kiekumista ja ulinaa. Biisi on vielä kunnon gummi-kei-stylea.
Tänään päässä soi, tai siis itseasiassa on soinu jo viimeviikon keskiviikosta asti Billy Ray Cirus - Achy Breaky Heart .....v*tun vanhojen tanssit ku pitää tommosia opetella!!1 :curs: :curs: :itku:
Eilen kauppajonossa jollain alko soimaan puhelimen soittoäänenä Britney Spearsin Oops, I did it again ja siitä lähtien kyseinen biisi on pärähtäny uudestaan ja uudestaan soimaan pääkopassa toinen toistaan järjettömimmillä sanoilla, kun en oikeita sanojakaan muista muuta kun sen "Oops, I did it again" -osan. TAHTOO AMMATTIAUTTAJAA JOKA SAA TÄN BIISIN POIS PÄÄLTÄ!!! :wall:
Jostain syystä tänään kouluun mennessäni huomasin hyräileväni Eläkeläisten kappaletta "Minä olen poro, lailalalai, minä olen poro lailalalai, humppaava poro lailalalai.." :D
Mulla soi päässä biisi jonka nimeä en edes tiedä... prkl. Tuli radiosta eilen ja kyseisessä kipaleessa mies ja nainen laulaa vuorot ellen "I still believe in..." (naisen ääni on aika "jousimainen" )
Mikä ton kipaleen nimi mahtaa olla? Jotain perus-poppia se on mutta kyseisen genren biisejä ei pysy erkkikään muistamaan...
Mulla soi vaikka mitä päässä siellä on välillä kaunis nainen juttelemassa ja välillä Hitler.
Mikään ihmeellinen kappale ei tarvi olla että jää mun päähän soimaan.
Tällä hetkellä siellä on brutal skins - väkivaltaa, mistä en saa muuta selvää kuin kertosäkeen...