Päässä Soi - Eli mikä biisi pyörii päässä tänään?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

ironchef

Ironchef's World
En tiedä onko muilla tätä ongelmaa mutta mulla tarttuu aina joku tietty biisi soimaan päähän ja se saattaa soida monta päivää päässä eikä meinaa lähtee millään pois. Se ei edes ole riippuvaista siitä mistä musiikista tykkää vaan päässä saataa pyörii repeattina esim. Kelly Clarkson - Trouble Whit Love is http://media.bmgonline.com/rcarecords.com/kelly_clarkson/video/the_trouble_with_love_is_300.asx Niinkuin minulla on viimeiset kolme päivää tehnyt. Menee hermo! :kuola:

Mitä päässäsi soi tänään?

Pet shop boysin It`s a sin kolahti kovaa ilmestymisvuonnaan, muistaakseni joskus 80-luvun lopulla. Eilen sitten Pakkiksen avustuksella sain tietää että tuosta jo muistoihin painuneesta loistavasta rallista on Gamma Ray väsännyt coverin ja - niin - synti soi sekä päässä että stereoissa. Soikoon. Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa.

Gary Puckettin hiukan pedofilialta haiskahtava kipale Young Girl. Se ei vaan lähde pois päästä. :(

Steen Christensenin biisin pikku pirihuoran kertosäe jää aika pahasti pyörimään

HIM- Your Sweet six six six

...I'm waiting for your call and I'm ready to take your
six six six in my heart...

Killerin Liar... pitikin soittaa autossa se neljä kertaa putkeen, joku kiva jippo siinä oli, että jakso kuunnella aina vaan uudestaan :)

raili´s peoplen tissit näin bailaa. on tyhmä biisi ja siksi soi päässä.

Gigi dagostinon: ill fly with you soi päässä jostain syystä!

Soisikin vain tänään, mutta kun tämä helmi rupesi pyörimään nupissa eilen aamulla. Kyseessähän on Kummelin uudessa sarjassa olleesta "Juoksijapoikaa laulattaa" -tai jotain sen suuntaista kipaleesta. Se sketsi siis, jossa pojat juoksivat maratonia... Muistan pelkän alun biisistä, ei hyvä ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Mulle on jäänyt pahasti päähän soimaan uusimman Diablon intro. Eikä asiaa auta yhtään että se on mun sigussa muistuttamassa.

sama täällä! sen äijän ääni on tuskallisen epätoivoinen...myöskin read my scarsin kertosäe on takonut päänuppia kohta parisen viikkoa...

JustinCre sanoi:
Gigi dagostinon: ill fly with you soi päässä jostain syystä!

Sama täällä, mulla se on nyt soinut jo muutaman päivän vaikka en ole sitä kuullut aikoihin...

Käynnistänpä hakukoneen...

roland sanoi:
Soisikin vain tänään, mutta kun tämä helmi rupesi pyörimään nupissa eilen aamulla. Kyseessähän on Kummelin uudessa sarjassa olleesta "Juoksijapoikaa laulattaa" -tai jotain sen suuntaista kipaleesta. Se sketsi siis, jossa pojat juoksivat maratonia... Muistan pelkän alun biisistä, ei hyvä ei.

Sillonkun se kummeli jakso tuli missä kyseinen kappale soi, niin kyllä seuraavana viikkona se päässä soi ja kai sitä tuli itsekseen laulettuakin! :D Yks biisi mikä soi päässä oli Ripsipiirakan: meille vai teille. Kyllä treenikaveri battleaxella oli kestämistä kun sai kuunnella mun hoilotusta! :D

kotiteollisuus-valtakunta on soinu päässä koko päivän :D

Idolssien Tuulet puhaltaa. Dikkaan sitä kipaletta ihan sikana! YES!:)

Bushin ja Blairin yhteisbläjäys nimeltä Gaybaaaar

Tohtori Sykerön tunnari soi sitkeästi päässä aamulla. :D

Mulla soi Lullacryn - Dont Touch the Flame biisi jatkuvasti piässäni. Ton biisin kertosäe on aivan vitun hyvä!
:thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom