Päänsärky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kannataako mennä salille semmoses jomotukses

Ei sen mitään pitäs haitata ellei särje helvetisti.No sillon ku mulla särkee päätä ja jos särkee pahastikkin niin en mee mut jos ei särje niin kauheesti niin sit meen...Vedä buranaa nassuun niin helpottaa.

vauhdittaakohan pumppaus ja ponnistus alullaan olevaa päänsärkyä kellään?
minulla treeni poistaa alkavan päänsäryn, tai päänsäryn yleensä (josta en pahemmin kutienkaan käri muutenkaan).

Mulla oli tossa joku aika sitten semmonen päänsärky mikä johtui siitä kun tuolla niskan alueella oli jotain pielessä (parantui kiropraktikon käsittelyn jälkeen). Kuitenkin niin se oli semmonen että koko viikon särki joka päivä todella paljon ja ainoa aika illalla kun ei särkeny oli se aika mitä vietin salilla. Eli se poisti sen. En hirveesti tiedä näistä asioista mutta salilla kun alkaa veri kiertään oikein kunnolla niin luulisi sen auttavan.

Ittellä särkee päätä aika usein, varsinkin jos tyyliin nysvää koko päivän sisällä. Yleensä helpottaa kun lähden salille tai saan muuta aktiviteettia aikaan.

Tänään tein käsipainoilla vinopenkkiä, kunnes kuului joku naksahdus niskasta tai yläselästä. Sen jälkeen pää niin s****nan kipeä pari tuntia. Ei kovin terveellistä.

Itelläkin kyllä vain pahenee päänsärky jos se on jo ennen salia. Koskaan ei ole kyllä pelkästä salista tullut pääkipea =) Mut onneksi buranat auttaa..

Hullu inkkari sanoi:
vauhdittaakohan pumppaus ja ponnistus alullaan olevaa päänsärkyä kellään?
minulla treeni poistaa alkavan päänsäryn, tai päänsäryn yleensä (josta en pahemmin kutienkaan käri muutenkaan).

se on hyvä että poistaa todennäköisesti et kärsi migreenista, se pahenee.
Mulla varmaan lähtis taju jos säryssä menisi salille, onneksi sen jo tietää milloin se tulee, se on säännöllistä suurinpiirtein

Mulla on niin, että jos hiukankin särkee päätä ennen salia, niin se pahenee aivan saatanalliseksi jyskytykseksi treenatessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vi*uttaa ku ei pysty treenaamaan, nyt pitäny 2vk tauon ja särkee pää vieläki ainaku tekee muutaman penkkipunneruksen, hauiskääntöjä, leukoja mitä vaan. penkkipunnerruksessa oon ennen tehny semmosta 3x10 ja nyt ekassa sarjassa joudun lopettamaan kun tuntuu että päänuppi painuis kasaan ja alkaa helvetinmoinen päänsärky ja pakko laskea raudat, pääsärkee sen loppupäivän, alkaa sykkivänä ja sitten jatkuu ku ois paineita päässä (hetken aikaa) =). Venytelly oon ja hengitystekniikkaki kohillaa, ton 2vk tauon aikana oon tehny jotai pientä treeniä ku oon pystyny. Mikä vika? (aika epäselvää tekstiä)

ei mitään.

Minulla on joskus ns. pinnistyspäänsärkyä, joka tuntuu aina samassa kohtaa. Tämä särky tulee aina silloin tällöin, jotain neljä kertaa vuodessa, ja olen käynyt asiasta neurologilla. Neurologi ei osannut sanoa mitään ilman magneettikuvia, joita en aio ottaa vaivan ollessa näin pieni.

Kun minulla on tätä päänsärkyä, harjoittelen pienillä painoilla ja hion tekniikkaa. Minulla oli tätä päänsärkyä myös BJJ-seminaarin aikana, joten otin rauhallisesti ja sparrasin löysästi ja rauhallisesti tekniikalla.

mulla on ollu varmaankin samatyylistä särkyä ku "penska69":llä ei vaan ollenkaan noin pitkäaikasena. on nyt kahteen kertaan käyny tän 2vuotisen sali uran aikana sillee joko takakyykkyä tai jalkaprässiä oikeen viimesimmillään puristaessa (ja ilmeisesti kunnon hengityksen unohtuessa) päähän on tullut aivan helvetin moinen paine joka todella sattuu ja sarja on jätettävä kesken sen jälkeen ei voi enää samana päivänä treenata tai pää räjähtää, sitten saattaa vielä muutaman seuraavan päivän aristella jos jossain liikkeessä pitäisi oikeen puristaa, mutta menee sitten ohi itsestään.

Ponnistuspäänsärky voi kroonistua jos niskan ja hartioiden jumeja ei hoideta pois. Lisää venyttelyä ja niska/hartia-alueen hierontaa; lääkäriäkin voisi jututtaa jos ei helpota. Aerobinenkin voi auttaa rentouttamaan yläkroppaa. Penska69:n kannattaa kokeilla myös lyhyempiä sarjoja. 3x10 sijaan tee vaikka 6x5 lyhyin palautuksin. Mulla ainakin nimenomaan pitkät sarjat aiheutti aikoinaan ponnistuspäänsärkyä.

itellä aina välillä pääkipeä liekkö sitte jotain migreeniä. mut ku lähtee salille ni yleensä parin noston jälkeen ohi. ehkä salista on tullu riippuvuus niiku huume. no joskus kyl ku vetää tosi raskaa treenin ni sit o seuraavana päivänä pääkipu. varsinkin ennen maastaveto löi niskat iha jumiin

Back
Ylös Bottom