Päähän sattuu ihan v***sti!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aina sama vaiva... olen treenaillut useampia jaksoja (n. muutama kuukausi kerralaan...) ja aina sama vaiva iskee. Päähän sattuu heti kun yritää ottaa vähänkin kovempaa sarjaa eli reenaamisesta ei tule mitään. Kipu on tuolla niskan ja takaraivon välisellä alueella ja ainavasemmalla puolella. Hakkaa sydämen lyöntien tahdissa ja niin helvtin kovaa, että pää tuntuu räjähtävän. Oiskohan tuo jotakin kallonpohjan lihasten kireyttä tai verisuonten ahtautta. Joka tapauksessa aion reenata vaikka pää räjähtää kun hierojallekkaan ei oo varaa mennä.

Ai niin ja venyttelen lähes joka päivä, että sekään ei sitten auta :itku:

Jos jollain on ollut jotain saman tapaista vaivaa tai joku sattuu tietämään mitä tämä on ja miten siitä pääsee eroon niin kertokaapa mullekki!!!

Vittu periksi en anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsellä oli sama vaiva. Pidin 2vk lepoa ja kävin pari kertaa hierojalla ja auttoi ihan mukavasti. Luulen, että kipu tuli itselleni kyykystä, jota en ole sen jälkeen uskaltanut ottaa pahemmin.

muuli sanoi:
Mitä tuossa lueskelin niin siinä ei kerrottu sen alkavan kovasta fyysisestä ponnistelusta...

Kovasta fyysisestä ponnistuksesta johtuva todella kivulias päänsärky ei ole mitenkään vierasta, jos käypi puntilla...

Selatkaapa palstan juttuja, niin huomaatte, että ette ole suinkaan ainoita, jotka siitä kärsii.

Edit: ponnistuspäänsärky... olikos se nyt tuolla nimellä.

Joo... Siellähän se oli... Mulla on öpaut kaikki nuo oireet, mutta eipä hätää jos se kerran muillakin on mennyt ohi. Reeniä vaan :rock:

Mulla on ollut sama, ja niin on monella muullakin. Ehkä suurimmalla osalla aktiivisesti salilla kävijöistä?

2vk lepoa + 2krt hierojalla + joka ilta niskan venyttely auttoi. Olen tullut siihen tulokseen, että syy oli väärä kyykkytekniikka. Tanko oli liian lähellä niskaa + pidin usein hengitystä. Täytyy muistaa oikea hengitystekniikka, ja ettei pidättele hengitystä.

Harjoittelen edelleen kyykkyjä eikä ole kipu tullut takas.

tutulta kuullostaa.. n.3kk treeniä takana ja nyt on sit pakollinen "loma" samojen oireiden takia. Eli ensimmäistä kertaa toi pääkipu alkoi prässissä, mutta pystyin vielä tekemään treenit jotenkin loppuun. Seuraavalla kerralla sitten kyykätessä tuntui et taju lähtee ja oli pakko viheltää peli poikki...

Seuraavana päivänä sitten hierottavaksi ja paikat oli sitten totaalisen jumissa (hartiat,niska, selkä). Ei muuta kun totaalinen treenikielto toistaiseksi ja paljon hierontaa... Eli ei muuta kuin lepoa ja hierontaa. Turhaa itseä rikot salilla. Ei se treenaamalla muuta kun pahene...

Ite oon kuullu et joillai tullu vaa jotai ton tyyppistä vaivaa ku on tehny olankohautus liikkeitä raskaita sarjoja ja ei oo hierotuttanu yhtää hartioita ja niskaa.

Zone-sarja -42%
muuli sanoi:
Aina sama vaiva... olen treenaillut useampia jaksoja (n. muutama kuukausi kerralaan...) ja aina sama vaiva iskee. Päähän sattuu heti kun yritää ottaa vähänkin kovempaa sarjaa eli reenaamisesta ei tule mitään. Kipu on tuolla niskan ja takaraivon välisellä alueella ja ainavasemmalla puolella. Hakkaa sydämen lyöntien tahdissa ja niin helvtin kovaa, että pää tuntuu räjähtävän. Oiskohan tuo jotakin kallonpohjan lihasten kireyttä tai verisuonten ahtautta. Joka tapauksessa aion reenata vaikka pää räjähtää kun hierojallekkaan ei oo varaa mennä.

Ai niin ja venyttelen lähes joka päivä, että sekään ei sitten auta :itku:

Jos jollain on ollut jotain saman tapaista vaivaa tai joku sattuu tietämään mitä tämä on ja miten siitä pääsee eroon niin kertokaapa mullekki!!!

Vittu periksi en anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulle tuttua, tykytystä vasemmassa takaraivossa mulla oli myös tossa joku aika sitten. Sain tämän ponnistuspäänsäryn aluksi prässissä, ja kipu jatkui seuraavassa treenissä parin päivän päässä, tällä kertaa pystypunnerruksessa. Pidin taukoa 5 päivää, ja otin seuraavan viikon kevyesti. Kipu ei tullut koskaan takaisin.

Hierojallahan tosta pääsee, tuo yläselän avaaminen on hyvin vaikeaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitetaanpa nyt tänne kun tuli mieleen:
Ihmettelin pitkään että miten mulla on aina samaan aikaa viikosta päänsärkyä, mutta sitten sen huomasin, se johtuu epäkkäiden treenauksesta ja siitä aiheutuvasta niskan kireydestä, eli on siis niskat jumissa. Tällainen päänsärky tuntuu tuohon otsanseudulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom