Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by sterpuska
Minun mielestä esim maastaveto on aika turha liike tyypille joka aloitti treenin eilen ekaa kertaa niin olis pitänyt vetää maastavetoa 6 sarjaa, siihen se treenaminen olisikin sitten loppunut luultavasti.
Originally posted by Sam225
Aika pokkaa väittää että nuo ohjelmat eivät toimi.
Lukekaa se kirja kunnolla ja puhukaa sitten uudestaan.
Perkele.
Edit: ennenkuin alkaa kukaan lässyttämään mun ylisimplistisestä vastauksesta niin sanotaan että tuo yläpuolinen PattiPeten kommentti kiteyttää sitä ideaa jossain määrin.
ON MUITAKIN TAPOJA TREENATA KUIN LIHAS-KERRAN- VIIKOSSA-KAKSI-SARJAA-KAKSI-TAI-KOLME-LIIKETTÄ-KUOLEMAAN-ASTI.
Et voi olla tosissasi! Vaikka mä olen suurimmat kasvupyrähdykseni (lihasrintamallakin) jo nähnyt, tuli silti ihan huomaamatta viikoittaisen paino- ja vyötärömittaseurannan mukaan viime vuonna 6 kg lisää lihasta (9.5 kg lisää painoa ja vyötärö kasvoi 2 cm). En bulkannut, en edes yrittänyt nostaa painoa vaan treenasin ympäri vuoden (intissäkin) ja söin sen verran ettei rasvaa pahemmin kertyisi.Originally posted by Dean Kuntz
Muuten se 1 kg lihasta vuodessa taitaa olla aika realistinen arvio. Valitettavasti.
Originally posted by Dean Kuntz
Taitanut Ovekin roinata että tuohon kuntoon on päässyt. Muuten se 1 kg lihasta vuodessa taitaa olla aika realistinen arvio. Valitettavasti.
Originally posted by Dean Kuntz
Uskokaa te vaan mihin haluatte niin tulette autuaaksi. Ei siinä mitään. Mutta rasvattoman lihasmassan määrä voi ihan hyvin ollakin 1-2 kg vuodessa sitten kun esim. pituuskasvu on pysähtynyt.
Originally posted by Sam225
Se määrä voi olla 1-2kg ihan hyvin. Se voi myös olla enemmän tai se voi olla vaikka miinusta jos tekee kaiken päin helvettiä.
Ei nämä uskon asioita ole vaan yksilökohtaisia genetiikan ja oikeiden valintojen summia.