Ove Rytter tehokas kehonrakennus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin kyllähän nuo sarjat saisi vedettyä läpi jos ottaisi pienet painot ja jättäisi paljon voimaa reserviin joka sarjan jälkeen. Sitten pystyisi vetämään jollain minuutin tai allekkin palautuksilla.

Aika pokkaa väittää että nuo ohjelmat eivät toimi.

Lukekaa se kirja kunnolla ja puhukaa sitten uudestaan.
Perkele.

Edit: ennenkuin alkaa kukaan lässyttämään mun ylisimplistisestä vastauksesta niin sanotaan että tuo yläpuolinen PattiPeten kommentti kiteyttää sitä ideaa jossain määrin.

ON MUITAKIN TAPOJA TREENATA KUIN LIHAS-KERRAN- VIIKOSSA-KAKSI-SARJAA-KAKSI-TAI-KOLME-LIIKETTÄ-KUOLEMAAN-ASTI.

SAM 225
Itse en ole kyseistä aapista vielä lukenut olen vaan nähnyt kyseisen treeniohjelman joka on kirjasta"saan sen kyllä tänään lainaan"
Ja kyllä mun mielestä toi on ainakin ihan saatanan rankka ohjelma ALOITTELIJALLE!!.

Minun mielestä esim maastaveto on aika turha liike tyypille joka aloitti treenin eilen ekaa kertaa niin olis pitänyt vetää maastavetoa 6 sarjaa, siihen se treenaminen olisikin sitten loppunut luultavasti.

Kyllä varmaan on mahdollista lihasta kehittää kyseisellä ohjelmallakin mutta itse pidän kyllä aloittelijalle parempana
vähän helpompaa aloitusta...
:kippis1:

Hei noi rytterin ohjelmathan ovat kaikki volyymipainotteisia, eli paljon sarjoja+pienet painot+lyhyet palautukset. Ohjelmat varmaan voisi toimia jos ne tekee oikein ja malttaa olla käyttämättä liian isoja painoja. Ja tälläisellä reenillä on aika vaikea saada itseään ylikuntoon, varsinkaan hermostolliseen, koska reenipainot ovat pieniä.

Mielestäni Rytterin kirja on parhaita suomennettuja tekniikkaoppaita. Ei tarvi tehdä sitä volyymi treeniä jos ei haluu.

Originally posted by sterpuska

Minun mielestä esim maastaveto on aika turha liike tyypille joka aloitti treenin eilen ekaa kertaa niin olis pitänyt vetää maastavetoa 6 sarjaa, siihen se treenaminen olisikin sitten loppunut luultavasti.

No jos aloittelija vetäis kuus sarjaa vaikka 40 kilon painolla niin tuskin se niin hurjan rankkaa olis. Tuommosella treenillä alottelija pääsis hyvin hommaan kiinni ja oppis tekniikat, ku treeniä on tarpeeksi paljon ja useasti, ja se on tarpeeksi kevyttä .

Originally posted by Sam225
Aika pokkaa väittää että nuo ohjelmat eivät toimi.

Lukekaa se kirja kunnolla ja puhukaa sitten uudestaan.
Perkele.

Edit: ennenkuin alkaa kukaan lässyttämään mun ylisimplistisestä vastauksesta niin sanotaan että tuo yläpuolinen PattiPeten kommentti kiteyttää sitä ideaa jossain määrin.

ON MUITAKIN TAPOJA TREENATA KUIN LIHAS-KERRAN- VIIKOSSA-KAKSI-SARJAA-KAKSI-TAI-KOLME-LIIKETTÄ-KUOLEMAAN-ASTI.

K.P on aivopessyt suurimman osan suomalaisista treenaajista. Mikään muu EI VOI TOIMIA kuin Megaduty.

"Ove Rytter tekee sitä mitä saarnaakin ja tulokset ovat nähtävissä tässä kirjassa. "Tehokas Kehonrakennus" on kirja, josta jokainen oppii aloittelijasta ammattilaiseen. Olen testannut kirjan metodeja muutamilla Suomen- ja Euroopan huipuilla ja tulokset ovat olleet hämmästyttäviä. Kirja todella toimii TEHOKKAASTI KEHONRAKENNUSharjoittelussa!"
toteaa K.P. Ourama, toimittaja, Bodaus-lehti, Bodaus-lehdessä 4/94 (kirjan mainos)

Nämä kohdat pisti kirjassa silmään: "Erityisen lahjakkaat henkilöt voivat kolmen ensimmäisen vuoden aikana lisätä painoaan jopa 2 - 4 kiloa vuodessa!" "Voit olla tyytyväinen, jos saat 1kg lihasmassaa vuodessa."
Tosin, hyvät liikkeiden kuvaukset kirjassa.

tunsin erään kaverin joka oli nostellut painoja monta vuotta.treenasi aina joka liikkeet keskittyneest ja hitaasti.kehui että saa hyvän poltteen lihaksiin ja hyvän tuntuman.koskaan vaan kaveri ei kasvanut.kerran kysyin että miten pitkään olet treenannut,niin se vastasi että liian kauan.ite olin paljon vähemmän aikaa treenaillut mutta olin mennyt siitä kaverista jo ajat sitten ohi,treeni tapani muistuttaa mega dytiä.kaveri taas treenasi aika paljon samalla tavalla kuin ove rytter kirjassaan opettaa.itse en kajoaisi rytterin opetuksiin millään tavalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oon ite kattonu rytterin "ammattilais" ohjelmista päivä järjestyksen. käytän 2-1-2 ohjelmaa. oon vähän vähennelly liikemääriä, viimeksi varsinkin takaolkapäistä.
niin ja ohjelma on:

päivä 1
selkä, hauis ja forkut
päivä 2
rinta, ojentaja
päivä 3
lepo
päivä 4
etureidet, pohkeet ja vatsat(paljon)
päivä 5
takareidet, olkapäät
päivä 6
lepo
päivä 7
kierto alusta

Hienot kuvat, mutta liian pieniä painoja. Tuollaisilla sarjoilla treenaajat on justiin niitä ikitreenaajia, jotka ei ikinä näytä kehittyvän. Taitanut Ovekin roinata että tuohon kuntoon on päässyt.

Muuten se 1 kg lihasta vuodessa taitaa olla aika realistinen arvio. Valitettavasti.

Originally posted by Dean Kuntz
Muuten se 1 kg lihasta vuodessa taitaa olla aika realistinen arvio. Valitettavasti.
Et voi olla tosissasi! Vaikka mä olen suurimmat kasvupyrähdykseni (lihasrintamallakin) jo nähnyt, tuli silti ihan huomaamatta viikoittaisen paino- ja vyötärömittaseurannan mukaan viime vuonna 6 kg lisää lihasta (9.5 kg lisää painoa ja vyötärö kasvoi 2 cm). En bulkannut, en edes yrittänyt nostaa painoa vaan treenasin ympäri vuoden (intissäkin) ja söin sen verran ettei rasvaa pahemmin kertyisi.

On aina naurattanut nuo varsinkin lääkäreiden viljelemät lihasmassan maksimikehitysarviot, 2 kg vuodessa? :lol1:

Taitanut Ovekin roinata että tuohon kuntoon on päässyt. Muuten se 1 kg lihasta vuodessa taitaa olla aika realistinen arvio. Valitettavasti.

Ensiksikin Ove tuskin roinaa. Hän kirjoittaa muistaakseni tuossa kirjassa hankkineensa 14 kiloa lihasta 20 vuodessa, mikä on aivan naurettavan pieni määrä. Tämä taas nähdäkseni johtuu lähinnä siitä, että kyseinen äijä keskittyy aivan liikaa pysymään jatkuvasti tiukassa kunnossa. Lisäksi hänen treenissään on aika raju volyymi ja pitkät sarjat. Ruokavalio on myöskin muistaakseni aika hiilihydraattipainotteinen ja erittäin vähärasvainen sekä Ove taisi vedellä aerobistakin aika reippaasti(tuosta aerobisesta en ole ihan varma, korjatkaa jos muistan väärin). Eli kun mies viitsisi välillä pitää pientä off-seasonia, viilata treeniä ja ruokavaliota vähän ja olla tappamatta itseään liialla aerobisella, niin kai tuokin mies kasvaisi.

Itse aloitin punttitreenin 8-luokalla, painoa vähän reilu 70 kiloa ja läskiä löytyi enemmän kuin nyt. Tällä hetkellä aamupaino n. 97 kiloa, ikää 21-v. ja olen tiukemmassa kunnossa kuin aloittaessani. Toki pituuskasvua on tapahtunut jonkun verran, mutta kun pituuteni on nytkin vain 174 cm, niin ei tuota painon nousua voi sen piikkiinkään laittaa. Ja roinaamista en ole harrastanut ollenkaan.

Eli unohda tuo max. 1 kilo lihasta vuodessa ja katso, mitä ihan oikeasti saat aikaan, kun alat syödä, levätä ja treenata kunnolla!

Rytterhan myös sanoi kirjassa että jos hän olisi tiennyt silloin 20 vuotta sitten mitä tietää nyt niin olisi kehittynyt paljon nopeammin.

DK:lle : ja kuten mm. Jylli81 tuossa asiallisessa kommentissaan totesi: unohda se hatusta vedettyihin lukuihin tuijottaminen ja katso paljonko kasvat kun pistät itsesi peliin.

Uskokaa te vaan mihin haluatte niin tulette autuaaksi. Ei siinä mitään. Mutta rasvattoman lihasmassan määrä voi ihan hyvin ollakin 1-2 kg vuodessa sitten kun esim. pituuskasvu on pysähtynyt.

Uskokaa te vaan mihin haluatte niin tulette autuaaksi. Ei siinä mitään. Mutta rasvattoman lihasmassan määrä voi ihan hyvin ollakin 1-2 kg vuodessa sitten kun esim. pituuskasvu on pysähtynyt.

Se määrä voi olla 1-2kg ihan hyvin. Se voi myös olla enemmän tai se voi olla vaikka miinusta jos tekee kaiken päin helvettiä.
Ei nämä uskon asioita ole vaan yksilökohtaisia genetiikan ja oikeiden valintojen summia.

Originally posted by Sam225
Se määrä voi olla 1-2kg ihan hyvin. Se voi myös olla enemmän tai se voi olla vaikka miinusta jos tekee kaiken päin helvettiä.
Ei nämä uskon asioita ole vaan yksilökohtaisia genetiikan ja oikeiden valintojen summia.

Veit sanat suustani.

Joo mä olen tota kirjaa nyt lueskellut niin ei toi Rytter ainakaan mitään hirmubulkki kausia harrastele ja aloittaa kisadiettauksen 5 kuukautta ennen kisoja.

Ja kehuskeli että on todella hyvässä kunnossa muutenkin ei pelkästään lihasmassallisesti.

Minä olen kokeillut tuossa Oven kirjassa olevaa edistyneen ohjelmaa, ja kyllä siinä tosiaan saa pudottaa harjoituspainot erittäin pieniksi, kun tekee tuollaista 12 toiston sarjaa minuutin pausseilla. Toisaalta pumppi ja kipu lihaksessa on aivan käsittämätöntä :hyper: :rock: . Eli kannattaa kyllä kaikkea kokeilla.

Tälläkin hetkellä teen vähän samantyylisellä (pumppi)ohjelmalla. En tosin Oven ohjelmalla mutta vähän samantyylisesti. Tosin sarjat tässä ohjelmassa ovat vielä pidempiä ja palautukset VIELÄ lyhyempiä. :david: ja :arvi: ne yhteen soppii... :love:

Back
Ylös Bottom