Ove Lehto 250kg sotilaspenkkissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Freddi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ovelta hieno suoritus - voimaa on!!
RRKallelle ja muilla tiedoksi voiko SVNL:n nostajat osallistua:
Kisajärjestäjänä olemme tiedustelleet kirjallisesti Suomen Voimanostoliitolta ja vastaus oli: SAA OSALLISTUA. SOTILASPENKKI EI KUULU SUOMEN VOIMANOSTOLIITON LAJIVALIKOIMAAN EIKÄ OSALLISTUMISTA KILPAILUIHIN VOIDA EIKÄ HALUTA RAJOITTAA. Normisääntö tietenkin voimassa eli kilpailukiellossa olevia ei saa olla mukana kisassa kilpailijana eikä toimihenkilöinä.
Joten tervetuloa mukaan meidän tarjoamaan kilpailutoimintaan, tarkoituksemme on laajentaa voimailuaiheisia tapahtumia ja tuoda uusia kilpailijoita ja harrastajia VOIMAILUN pariin eikä pelkästään viedä sotilaspenkin pariin!

Koskeeko varmasti myös maajoukkuenostajia? Ainakin kuulin ihan suoraan maajoukkuenostajan suusta että hän ei voi osallistua maajoukkueen sääntöjen takia mihinkään muihin voimailukilpailuihin. Normi SVNL-nostajat toki saavat nostaa. Mitään järkeä en näe kyllä maajoukkuemiehiltäkään rajoittaa ko. asiaa.

Tämäkin thread on mennyt väittelyksi, onko tekniikka juuri oikea. Mitä väliä sillä on, onko rinnalla stoppia vai ei jos vetää tuollaista sarjaa. En minä ainakaan vetäisi stopilla enkä ilman. Vielä kun joku alkaisi väittelemään siitä, onko käytetty kiellettyjä aineita, keskustelu noudattaisi palstan yleistä linjaa...

No tuo oli ihan tietämättömyyttä tuo tekniikkajuttu. Jos ko. henkilö tietäisi sotilaspenkistä, fysiologiasta ym. enemmän kuin mitä jenkkibodauslehdistä oppii niin ei heittelisi tuollaisia kommentteja. Eiköhän useimmat osaa arvostaa noita suorituksia.

Ja toki silloin kun syytä on, on paikallaan tekniikka ym. asioista keskustelu kovienkin suoritusten yhteydessä. Tässä tapauksessa tosin ei paljon juteltavaa ole, hienot sekä suoritukset että suoritustekniikat.

Koskeeko varmasti myös maajoukkuenostajia? Ainakin kuulin ihan suoraan maajoukkuenostajan suusta että hän ei voi osallistua maajoukkueen sääntöjen takia mihinkään muihin voimailukilpailuihin. Normi SVNL-nostajat toki saavat nostaa. Mitään järkeä en näe kyllä maajoukkuemiehiltäkään rajoittaa ko. asiaa.
Olen nostanut enkä oo maajoukkueesta lentänyt.

Tuo sääntö koskee voimanosto ja penkkipunnerruskilpailuja, muihin voimailutapahtumiin saa ottaa osaa.

ovella on kyllä niin mahtava asenne aina noissa suorituksissa että ihan kylmät väreet tulee:rock:. alkaa meneen meikäläiseltä jo yli ymmärryksen tollaset suoritukset. 260!!!!! aivan huikeeta:eek:

Kattelin taas pitkästä aikaa noita Oven nostoja, on ne kovia! Ei ole vähään aikaan uusia videoita tullut, onko ukko minkälaisessa kunnossa nykyään?

Kattelin taas pitkästä aikaa noita Oven nostoja, on ne kovia! Ei ole vähään aikaan uusia videoita tullut, onko ukko minkälaisessa kunnossa nykyään?

kävi tuo ainakin sotkamon sm-kisoissa n. kuukausi sitten pokkaamassa 125kg-sarjan kultaa. miehen omapaino 123 kg.

eli vissiin ihan hyvässä kunnossa mitä nyt posket vähä lommolla :D

ovella on voimaa!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ove on kyllä kova äijä. Olkapää on hajonnut vähän kun se on laihduttannut ja ottannut tapansa mukana kovia rautoja vaikka voimat vähenee ja kroppa ei ole yhtä tukeva.
Ove on voittannut 13 peräkäisi Suomen mestaruuksia VNssa! Se on kova souritus!

Itse en käyttäisi sanaa onnekas 385 punnertaneesta :) Ei tainnut jenkki tietää Oven kivenkovaa taistelutahtoa. Pari kertaa olen joutunut aitiopaikalta sitä itsekin todistamaan. Hieno urheilija.

Itse en käyttäisi sanaa onnekas 385 punnertaneesta :) Ei tainnut jenkki tietää Oven kivenkovaa taistelutahtoa. Pari kertaa olen joutunut aitiopaikalta sitä itsekin todistamaan. Hieno urheilija.

Ove oli kilpailussa kaikin puolin erittäin onnekas, koska tuossa tilanteessa hän pääsi tekemään juuri siten kuin halusi, ja onnistui täydellisesti. 385 kilon punnerrustakin voi tituleerata "onnekkuudeksi", sillä se oli kuitenkin ennätys 12,5 kilolla. Onnella en tietenkään tarkoita mitään sattumankauppaa: Äijä parhaassa mahdollisessa kunnossa kisalavalla, äly päässä, oikea taktikointi. Lisäksi ripaus arpaonnea ja viimeinen silaus avustuksena vastustajilta.

Olisi ollut kiva nähdä Joonatanin naama, kun se hiffasi tilanteen. Mahtoiko olla potentiaalinen se viimeinen yritys vai oliko jo skeidat housussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom