Ovatko nama tuotteet laillisia Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonbero
  • Aloitettu Aloitettu
Oleskelen talla hetkella jenkeissa ja kesalla tulossa takas Suomeen. Tekisi kovasti mieli kuskata matkalaukun pohjalla muutamia tuotteita kesaksi kun Suomesta ei tunnu naita saavan, mutta mulla ei ole mitaan hajua, etta ovatko ne laillisia siella rapakon takana.

PES Erase Pro, PES Anabeta ja IBE Epistane, noi haluaisin tuoda mukana taalta jenkeista. Onko laillisia? Ja jos ei ole niin millaisia sanktiota saa odottaa jos loytyy matkalaukusta? Eika ole varmaan mikaan kovin hyva idea naamioida noi johonki multivitamiini purkkiin? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksa ruveta kattomaan mitä noi aineet on, mutta kato sä mitä ne sisältää ja päättele (googleta) siitä sitten onko ne laillisia. Naamioiminen ei ehkä ole kauheen hyvä idea. Kaurapuuron syöminen on hyvä idea. Ite käytän kyl Pirkka-merkkistä enkä eloveenaa.

Noista Erasesta ja anabetasta en osaa sanoa, mutta epistane ainakin on prohormoni/designer steroidi ja kielletty Suomessa. Voisin äkkiseltään veikata että noista PESn tuotteistakin joku kielletty ainesosa löytyy, yritän ettiä vielä.

PES Erase Pro löytyy Androsta-3,5-Diene-7,17-Dione(Arimistane), IBE Epistanesta 2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol (Epistane), molemmat prohormoni listalla. Päättele itse loput. Mutta nää on näitä jenkkituotteita.

Erase prossa näyttäisi olevan jokin 1,4-andron muunnos eli mennee myös sinne prohorkka/ds kategoriaan. Aika hehkutettu tuote kylläkin kun puhuvat että se on ensimmäisiä otc SERMejä.

*edit

HIIIIDAS olen ma! :D

PES Erase Pro löytyy Androsta-3,5-Diene-7,17-Dione(Arimistane), IBE Epistanesta 2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol (Epistane), molemmat prohormoni listalla. Päättele itse loput. Mutta nää on näitä jenkkituotteita.

Joo nain pelkasinkin, taalla menee kylla ihan dietary supplement nimella ainakin tuo Erase Pro

Erase prossa näyttäisi olevan jokin 1,4-andron muunnos eli mennee myös sinne prohorkka/ds kategoriaan. Aika hehkutettu tuote kylläkin kun puhuvat että se on ensimmäisiä otc SERMejä.

*edit

HIIIIDAS olen ma! :D

Ei turhaan hehkutettu, paras OTC AI mielestani. Hehkuttavat kylla, etta on SERMin kaltaisia ominaisuuksia, mutta eivat uskalla menna sanomaan, etta on OTC SERM.

Tota noin... Ellen ihan vaarassa ole niin erasessa oleva ainesosa jonka mainitsitte olevan laakeainelistalla (veikkaan AI) ei ole se aine joka on oikeasti laakeainelistalla vaan se on muunnelma tasta aineesta, mietin tata meinaan itse tossa kuukaus takaperin. http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/105669-dietille-pientae-boostia-mutta-miten-paein-eca-ja-pes-erase-pro/ Anabetaa pitais saada vissiin suomestakin ja epistanea en lahtis tosiaan kuskaamaan. Jonbero, missa pain jenkkeja oot ? Ja jos nyt haluat kokeilla niin DS:n triazole on vissiin aika pop kanssa, jotkut sanovat sen olevan jopa erasea parempi ja erasestahan on tullut erase pro versio, mika on vissiin aika hc.

Ja mita siihen tulee, jos rupeet kuskaamaan ja jaat kiinni, no siitahan tulee laakeainerikos, en tieda miten suhtautuu noin pieniin maariin, mutta kuitenkin ei se koskaan hyvalta nayta. Ei niita mihkaan toisiin purkkeihin kannata laittaa, koska kylla se aina loppupeleissa selviaa mita siella on...

Tota noin... Ellen ihan vaarassa ole niin erasessa oleva ainesosa jonka mainitsitte olevan laakeainelistalla (veikkaan AI) ei ole se aine joka on oikeasti laakeainelistalla vaan se on muunnelma tasta aineesta, mietin tata meinaan itse tossa kuukaus takaperin. http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/105669-dietille-pientae-boostia-mutta-miten-paein-eca-ja-pes-erase-pro/ Anabetaa pitais saada vissiin suomestakin ja epistanea en lahtis tosiaan kuskaamaan. Jonbero, missa pain jenkkeja oot ? Ja jos nyt haluat kokeilla niin DS:n triazole on vissiin aika pop kanssa, jotkut sanovat sen olevan jopa erasea parempi ja erasestahan on tullut erase pro versio, mika on vissiin aika hc.

Ja mita siihen tulee, jos rupeet kuskaamaan ja jaat kiinni, no siitahan tulee laakeainerikos, en tieda miten suhtautuu noin pieniin maariin, mutta kuitenkin ei se koskaan hyvalta nayta. Ei niita mihkaan toisiin purkkeihin kannata laittaa, koska kylla se aina loppupeleissa selviaa mita siella on...

Paskaahan täällä tosiaan puhutaan. Mutua faktana. Nimenomaan ei ole Erase Pron yhdisteet lääkeainelistalla Suomessa, sen voi jokainen itse lääkeaineluettelosta tsekata. Mulla on purkillinen Erase Prota Tullin-setien tutkittavana tällä hetkellä, eivät ilmeisesti halua uskoa että on laillinen, ts. täsmälleen sitä mitä tuoteselosteessa lukee. Myös saman lähetyksen Alpha T2 kanssa sama juttu. Saa nyt nähdä kauan ne asiaa pyörittelee. Mutta hyvä mielihän tästä holhousyhteiskunnan toiminnasta tulee, mun terveyttähän ne koittaa vaan suojella pohjimmiltaan. ;):rolleyes:

Pitää vielä itse nauttia seuraavat 5kk tästä jenkkien vapaudesta ostaa vähän mitä sattuu ilman sen suurempia holhouksia. Oon tässä jo miettinyt miten ankeeta tulee olemaan, kun muuttaa takas suomeen :<

Paskaahan täällä tosiaan puhutaan. Mutua faktana. Nimenomaan ei ole Erase Pron yhdisteet lääkeainelistalla Suomessa, sen voi jokainen itse lääkeaineluettelosta tsekata. Mulla on purkillinen Erase Prota Tullin-setien tutkittavana tällä hetkellä, eivät ilmeisesti halua uskoa että on laillinen, ts. täsmälleen sitä mitä tuoteselosteessa lukee. Myös saman lähetyksen Alpha T2 kanssa sama juttu. Saa nyt nähdä kauan ne asiaa pyörittelee. Mutta hyvä mielihän tästä holhousyhteiskunnan toiminnasta tulee, mun terveyttähän ne koittaa vaan suojella pohjimmiltaan. ;):rolleyes:

Onkos tän Erase Pron ja Alpha T2:n suhteen miten käynyt...?

Onkos tän Erase Pron ja Alpha T2:n suhteen miten käynyt...?

Ne on vieläkin Tullin jäbien huostassa. Soitan sinne kyllä vaikka taas huomenna ja kysyn tilannepäivitystä. Viimeks ihmettelivät kun ei oo mulle mitään ilmoitusta koko labratutkimuksista tullut, kuitenkin menny jonkun homon omaan käyttöön.

Ne on vieläkin Tullin jäbien huostassa. Soitan sinne kyllä vaikka taas huomenna ja kysyn tilannepäivitystä. Viimeks ihmettelivät kun ei oo mulle mitään ilmoitusta koko labratutkimuksista tullut, kuitenkin menny jonkun homon omaan käyttöön.

Ok, jäänpä kuulolle, toivotaan että purkit tulee perille oikeelle omistajalle...

Pitää vielä itse nauttia seuraavat 5kk tästä jenkkien vapaudesta ostaa vähän mitä sattuu ilman sen suurempia holhouksia. Oon tässä jo miettinyt miten ankeeta tulee olemaan, kun muuttaa takas suomeen :<

Otat vaan laukullisen Bronkaidia messiin kun menet takaisin.

Bostonis oon tallahetkella. Sori ku kesti nii kauan vastata, pyorin vaan suurimmaksi osaksi nuilla jenkkfoorumeilla :)

Tosiaan ois pullo Erase Prota ja Anabeta Elitee jotka oon paattany kuskata Suomeen ku ei kerkee taallakaan kayttaa. Pakko kylla nauttii tasta USAn vapaudesta, saa tilata melkee mita lystaa ja ephedriinia saa CVS:sta :D

Toivottavasti tulee lapi! Ja toivotaan et ei mullekkaan tuu mitaan isompia onglemia. Oon aika varma et se sun Erase Pro on siel tullissa koska pullossa lukee isolla ''Erase Pro hardcore hormone modulator'' ei varmasti tullin sedat tykkaa :D

Onko uutta infoo siita sun lahetyksesta?

Ärsyttävän tarkkaa noi doping kamojen tuontien valvonta. Jokus mun kaveri käytti streroideita ku treenas mun kaa. Mä en käyttäny mutta kehityttiin samaa tahtia

Tosiaan ois pullo Erase Prota ja Anabeta Elitee jotka oon paattany kuskata Suomeen ku ei kerkee taallakaan kayttaa. Pakko kylla nauttii tasta USAn vapaudesta, saa tilata melkee mita lystaa ja ephedriinia saa CVS:sta :D

Joo hyvin pärisee dietillä :)

Ärsyttävän tarkkaa noi doping kamojen tuontien valvonta. Jokus mun kaveri käytti streroideita ku treenas mun kaa. Mä en käyttäny mutta kehityttiin samaa tahtia

Tais olla kaverilla vitamiineja.

Onko uutta infoo siita sun lahetyksesta?

Nyt oli tullut paketti lähipostiin tolla lähetystunnuksella, eli kyllä ne on nyt virallisesti laboratoriotestein laillisiksi varmaan todettu. Huomenna käyn noutamassa ja päivitetään sitten tilanne tännekkin kun on varmaa että Erase Pro, sekä Alpha T-2 oli täysin puhtaita. On kyllä ottanut tää monen kuukauden odottelu vaan vähän päähän, tää tulos kun oli alusta alkaen mun oletus, koska ei tuoteselosteissa mainita ainakaan mitään lääkeaineita ja en usko että noin iso firma spaikkais niitä sinne mukaan ilman mainintaa. :jahas:

No katsotaan huomenissa ja lasketaan vaikka puuttuvat kapselitkin jos jaksaa ja mukana ei tuu mitään virallista selvitystä koko keissistä. :D

Epistane on tosiaan ainakin pro-hormoni ja laiton suomessa. Silti niitä aika hyvällä menestyksellä kotiutuu tänne suomeen tullin läpi ulkomaisista nettikaupoista tilatessa. Tuo omalla vastuulla.

Tarkempi keskustelu näistä doping puolella.

Täysin lainmukaisia tuotteita sekä Erase Pro, että Alpha T-2 Suomessa. Tullilabra oli vienyt 2 kapselia Erase Prosta välistä. Toinen testattu labrassa ja toinen testattu käytännönkokeella suunkautta nieltynä? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom