Outoa, lihaskasvua(ko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T A K
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs, oon treenaillu yksjakosella nyt pari kk 1-2 kertaa viikos tämmösel.

Mave
Kyykky/Etukyykky (jääny vähemmälle polven vaivatessa kun tekee syvään)
Leuat, otetta vaihdellen
Penkki/Vinopenkki
Pystysoutu / -punnerrus
Ja jos jaksanu, ni dippei.

Tehty enemmänkin voimapainotteisesti.
Oon laihtunu 3-4kiloa tässä nyt töissä kun liikutaan jatkuvasti. Omasta mielestäni olkapäät erityisesti on saanu lihaa. Emäntäkin kehaissut että hartioihin tullu leveyttä. Alkaa kummaksuttaa varsinkin ku ruokapuolikin on lähinnä ollut retuperällä. Kuitenkin mitä muistelen ni 100g proteiinia on saatu kyl joka päivä vähintään.
Mitäs mieltä? Onko vain omanmielen tepposia tuo lihaskasvu vai täh?

Joo kuulostaa tutulta näin aloittelijalta ;) on pikkuisen tuota keskivartaloa mutta kokoajan on ollut miinus suuntaista sen osalta eli hyvin menee.
Rasvaprosentti pitäs saada mitattua missähän sen suorittaa?

Joo kuulostaa tutulta näin aloittelijalta ;) on pikkuisen tuota keskivartaloa mutta kokoajan on ollut miinus suuntaista sen osalta eli hyvin menee.
Rasvaprosentti pitäs saada mitattua missähän sen suorittaa?

riippuu missä asut...

Enny sentään ihan aloittelijakaan ole, omasta mielestä :D
Reippaat kaksi ja puoli harrastanu tätä.
Ihmettelee vaan ku reenit on vähentyny ja tuli kasvupyrähdys

Perskuta. Siis kaks ja puoli VUOTTA :D

Minäkin olen yksijakoisella (kolme kertaa viikossa) treenannut nyt kolmisen kuukautta, treenitaustaa (tavoitteellista) takana kaksi ja puoli vuotta. Samaa ilmiötä minäkin olen huomannut, tuntuu että lihaskasvua on tullut kolmessa kuukaudessa enemmän kuin edellisen vuoden aikana. Voimatasot ovat nousseet merkittävästi.

Itse uskon että syynä kehitykseen on se että palautuminen on tarkemmassa syynissä, kun "pelottaa" ettei ehdi palautua seuraavaan treeniin tarpeeksi kiinnittää enemmän huomiota ruokaan ja lepoon. Ei ole ikäänkuin varaa "leikkiä"" syömisten kanssa, eikä treenissäkään voi vetää itseänsä täysin piippuun jotta jaksaisi taas 48h:n sisällä treenata samat paikat läpi kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom