Outo vika mp3-soittimessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AK_
  • Aloitettu Aloitettu

AK_

Ostin joulun alla uuden Philipsin mp3-soittimen, joka on toiminut moitteettomasti viimeisen puoli vuotta, mutta nyt se on alkanut osoittamaan itsenäisyyden haluja. Soittaessa se saattaa siis aivan yhtäkkiä paukaista volumet täysille. Tätä on tapahtunut jo useasti. Tänään se myös teki ensimmäisen kerran aivan päinvastoin, eli volumet menee nollalle ja vaikka kuinka yrittäisi lisätä niin ei onnistu.

En ole tietääkseni sitä mihinkään kolhinut ja vedessä en oo uittanu :) laitan tähän vielä kuvan (muuten vastaava paitsi omani kapasiteetti on 512 MB):

key013_00_rtf_.jpg

Itse soittimessa ei siis ole mitään nappeja, vaan kaikki säädöt tehdään säätimellä, joka liitetään erikseen soittimeen johdolla. Epäilin aluksi että johdoissa on jotain häikkää, mutta pyörittely ym. ei tunnu vaikuttavan ongelmaan. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Pitää varmaan tällä viikolla käydä liikkeessä kyselemässä jos ei muuta keksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on taas tos Creativen MUVO N200 sellaanen vika että ku kuuntelee biisiä niin soitin pysyy ehkä 30 sekunttia päällä ja sammuu, tätä vikaa ei ilmene jos kuuntelee radiota. Pitääs kans viedä anttilaan takaasi ku takuuta on.

tiny_tinman sanoi:
Softien päivitystä vois kokeilla? Jollei auta niin takuun kautta

Tätä koita! Itsellänikin on kyseinen soitin. Hyvä on ollut mielestäni, varsinkin kun vertaa hintaan.

Softan voi päivittää sivulta: Linkki

Jos ei auta, vie takas liikkeeseen...voit vain joutua odottamaan takuusta tuotetta...liian kauan...kerro sitten kauan odotit kun ja jos odotit! :kippis1:

abine sanoi:
Mulla on taas tos Creativen MUVO N200 sellaanen vika että ku kuuntelee biisiä niin soitin pysyy ehkä 30 sekunttia päällä ja sammuu, tätä vikaa ei ilmene jos kuuntelee radiota. Pitääs kans viedä anttilaan takaasi ku takuuta on.

Itellä samaa soitinta käynnistäessä jäi aina jumiin Creative-logon kohdille.
Päivitin firmwaren niin ongelmat poistui... saattaa auttaa tuohonkin??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom