Outo viheltäjä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon ollu aina sitä mieltä että pakolaiset pitää karkottaa aina kun on kyse seksuaalirikosesta tai murhasta,
muuten 2-3 tuomion jälkeen lähettää takas kotimaahan.

Tommosen tapauksen ku näkis, niin :curs:
Sais poika yrittää juosta maratonin ennätys aikaan..

Jumalauta mikä peelo:curs: Aika lähimaastossa tapahtunu noi jutut, joten harmi etten sattunu törmäämään kyseiseen Suvelan kasvattiin rikospaikalla... Sieltä slummista kyllä tulee noi pahimmat neekerit!!

Tämä on se kuuluisa kulttuuriero.

Originally posted by kilkkinen
Tämä on se kuuluisa kulttuuriero.

Eikun se "sivistävä kulttuurien yhteentörmäys."

Niin on se kyllä aika turhaa sanoa, että kaikki ongelmat on suomalaisten vikoja... vaikka kyllä noi kulttuurierot on kaikkein suurin ongelma, mutta tälläset jutut ei lisää somalien arvostusta yhtään. On niitä mielipuolia suomalaisissakin mutta niihin on totuttu jo...

Originally posted by makew
Niin on se kyllä aika turhaa sanoa, että kaikki ongelmat on suomalaisten vikoja... vaikka kyllä noi kulttuurierot on kaikkein suurin ongelma, mutta tälläset jutut ei lisää somalien arvostusta yhtään. On niitä mielipuolia suomalaisissakin mutta niihin on totuttu jo...

Apinat on apinoita. Kaltereiden taakse ne kuuluu.

Originally posted by paistijauheliha
Apinat on apinoita. Kaltereiden taakse ne kuuluu.

Siis kyllä tolleset ihmiset kuuluu vankilaan ja nuorisovankilaan tai koulukotiin, periaate kumminkin: rikoksesta tulee tulla rankaistus, joka on suhteessa tehtyyn rikoseen. esim. talousrikolliset pääsevät liian helpolla noista miljoona rötöksistä ja loppujen lopuksi sellaset pääsee vielä eduskuntaan...

Huomasin järkyttävän asian, olen rasisti. Luin jostain lehdestä juttua tuosta tapauksesta, eikä siinä puhuttu mitään rodusta tai väristä. Ajattelin kuitenkin heti, että luultavasti kyseessä oli naapuri. Ei hitto, olen kyllä melkoinen :david:

Originally posted by Nat_Ural
Huomasin järkyttävän asian, olen rasisti. Luin jostain lehdestä juttua tuosta tapauksesta, eikä siinä puhuttu mitään rodusta tai väristä. Ajattelin kuitenkin heti, että luultavasti kyseessä oli naapuri. Ei hitto, olen kyllä melkoinen :david:
Tässä tapauksessa oikea termi on "roturealisti". ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom