Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on myös kutitellut ja pistellyt oikeata reittä muutaman päivän.. ikävän tuntuista. Ja jos istuu vähän pitempään, alaraajat puutuvat. Sen lisäksi oikea jalkaterä kokee kuumia aaltoja (vaihdevuodet?).. mitä helvettiä on tapahtumassa?!
Elikkäs,Olen nyt muutamalla kerralla treenatessani käsipainoilla hauista (12.5kg oe oe:D ) huomannut(tai no huomannut,pikemminkin se vaan tullut ),että vasen kädessä jotain ihme pistelyä.Onkos tuo vakavaakin,vai jotain epänormaalia?
Olen vanha hörhö! Kerro lissee!!!
No Joo, vakavasti puhuen, se on merkki vasemman pippelinpään eutanasiasta.
Mulla on joskus ollu sellasta että jos oikein kovaa hauissarjaa tehnyt esim. scott -tangolla niin painoja ylöspäin nostettaessa joskus sellaista hassua nykimistä tuntunut, ihan ku se ois jonkinnäköstä hermojen nykimistä.. tai siis siltä se tuntuu :P mistäköhän tommonen johtuu. Ja pistely/nykiminen tuntuu vain tuon raskaan toiston aikana ei sen jälkeen eikä ennen.
liittyisköhän siihen että sulla rupeaa loppumaan voimat siinä vaiheessa? Lihas ei pysy enää hermojen käskyissä mukana ja skippaa pari supistumis - impulssia
tai jotain tuommosta muistan lukeneeni