Outo tunne käsipainojen jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tatska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs,Olen nyt muutamalla kerralla treenatessani käsipainoilla hauista (12.5kg oe oe:D ) huomannut(tai no huomannut,pikemminkin se vaan tullut:) ),että vasen kädessä jotain ihme pistelyä.Onkos tuo vakavaakin,vai jotain epänormaalia?

mulla ruennut jonkin verran tuntumaan "tikustelua" koko ropassa. vittumainen tunne. voisikohan syynä osittain olla lisäravinteet...en tietä.

Mulla on myös kutitellut ja pistellyt oikeata reittä muutaman päivän.. ikävän tuntuista. Ja jos istuu vähän pitempään, alaraajat puutuvat. Sen lisäksi oikea jalkaterä kokee kuumia aaltoja (vaihdevuodet?).. mitä helvettiä on tapahtumassa?!

Mulla on myös kutitellut ja pistellyt oikeata reittä muutaman päivän.. ikävän tuntuista. Ja jos istuu vähän pitempään, alaraajat puutuvat. Sen lisäksi oikea jalkaterä kokee kuumia aaltoja (vaihdevuodet?).. mitä helvettiä on tapahtumassa?!

Välilevynpullistuma?

Kai te jätkät edes lämmittelette hiukan ja "jäähdyttelette" kevyesti venytellen? Jos paikat puutuu ja pistelee niin se on aika huono merkki.

Siis niin kuin haukasta alas päin menee semmosta pientä pistelyä.Kyllä yleenä jollain 7-8kg käsipainoila lämmittelen yhen sarjan,paino riippuu fiiliksestä.

Mulla tuli itseasiassa torstaina haukkaria tehdessä kans vähä pistelyä forkussa. Mutta se johtuu siitä koska jätin yhden lämmittely kerran välistä pois ja vedin latsit ennen sitä ihan vitun kovin. Normaalisti tempasen eka jotkut pienet 7-8kg käsipainot ja niitä sitte heiluttelen niin että saa vähän verta kiertämään (siis ranteista olkapäähän), ja sitte mä heitän vielä suht kevyet painot tankoon ja veivaan jonkun kympien niitten kanssa. Sen jälkeen vasta pistän kovemmat raudat tankoon. Lämmittely ja venyttely on kyllä kaiken A ja O. Ei sitä ihan alussa tajua, mutta itellä meni olkapäät niin jumiin ettei ollu enää hauskaa. Ja yhdellä kaverilla oli niska niin jumissa että sillä oli kusta kirjaimellisesti päässä (tai no, kuanaa). Joten ei todellakaan kannata laiminlyödä sitä venyttelyä.

Mulla tuntu olkapäissä pystypunnerusta tehdessä. Noh, kyseessä oli eka maksimisarja.. parempi lämmittely vaan seuraavalla kerralla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elikkäs,Olen nyt muutamalla kerralla treenatessani käsipainoilla hauista (12.5kg oe oe:D ) huomannut(tai no huomannut,pikemminkin se vaan tullut:) ),että vasen kädessä jotain ihme pistelyä.Onkos tuo vakavaakin,vai jotain epänormaalia?

Olen vanha hörhö! Kerro lissee!!! :worship:

No Joo, vakavasti puhuen, se on merkki vasemman pippelinpään eutanasiasta.

Olen vanha hörhö! Kerro lissee!!! :worship:

No Joo, vakavasti puhuen, se on merkki vasemman pippelinpään eutanasiasta.

No niihä se jonny poistaa tänkin, mutta vittu kerrankin eukkoni kattoi kysymyksen. Nyt se mietiskelee sitä tuolla kamarin puolella....:eek:

Mulla on joskus ollu sellasta että jos oikein kovaa hauissarjaa tehnyt esim. scott -tangolla niin painoja ylöspäin nostettaessa joskus sellaista hassua nykimistä tuntunut, ihan ku se ois jonkinnäköstä hermojen nykimistä.. tai siis siltä se tuntuu :P mistäköhän tommonen johtuu. Ja pistely/nykiminen tuntuu vain tuon raskaan toiston aikana ei sen jälkeen eikä ennen.

Laitetaas nyt vaikka sit tähän ketjuun. Eli onko tietoa mistä johtuu kun monesti jalkareenin jälkeen seuraavana päivänä/yöllä rupee kutittamaan lihasta, siis jalan sisältä. Muilla tällasia oireita? venyttely unohtuu kyllä turhan usein. Oisko sillä osuutta asiaan :nolo:

Eikai noi hermojen kummallisuudet kovin vaarallisia ole..? Itselläni on monenkaltaisia pikku nipistelyjä ilmennyt, yleensä kuitenkin vain treenin aikana. Vittumaisin juttu oli joku hermopinne oikeessa kyynerpäässä, kun käsi nukkuessa puutu aivan tunnottomaksi. Siitä olen onneksi päässyt eroon, nyt uusin tuttavuus on "dippikeiju", joku koskettaa vasenta ojentajaa ensimmäisissä toistoissa- siis tuntuu kuin joku kevyesti hipasis- tämä siis säännöllisesti, kerran per treeni!:) Liekkö tässä vaan alkanut mielenterveys horjua...

Mulla on joskus ollu sellasta että jos oikein kovaa hauissarjaa tehnyt esim. scott -tangolla niin painoja ylöspäin nostettaessa joskus sellaista hassua nykimistä tuntunut, ihan ku se ois jonkinnäköstä hermojen nykimistä.. tai siis siltä se tuntuu :P mistäköhän tommonen johtuu. Ja pistely/nykiminen tuntuu vain tuon raskaan toiston aikana ei sen jälkeen eikä ennen.

liittyisköhän siihen että sulla rupeaa loppumaan voimat siinä vaiheessa? Lihas ei pysy enää hermojen käskyissä mukana ja skippaa pari supistumis - impulssia

tai jotain tuommosta muistan lukeneeni

liittyisköhän siihen että sulla rupeaa loppumaan voimat siinä vaiheessa? Lihas ei pysy enää hermojen käskyissä mukana ja skippaa pari supistumis - impulssia

tai jotain tuommosta muistan lukeneeni

:D voi kyl hyvin olla ku tota tapahtuu vaan sillon ku on tosi raskas toisto menossa ja voimat melko lopus.

:kippis1:

mäkin nyt olen suht koht kauan treenailut mut halauaisin kanssa tietää että mullakin on ruvennut tulee tohon oikean käden ranteen tuntumille ihame olo reenin aikana... se on niinkuin veri kiertäis tökkien tai sillai taktisesti :D jos joku ymmärtää mitä tarkotin niin voisi kertoa et onko vakavaa vai onko vaan kova pumppi päällä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom