Noniin, koitetaas selittää mistä on kyse..
Tänään oli selkäpäivä, ja mavea tuli vedettyä. Tietenki myös muuta, mutta aikalailla kaikki paukut oli pelissä. Ojentajia tuli myös treenattua. En tiedä onko tällä treenillä vaikutusta asiaan, mutta kuitenkin sen verran taustaa että kova treenipäivä takana..
Eli ongelma on "outo nykiminen" juuri oikean rintalihaksen alla, oikealla puolella, kylkiluiden päällä noin 3cm nännistä sivulle (ja alas). Tätä tapahtuu ihan milloin vaan, ja loppuu taas vähän ajan päästä. Jos laittaa käden tämän kohdan päälle, sen huomaa selvästi (äitiki oli että "mitä vittua"
). Tulee siis semmonen patti siihen joka nousee ja laskee, melko nopeasti. Ihan ku olis joku morse koodi tai jotain, ei siis ole mitään tasaista rytmiä (kuten sydän). Itse en pysty hallitsemaan sitä, en saa sitä alkamaan kun haluan, enkä lopettamaan. Usein asennon vaihtaminen kuitenkin lopettaa tämän. Minkäänlaista kipua tms ei tunnu, mutta tuntuu koko kropassa kun toi nykii, eli häiritsee ;)..
Mikäköhän tämä voisi olla ja mistä se voisi johtua? Mitä tälle voisi tehdä?
Mielestäni olen syönyt kunnolla tänään, puuroa aamuksi & hedelmiä, reilu palkkari, kanan rintafilettä&perunaa, lämpimiä leipiä yms. Tähän päälle vielä multivita,kalaöljyt,magnesium.
Kiitoksia jo etukäteen :kippis1:
Tänään oli selkäpäivä, ja mavea tuli vedettyä. Tietenki myös muuta, mutta aikalailla kaikki paukut oli pelissä. Ojentajia tuli myös treenattua. En tiedä onko tällä treenillä vaikutusta asiaan, mutta kuitenkin sen verran taustaa että kova treenipäivä takana..
Eli ongelma on "outo nykiminen" juuri oikean rintalihaksen alla, oikealla puolella, kylkiluiden päällä noin 3cm nännistä sivulle (ja alas). Tätä tapahtuu ihan milloin vaan, ja loppuu taas vähän ajan päästä. Jos laittaa käden tämän kohdan päälle, sen huomaa selvästi (äitiki oli että "mitä vittua"
). Tulee siis semmonen patti siihen joka nousee ja laskee, melko nopeasti. Ihan ku olis joku morse koodi tai jotain, ei siis ole mitään tasaista rytmiä (kuten sydän). Itse en pysty hallitsemaan sitä, en saa sitä alkamaan kun haluan, enkä lopettamaan. Usein asennon vaihtaminen kuitenkin lopettaa tämän. Minkäänlaista kipua tms ei tunnu, mutta tuntuu koko kropassa kun toi nykii, eli häiritsee ;)..Mikäköhän tämä voisi olla ja mistä se voisi johtua? Mitä tälle voisi tehdä?
Mielestäni olen syönyt kunnolla tänään, puuroa aamuksi & hedelmiä, reilu palkkari, kanan rintafilettä&perunaa, lämpimiä leipiä yms. Tähän päälle vielä multivita,kalaöljyt,magnesium.
Kiitoksia jo etukäteen :kippis1: