Outo kipu vaivaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Akkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Tänään aamulla kun heräsin ja ehkä olin nukkunut huonos asennos (en tiedä), niin tunsin kipua rintalihaksen alla ja epäkäslihaksen alaosan alla. Se tuntuu vähän niinku venähdykseltä, eli oisko se joku "ei näkyvä"-lihas? Salil kävin viimeks keskiviikkona treenaamas jalat ja tiistaina treenasin rinnan ja etuolkapäät.

Mikä olla tämä ärsyttävä kipu?!?!?!?!

Porkkanaraastin sanoi:
no taisit itse vastata kysymykseen eli oot voinu vaan nukkua huonossa asennonssa.

Samaa kipua on tullu rinnan alle myös ennenkin, eikä oo johtunu huonosta nukkuma-asennosta. Haluaisin vaan paikallistaa kivun? Ni ehkä voin tehä asialle jotain (esim. vahvistaa ja venytellä kyseistä lihasta, jos se siis on lihaskipua).

Jaaa... noi sisäiseltä tuntuvat lihaskivut on aika pahoja... kehossa kun on noita pikkulihaksia vaikka muille jakaa, joten aika mahdotonta tuollaista on paikallistaa :(... ehkä lepo tai kevyempi treeni vois olla paras ja tietenkin läpikotainen venyttely tähdäten enimmäkseen ongelma-alueille...

Mulla ollut samansuuntaisia kipuja joskus kun on nukkunut huonossa asennossa. Yleensä mennyt kohtuu nopeeta itellään ohi ja hyvää on tehnyt venyttelyt ja että koittaa itse hieroa ja painella sitä kipukohtaa.

Timba79 sanoi:
Mulla ollut samansuuntaisia kipuja joskus kun on nukkunut huonossa asennossa. Yleensä mennyt kohtuu nopeeta itellään ohi ja hyvää on tehnyt venyttelyt ja että koittaa itse hieroa ja painella sitä kipukohtaa.

Mul kans oli kipu jo lähes kokonaan pois seuraavana päivänä. Ja otin kans selvää mistä se tulee. Kuulemma joku "lieriälihas" joka kiertää yläselästä rintaan ja on isojen lihasten alla.

Tuttu juttu. Itsellä useimmiten tuon suuntaista "fasettimaista" kipua kun paikat ja rintaranka kunnolla jumissa.

Back
Ylös Bottom