Outlook ja messenger yhdessä, miksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

IsoDino

VIP
Ongelma ei sinänsä ole suuri, mutta kuitenkin..

Miksi mun koneessa outlook ja messenger toimii jotenkin yhdessä. Eli kun avaan outlookin, niin se avaa myös messengerin. Ärsyttää! :curs:

En käytä itse messengeriä eli en halua sen avautuvan, mutta en löydä mistään asetuksista, miten saan messengerin käynnistymättä, kun käynnistän outlookin.Neuvoja kiitos!!

Edittiä: Siis eikö noiden pitäisi olla ihan kaksi eri ohjelmaakin? Ja miksi ne avokin kavereiden yhteystiedot menee suoraan mun sähköpostilistaani? En halua niitä sinne. Edellisessä koneessa nuo ohjelmat toimi ihan erillisinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinulla taitaa olla tällä uudella koneellasi XP?

xp-Antispy on vastaus ongelmaasi. Tuolla ohjelmalla saa kätevästi dumpattua koko Messengerin hevonkukkaseen tarvittaessa, mutta ennen kaikkea tuo auttaa ongelmaasi poistamalla Messengerin käynnistymisen.

neutraali sanoi:
mulla oli sama. otin windowsin oman messengerin pois ku ei sillä mitään tee ja meni hermot ku teki samaa ku sullaki. tuonne vaan ja lataat tuon messenger disablen ja sen jälkeen poistat sitten koneelta sen. http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm

Tuolla siis saa poistettua windowsin oman messengerin vai? Ja sitten ottaa tilalle "normaali" messengerin, avokki kun sitä kuitenki käyttää.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kopio tuo teksti ja liitä se käynnistä valikon suorita... (run....) kohtaan ja paina enter. Pitäisi poistua. Sammuta ensin windows messenger ja outlook.

Ja jos ei ole jo "aitoa" Messengeriä, niin se saa täältä:

http://messenger.msn.fi/Xp/Default.aspx

Poiston jälkeen imuroi uusi versio ja asenna.

Kiitos taas kaikille mahtavista neuvoista!! Ootte kyllä melkosia meedioita!!

Tein tuon terminatorin ehdottamalla tavalla ja ongelma poistui samoin tein ja messengerikin näyttää erilaiselta ja paremmalta.

Monta kertaa oon kyselly täältä neuvoja näihin tietoteknisiin asioihin ja aina olen saanut korjattua kaikki ongelmat. Suuri apu tietämättömälle!! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom