Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perkele nyt tapetaan kaikki miehet oulusta niin ei enää tuu ongelmia!
:curs: :curs: :curs:
Eikös tämmönen "päivitellään Iltasanomien uutisia"- thread ole jo olemassa?
Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.
Komppaan.perkele nyt tapetaan kaikki miehet oulusta niin ei enää tuu ongelmia!
Eikös tämmönen "päivitellään Iltasanomien uutisia"- thread ole jo olemassa?
Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.
Jos tollasesta "tästä on jo keskusteltu"-meiningistä pidetään kurinalaisesti kiinni, tämä palsta tulee kuihtumaan, koska maailmassa ei kuitenkaan kovin usein synny uusia puheenaiheita, vaan samat asiat toistuvat vuodesta toiseen. Useinkaan jos keksii jonkun omasta mielestään uuden ketjun aiheen, mutta jos jonkun säännön vuoksi joutuu laittamaan sen jo olemassaolevaan ketjuun johon on jätetty viesti joskus vuosi sitten, sitä omaa juttua ei välttämättä tule ollenkaan kirjoitettua, eikä synny uutta keskustelua. Mitä hyötyä koko palstasta edes sellaisessa tilanteessa on? Sittenhän tän voi säilöä "read only"-muotoon josta jokainen muka voi lueskella näitä "vanhoja" tietoja. Se ei kuitenkaan ole nettifoorumin hengen mukaista jossa vuorovaikutus on kaiken a ja o.
No enpä kyllä aloittanut threadiä sen takia, että saataisiin taas "neekerit vittuun" tyylisiä kommentteja...
Mulle ainakin on ihan sama, mistä tuollaiset kusipäät tulee. Ei siinä ihonvärillä ole mitään väliä, onhan näitä ihan omastakin takaa.
Jos jossain on "iltalehti" threadi, niin modet vois silpasta tän sinne?
Mulle ainakin on ihan sama, mistä tuollaiset kusipäät tulee. Ei siinä ihonvärillä ole mitään väliä, onhan näitä ihan omastakin takaa.
Juuri näin, se on tosin huolestuttavaa, että tiettyjen ulkomaalaisryhmien prosentuaalinen osuus näihin kusipäisyyksiin on huomattavasti suurempi kuin esim. suomalaisten. Siksi on tärkeää tiedostaa asia, ehkä sille voidaan jossain vaiheessa tehdä jotain.
Joo ei, voin sanoa että olen nähnyt maailmaa ja monia kulttuureja, ja olen mielestäni hyvinkin avarakatseinen, mutta olen nyt tullut siihen päätökseen että aion äänestää sellaista ehdokasta joka puhuu maahanmuuttopolitiikan kiristämisen puolesta. En jaksa avautua sen pahemmin, alkaa vaan tosiaan vähitellen riittää nuo monikulttuurisuuden tuomat lieveilmiöt näin avarakatseisemmallekin kaverille.
Who cares? Kuka enään edes jaksaa yrittää olla suvaitsevainen?joo ja oon rasisti tätä menoa perkele.
Taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto perussuomalaiset.
IMO sellainen käytäntö olisi hyvä, että raiskauksesta yms rikoksesta paluu kotimaahansa, oli sitte sota tai tsunami.
Ei nuo ählämit lukuisistakaan varoituksista tajua, että Suomessa ei vallitse viidakon lait. Viattomat sivulliset, joilla oikeasti olisi tulevaisuus kärsii sitten tällaisten takia henkisiä/fyysisiä traumoja.
minkälaisia kommentteja sitten odotit. kenties jotain ai kun ihanaa kun nämä maitokahvin ruskeat miehet tuikkivat taas yhtä naikkosta jossain puistossa?
yhtään naapuri sanaakan en oo tässä tredissä nähnyt ja on selvä että tällaset asiat nostaa tunteita. aika vähissä on sympatiat nuita kohtaan ja eritoten kun suht lyhyen ajan sisään tapahtuu 2 tällaista episodia.
Kuule neutraali, minusta on huomattavasti huolestuttavampaa se, että nuori nainen on raiskattu, kuin se kuka(lue:oliko ähly tms) hänet raiskasi
AJATTELIN, että raiskauksesta rikoksena tulisi keskustelua. Ei siitä "montako ählyä on Oulussa".
Kotimaastakin löytyy väkisinpuikottajia...
Kuule neutraali, minusta on huomattavasti huolestuttavampaa se, että nuori nainen on raiskattu, kuin se kuka(lue:oliko ähly tms) hänet raiskasi.
Tässä on kyllä erikoinen ajattelutapa. Se nyt vaan on niin, ettei suomalaiset tuppaa tekemään tuollaisia joukkoraiskauksia. Jos ei olisi ählyjä Oulussa, ei olisi ollut näitä joukkoraiskauksiakaan. Tämä on minun ajattelutapa.
Minusta on huomattavasti huolestuttavampaa se tosiasia että me ollaan nämä raiskaajat tänne kutsuttu. Niinkuin ei ne omat riittäisi.