Oulussa raiskaus, vaihteeksi

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vituttaa muutenkin nuo ählyt ku tuntuu ettei tuolla keskustassa enään muita olekaan. mersuillla ja bemareilla ajetaan geelit päässä ja siinä ohimennen vähän raiskaillaan akkoja. nuista paskoista oo ku harmia.

joo ja oon rasisti tätä menoa perkele.

Voi jumalauta saatanan ählymit perkele!

:rolleyes: Voitte tunkea perseeseen.

perkele nyt tapetaan kaikki miehet oulusta niin ei enää tuu ongelmia!

:curs: :curs: :curs:

Eikös tämmönen "päivitellään Iltasanomien uutisia"- thread ole jo olemassa?

Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.

sama porukkahan pisteli ilmeisesti letkun puistossa sitä yhtä naikkosta. aivan varmasti sama geeli tukka jengi.

vituttaa muutenkin nuo ählyt ku tuntuu ettei tuolla keskustassa enään muita olekaan. mersuillla ja bemareilla ajetaan geelit päässä ja siinä ohimennen vähän raiskaillaan akkoja. nuista paskoista oo ku harmia.

joo ja oon rasisti tätä menoa perkele.

Täysin samaa mieltä.

perkele nyt tapetaan kaikki miehet oulusta niin ei enää tuu ongelmia!

Eikös tämmönen "päivitellään Iltasanomien uutisia"- thread ole jo olemassa?

Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.

Tämä on varsin tärkeää, varsinkin näin vaalien alla. Kenties joku autuaan tietämätön huomaa, mitä ongelmia tietyt ulkomaalaisryhmät meille tuovat. Näin mahdollinen äänestäjä saattaa etsiä ehdokkaan, joka on huolestunut samasta asiasta. Tämä on kuitenkin ehkä se tärkein asia, joka uhkaa yhteiskuntaamme ja sen toimivuutta nykypäivänä.

Neutris rupea siellä skiniksi ja naisten pelastajaksi ;)

Et vain tajua.

Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.

Tai päästää sun kaltaisia asiantuntijoita pätemään.

Oulu niittää kyseenalaista mainetta tosiaan...

Helposti tulee mieleen että porukka voisi olla samaa kuin Otto Karhin puiston tapauksessa.

Kuten tuossa edellä jo mainittiinkin, voi meistä jokainen osaltaa vaikuttaa taas pian minkä verran jatkossa maahamme otetaan näitä "ystäviä" lisää rakastamaan yksin liikkuvia suomalaisia naisia talviöihin....On todella sääli, että näitä tyyppejä ei saada useinkaan kiinni. Kunnon tuomioista puhumattakaan.

Ja viel noin nuori tyär... Sääliks käy.

Tytön pitäs lähteä nyt kiertämään pitseerioita ja tunnistamaan syyllinen

tästä lähtien vois ottaa vain naisia ja lapsia tähän maahan pakolaisiksi. ne 15-30v kiimakullit voidaan heivata samantien ruottin puolelle.

Ai miksi pitää? No miksei saisi? Miksei porukka saisi keskustella sellaisista jutuista mitkä kiinnostaa? Kuka siinä häviää mitään? Tällainen nettifoorumi on media siinä missä muutkin, tieto kiertää tämän kautta niinkuin se kiertää iltapaskalehtien kautta. Eihän tässä kerrota mistään uutisesta vaan tositapahtumasta. Eikä keskustella "iltasanomien uutisesta" vaan oulun raiskauksesta. Foorumi on foorumi, paikka jossa ihmiset saavat mahdollisimman vapaasti jakaa tietoa ja vaihtaa mielipiteitä.

No enpä kyllä aloittanut threadiä sen takia, että saataisiin taas "neekerit vittuun" tyylisiä kommentteja...

Mulle ainakin on ihan sama, mistä tuollaiset kusipäät tulee. Ei siinä ihonvärillä ole mitään väliä, onhan näitä ihan omastakin takaa.

Jos jossain on "iltalehti" threadi, niin modet vois silpasta tän sinne?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom