Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa muutenkin nuo ählyt ku tuntuu ettei tuolla keskustassa enään muita olekaan. mersuillla ja bemareilla ajetaan geelit päässä ja siinä ohimennen vähän raiskaillaan akkoja. nuista paskoista oo ku harmia.
joo ja oon rasisti tätä menoa perkele.
perkele nyt tapetaan kaikki miehet oulusta niin ei enää tuu ongelmia!
:curs: :curs: :curs:
Eikös tämmönen "päivitellään Iltasanomien uutisia"- thread ole jo olemassa?
Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.
Muutenkin ihmettelen, että miksi pitää jonkun Pakkotoiston toimia suomalaisen urheilijan uutiskanavana? Kyllä kait jokainen osaa lukea Iltasanomia, Iltalehteä, Helsingin sanomia, Turunsanomia, Vaasan sanomia tai muita ja löytää itse ne uutiset millä on väliä. Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.
Näillä threadeilla ei oo muuta merkitystä kuin vaan kaikkien kirjoitella vuoronperään "raiskaajilta munat pois" - viestejä ja sitten on taas tehnyt sen päivän hyvän työn.
tästä lähtien vois ottaa vain naisia ja lapsia tähän maahan pakolaisiksi. ne 15-30v kiimakullit voidaan heivata samantien ruottin puolelle.