Oulun raksilassa räjähtää!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
MuayThai sanoi:
Hahaa kärpät johtaa 2-0. Vielä ehtii tapahtua,mutta eiköhän ne kärpät voita et imaskaahan sykkivää turkulaiset... :D

Siellä oulussa voidaa imuttaa sitä sykkivää...2-3 SAATANA :5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
prkl!
argh.gif

Buahahahaa...jäi aslakit jyrän alle 3. erässä. Hyvä TPS! :worship:

Penneck sanoi:
Näinhän se aina meneekin. Kärpät tekevät vielä yhden maalin ja sitten palloseura herää. Jukka Koivu kommentoi ensimmäisellä erätauolla: "me emme olleet valmiita". Ei tietenkään olla valmiita, kun ei ole mitään panosta ottelussa.

No näinhän se meni. :itku:

MuayThai sanoi:
Just tuota mun tuuria. TPS tekee 3 maalia 4minuutissa kun mainitsen Kärppien voittavan. Ei voi olla totta...

Haa haa. :hyper:

No, sanonpa sen verran että hieman kilahti kun olin tulossa salilta veks.
Jumitin yksiin liikennevaloihin vartiksi, kun laiskat penkkiurheilijat ei osannu ajaa. Siinä oli jo roid rage lähellä. :mad:

Olisit ennakoinut ja mennyt pyörällä/juoksemalla/kävelemällä. Ottanut niinku aerobiset treenin päätteeksi...

Minun Pitkävetoni..

Blues1
Kärpät1
Tappara1
Birmingham1
Barcelona1
kerroin: 26,60
panos: :itku: :wall:

ai miten meni.. no muut oikein paitsi se yksi jengi, joka johti 2-muna kun menin salille.. :thumbs:

MOT sanoi:
Blues1
Kärpät1
Tappara1
Birmingham1
Barcelona1
kerroin: 26,60
panos: :itku: :wall:

ai miten meni.. no muut oikein paitsi se yksi jengi, joka johti 2-muna kun menin salille.. :thumbs:

No eipä ollut viidellä kohteella häävi kerroin. Toivottavasti et pistänyt suurta panosta.

vituiksi meni ja tuli oltua sit rata-aukiolla yötä poliisi-setän hellässä huomassa.

Katkera tappio ja pieni nujakka järjestys-sedän kans, heh

ja :kippis1: tällä ei ollu osuutta asiaan...

PRKL.. no nyt loiventavaa ja elämä taas voittaa..

madjack sanoi:
Onhan siellä vielä yksi kierros pelaamatta.

Niin on. Aavistelen kuitenkin, että mho tuossa aiemmin tarkoitti tuolla viimeisellä pelillä kauden viimeistä peliä, josta otettu voitto tarkoittaisi sitä, että Kärpät on Soomen mestari. Siksi lisäsin sinne loppuun tuon hymiön. Jos mho tarkoitti jotain muuta, niin sitten tyydyn vain olemaan :david:.

Juhuu, hyvä TPS!

btw, olen ollut TPS :n kutsuma VIPvieras. Sai syödä hyvää ruokaa niin paljo kuin halusi, ja kattella jonku kauneuskilpailun naikkosia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom