Oulun/Oulunseudun mimmit hohoi!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
No niin! Useamman kuukauden jahkauksen jälkeen asiat viimeinkin liikahtivat, ja varmistui se, että tämä mimmi muuttaa alkuvuodesta Helsingistä Ouluun. En tunne sieltä kumppanini lisäksi juurikaan ketään, joten olisi kiva tutustua Oulun ja lähiseudun mimmeihin vaikka yhteistreenin/mukavan illanvieton/mieluusti molempien merkeissä. Heitän siis ilmaan ajatuksen mimmimiitistä Oulussa joskus tuossa alkuvuodesta, ja olen kyllä itse valmis olemaan mukana järjestelyissä parhaani mukaan. Ja tottakai ihan koko Suomen mimmit olisivat tervetulleita osallistumaan! :)

Kiinnostusta? Kommentteja? Ehdotuksia?

Näyttää siltä että meitä on vaan kolme innokasta osallistujaa! Ehkä silloin se yhteinen treeni ainakin sujuisi paremmin kuin hirmuisella lössillä.

MOI, ja kovasti tervetuloa näille lakeuksille.

Minne päin oulua olet muuttamassa? Oletko jo perehtynyt tulevan kotikaupunkisi salitarjontaan vai joko tiedät missä jatkat jaloa harrastusta? Kaksi paikkaa nostaisin ylitse muiden, mikäli tarkoitus on voimailla hampaat irvessä: PT-gym heinäpäässä (miltei keskustassa) ja Kunnon paikka toppilassa (jossa itse käyn). Toki muuallakin pystyy treenamaan, mutta itse arvostan voimailumyönteistä ilmapiiriä ja riittävää määrää raskasta kalustoa.

Mimmimiittiin suhtaudun hieman epäröiden, koska en todellakaan ole mikään avoin ja sosiaalinen luonne (= umpimielinen änkyrä). Voimailu on minulle arkirutiini, enkä suhdaudu siihen mitenkään intohimoisesti ja harvoin enää edes innostuneesti. Homma on kohdallani ns. nähty ja naurettu. Mikäli kuitenkin osutaan vastakkain esim. samalla salilla, niin olet toki tervetullut juttusille. Enkä siis sano ehdotonta eitä tapaamisellekaan - olen vain hemmetin huono tutustumaan uusiin ihmisiin :rolleyes: .

Heipparallaa Gilly! Ja teretulemast vaan tänne pohojoseen!

Täällä erittäin ujo punttimimmi, mutta sellainen jonka ystäväpiirissä ei liiaksi treenaavia tyttöjä ole, eli ehkäpä saattaisin jopa uskaltautua tutustumaan :nolo: ...

Tervetuloa Ouluun, Gilly, minunkin puolestani.

Ehdottomasti olen valmis osallistumaan mimmimiittiin. Minullakaan ei jostain syystä ole kavereita... joten uusia tuttavuuksia olisi kiva saada etenkin tämän rakkaan harrastuksen parista.

Pidähän meidät ajan tasalla ja kun olet kotiutunut, niin katellaan sitä miittiä.

Ps. Mihin päin kaupunkia muutat? Itse asun Heinäpäässä ja sali on tietysti PT Gym.

Hienoa, hienoa, että näin moni on jo ilmaissut kiinnostuksensa! Varmasti saadaan kiva miitti aikaiseksi :)

Vielä ei ole tiedossa, mihin päin kaupunkia uusi koti perustetaan - lähinnä Toppilaa ja Heinäpäätä tässä nyt on harkittu, juurikin hyvien treenimahdollisuuksien takia. Mutta tosiaankin, kyllä tässä nyt varmaan muutama kk menee, ennenkuin saan Helsingin pölyt karistettua kengistäni - kämpän löytäminen kahdelle ihmiselle ja kolmelle maukuvalle nelijalkaiselle ja vieläpä sopivalta alueelta voi todentotta olla helpommin sanottu kuin tehty...

Oulun salitarjontaan olen jossain määrin ehtinyt kuluneen syksyn aikana tutustua - toisaalta sekä PT että Kunnon Paikka ovat molemmat kokeilematta, ja ne kuitenkin ovat ne todennäköisimmät vaihtoehdot uudeksi "kotisaliksi".

Katsellaan ja mietitään, ja heitelkää toki ehdotuksia tähän ketjuun, heti kun sellaisia mieleen tulee! Ja ei muuta kuin lisää vain Oulun mimmejä mukaan! :)

En ole varsinaisesti Oulun mimmejä, asun n. puolentoista tunnin ajomatkan päässä. Harvoin käyn Oulussa, mutta jos mimmimiittiä sinne hankitaan, niin siinäpä olisi hyvä syy rahdata luunsa kaapuntiin. Eli miittiin sanon ehdottoman "jaan".

Jos miitin ohjelmaksi tulee salikäynti jommallakummalla edellä mainituista, niin tutustuisinpahan siihenkin puoleen. Oulun saleilla en ole koskaan käynyt.

:hyper: jeejee, itse omistan 0 treenaavaa ystävää, kaveripiiri koostuu täydellisistä vastakohdistani...hmmm...eli mimmimiitti kuulostaisi mainiolta!!!

Toppilan sali on tosiaankin loistava, jouduin itse vain vaihtamaan salia muuttoni vuoksi (kun autoa ei tässä taloudessa ole...), mutta Toppila itsessään on jokseenkin karseahko asuinpaikka...avojalakasena oululaisena suosittelisin lämpimästi jotain muuta asuinaluetta :rolleyes:

Tervetuloa kovasti vain!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mimmimiittinkiin voisin joskus osallistua (viikonloppuna) vaikka en Oulussa asusta, ei se 4:n tunnin ajomatka esteenä ole. Olis ihan mukava tutustua muihin täällä treenaajiin. :)

Tarpeeksi lähellä asustelen ajaakseni tapaamiseen, jos vain sattuu sopivalle viikonlopulle. Pääsis samalla shoppailemaan ;)

Mukana siis. Tervetuloa pohjoiseen!

Tämäkin mimmi voisi osallistua, matkaa myös tuo Metrin 1.5 tuntia. Hyvä treeni, ruoka ja punttihenkinen seura, Nam!

Hienoa, mahtavaa, saadaan taatusti huippumiitti kasaan! :)

Olisiko alustavasti hyvä suunnitelma sellainen, että ensin kävisi treenaamassa porukalla, ja sitten syömään? Istanbulia mulle on ainakin suositeltu, samoin Greciania tjsp. Mitäs suosikkipaikkoja paikallisilla on, missä nälkäinen punttimimmi saa taatusti vatsansa täyteen! :hyper:

Btw. Toppilan täytyy olla TODELLA karmea paikka, sillä tämän ketjun kirjoitusten lisäksi eräs palstalainen (ei kukaan tässä ketjussa vastanneista) varoitti minua/meitä siitä privassa jokin aika sitten :D

Kreikkalaisessa olen itse käynyt ja siitä tykännyt, isoja lihakimpaleita... :kuola: ruokapaikkaan voisi soittaa etukäteen että keskittyvät potkan paistamiseen pottujen keittelyn sijasta, ei niitä kukaan keitenkaan syö :D

PT- gymiin olisi kiva tutustua vaikkakin treenaan itse täällä linnanmaalla(kaikkien köyhien opiskelijoiden paratiisi... ) kun täällä päin asun, siis kaukana keskustasta.

onko minkäänlaista ajatusta ajankohdasta?

caba sanoi:
ruokapaikkaan voisi soittaa etukäteen että keskittyvät potkan paistamiseen pottujen keittelyn sijasta, ei niitä kukaan keitenkaan syö :D

Heh, hyvä idea :D

Ajankohdasta on varmaan vaikea sanoa vielä mitään kovin tarkkaa, mutta jos asiat etenevät niinkuin tarkoitus on, niin muutto voi tapahtua nopeastikin (eli käytännössä varmaan helmikuun aikana). Ehdotuksia otetaan vastaan tässäkin kohdassa!

Halloo tyttelit! :)

Jutustelin tänään tuon vahvemman puoliskon kanssa, ja hän kovasti patisteli sopimaan miittipäivästä ja sitä myöten tekemään varaukset ravintolaan - tuo Grecian (vaimitensenytkirjoitetaankaan) on kuulemma aika lailla suosittu paikka, ja varsinkin isommalle porukalle kannattanee varaukset tehdä hyvissä ajoin etukäteen. Ehdotan siis: sopisiko teille joko helmikuun viimeinen tai maaliskuun eka viikonloppu? (siis viikot 6-7) Hyvin todennäköisesti olen silloin jo muuttanut Ouluun (tai vaikken olisikaan, niin olen siellä luultavasti joka tapauksessa).

Olisiko se sitten niin, että ensin käytäisiin treenaamassa vaikka PT:llä (sehän on aika lähellä keskustaa kai?) ja sitten syömään? Grecianiin? Vaiko muualle? Heitelkäähän ehdotuksia!

Juu, jompi kumpi noista viikoista lienee eteläsuomalaisten hiihtolomaviikko, ja silloin on kaiketi meidänkin perheen lapset mummolassa. Mutta kyllä lapsenvahti varmasti muutenkin järjestyy (miehen työajat on mitä on) joten päättäkää te kiireisemmät joku sopiva ajankohta.

Ruokapaikoista Grecian tai Istambul. Grecian on tosiaan aika täysi useinmiten, Istambulista muuten löytyy upea kabinetti kellarista, mutta sinnekin lienee varaus tarpeen hoitaa hyvissä ajoin. Mielestäni nuo kaksi ovat ainoat varteenotettavat tämmöisille aktiivisyöjille kuin Me.

Treenipaikoista tosiaan PT sijaitsee lähellä keskustaa. Ainoa ongelma on aukioloajat, eli lauantaisin henkilökuntaa on paikalla kello 12-17, sunnuntaisin ei lainkaan, eli sisään pääsy ei ilman MG korttia onnistu muulloin. Lisäksi naisten puku- ja pesutilat ovat melko pienet. Muista keskustan liepeillä olevista saleista ei minulla ole kokemuksia. No, urheilutalo on hyvä ja halpa (hyvä ja tilava sauna) mutta ei tietenkään mikään Elämys, jos sitä haetaan.

Jatketaan, muutkin heittäkääpäs kommenttia ja ehdotelmia :whip:

Tulen ainakin syömään ja riippuen töistä saatan tulla treenaamaankin. Tässä mietin että salin ois hyvä olla lähellä keskustaa niin on helppo mennä syömään tai sitten tarvin kyytin.
Viikonlopuista kumpikin käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom