Oululaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanottakoon vielä sekin, että Kunnonpaikassa treenaan. Todella hyvä paikka (vaikka ei saunaa eikä lukittavia kaappeja olekaan). Ainoastaan ärsyttää se, että salilla käy muutama juntti, jotka repivät tyydytyksensä pienemmillä painoilla treenaville nauramalla ja ääneen nostoja kommentoimalla. Enimmäkseen porukka on kyllä omaan treeniin keskittyvää; paras tyyppi on varmasti Savolaisen Marko, josta on hyvä ottaa joka suhteessa kenen tahansa mallia.

Joop.. Oulusta oon. Ihan vasta ruvennut treenaamaan ja urheilutalolla käyn, kun se siinä suht lähellä koulua on.. Eipä oo vehkeistä valittamista mutta porukkaa on kyllä välillä ihan liikaa mun makuun.

Sats Heikinkatu. Niin kauan kuin halpa sopimus on voimassa.

Vinkatkaapa mistäpäin Oulua kannattaa ostaa nostovyö ja minkälaiset / -merkkiset on hyviä?

Konna sanoi:
Savolaisen Marko, josta on hyvä ottaa joka suhteessa kenen tahansa mallia.
Muuten kyllä, mutta sen muutaman kerran, mitä Maken näin aikoinaan reenaavan, näkyi jättävän jokaikiseen käyttämäänsä reenitelineeseen (esim. hack) ja tankoon levyt paikoilleen sarjojensa jälkeen.

iivili sanoi:
Muuten kyllä, mutta sen muutaman kerran, mitä Maken näin aikoinaan reenaavan, näkyi jättävän jokaikiseen käyttämäänsä reenitelineeseen (esim. hack) ja tankoon levyt paikoilleen sarjojensa jälkeen.
Wittu mua ottaa aivoon tuollanen... :david: x 100 ihan sama kuka ois asialla

Taby sanoi:
Wittu mua ottaa aivoon tuollanen... :david: x 100 ihan sama kuka ois asialla
kandee aina sanoa jos vaivaa tuollainen asia, eikä vain tuppisuuna mennä purkamaan itse niitä painoja, asiallisesti sanoo että hei sulla jäi painot tuohon laitteeseen, kyllä täys järkinen sen jälkeen viimeistään ottaa ne painot pois. joillakin on paha tapa unohdella painoja laitteisiin mutta jos niistä ei ikinä huomauteta ei asiat myöskään ikinä siitä miksikään muutu.

Linnanmaan liikuntahallilla reenaan ja sano kuka tahansa mitä tahansa niin siellä pysyn. Kaikki tarvittavat laitteet löytyy ja onhan se kyllä niin että jos motivaatio on kohillaan kehittyy sitä pikkasen känäsemmässäki paikassa.

Perusliikkeet kunniaan.

Juu muutin ouluun kai 1kk sitten?.. :) nyt kohta 2vk käyny (vasta) mutta kuitenkin.. siellä raksilan uimahallin punttiksel.. puutteet on ala/ylätalja :down: mut voi sitä muuta puuhailla. :thumbs:

linnanmaan liikuntahalli...onhan se kämänen paikka mutta lähellä ja halpa...ja kaikki tarvittava löytyy salilta. ottaa vaan päähän joskus se tungos siellä kun sitä porukkaa on ihan liikaa..vaikka nykysin olen kyllä aika hyvin tottunut jonottamiseen :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oulusta ollaan täälläkin ja enimmäkseen Ouluhallia kulutan, kunhan messut eivät tule tielle. Messuaikoina olen milloin missäkin. Onkos muuten muilla tullut ongelmia opiskelijana opiskelijakortin puutteen takia se, että joudut maksamaan aikuisten hinnan, kun ei ole korttia? Ouluhallissa maksuttavat automaattisesti opiskelijana, mutta esim. Raksilassa myyjä oikeen tahallaan tuppaa kysymään, että onkos herra opiskelija ja sitten ku olen nii pitäs viel kortti olla, mutta ku ei oo sitä niin sit virnuillen pyydetään 2,50 euroa. Kyllä siin vaiheessa oli mummo lähellä kuolemaa.

Tokihan tässä vois sen kortin hommata nii sais ne alennukset :david:

Doggoned sanoi:
Onkos muuten muilla tullut ongelmia opiskelijana opiskelijakortin puutteen takia se, että joudut maksamaan aikuisten hinnan, kun ei ole korttia?
Ei oo itsellä ikinä ollut tuota ongelmaa, opiskelijakorttia en omista mutta olen tarvittaessa näyttänyt OAMK:n ateriakorttia niin ovat ainakin ouluhallilla ja urheilutalolla hyväksyneet sen todisteena opiskelusta. Eli luulis antavan alennusta kunhan on edes jonkinlainen todistus siitä että on opiskelija.

Oulussa olen asunut nyt reilut puoli vuotta, ja useimmiten treenaan Urheilutalolla, joskus myös Ouluhallilla.

Kansalaisaktiivisuus alkaa muuten tuottaa tulosta, Urheilutalolle oli viimeksi käydessä ilmestynyt yksi tanko lisää :hyper: Powerrackia odotellessa...

ennen reenasin kunnon paikassa, nyt en enää. vaikka hyvä sali olikin. nyt etsimässä vakkari paikkaa. Kuntoykkösellä kävin, menettelee, mutta hirveen ahdas sali. Raatissa kävin, köpö mikä köpö. Urheilutalo mun hermoille liian täynnä 16-20 välillä (mun treeniaika). Pitäis kehittää joku hyvä paikka. Pitää käydä testaan se teknopalatsi, se olis ihan jees matkan päässä. Mites siellä on autopaikkoja? ku tympii sellaset kaupungin paikat, joissa saa ensin ettiä puol tuntia parkkipaikkaa..;)

Nunnuka sanoi:
ennen reenasin kunnon paikassa, nyt en enää. vaikka hyvä sali olikin. nyt etsimässä vakkari paikkaa. Kuntoykkösellä kävin, menettelee, mutta hirveen ahdas sali. Raatissa kävin, köpö mikä köpö. Urheilutalo mun hermoille liian täynnä 16-20 välillä (mun treeniaika). Pitäis kehittää joku hyvä paikka. Pitää käydä testaan se teknopalatsi, se olis ihan jees matkan päässä. Mites siellä on autopaikkoja? ku tympii sellaset kaupungin paikat, joissa saa ensin ettiä puol tuntia parkkipaikkaa..;)
Ne on aika tiukassa varsinkin 15.00-18.00 tienoolla, koska suurin osa paikoista on teknologiakylän yritysten käytössä. On siellä kuitenkin aina muutama paikka vapaana.

Treenasin siellä aiemmin, ja menin salille 14.00-15.00 välisenä aikana ja melkein joka kerta sai etsiä ja miettiä, mihin sitä autonsa parkkeeraisi. Neljän-viiden välillä kun lähdin, niin paikat oli vieläkin melkein kaikki varattuina.

Gillyanne sanoi:
Oulussa olen asunut nyt reilut puoli vuotta, ja useimmiten treenaan Urheilutalolla, joskus myös Ouluhallilla.

Kansalaisaktiivisuus alkaa muuten tuottaa tulosta, Urheilutalolle oli viimeksi käydessä ilmestynyt yksi tanko lisää :hyper: Powerrackia odotellessa...

Mä olin todistamassa tota kyseistä ihmettä, siis kun se tanko saapu... :eek:

Oulussa oon asunut semmoset viisi vuotta. Saliharrastuksen aloitin parisen vuotta sitten Alppilan opiskelija-asunnon kellarikerrokseen sijoitetulla salilla, jossa oli kyykkyhäkki :eek: Nykyään kuljen Linnanmaan liikuntahallilla ja opiskelija-asunnon salilla (muualla kuin Alppilassa). Treenaan lähinnä vapailla painoilla, joten kyseiset salit täyttävät tarpeeni, ja kun käy oikeaan aikaan, niin välttää ruuhkatkin :) Kyykkyhäkkiä tosin on ikävä...

Snoopie sanoi:
Ne on aika tiukassa varsinkin 15.00-18.00 tienoolla, koska suurin osa paikoista on teknologiakylän yritysten käytössä. On siellä kuitenkin aina muutama paikka vapaana.

Treenasin siellä aiemmin, ja menin salille 14.00-15.00 välisenä aikana ja melkein joka kerta sai etsiä ja miettiä, mihin sitä autonsa parkkeeraisi. Neljän-viiden välillä kun lähdin, niin paikat oli vieläkin melkein kaikki varattuina.
No kyllä siellä ainakin iltaisin on aina tilaa autolle. Yleensä 18-20 aikaan kun itse tapaan käydä niin puoli aluetta vapaana. Tosin harvemmin autolla menen.

Back
Ylös Bottom