Oululaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan mielenkiinnosta kyselen että ketä on oulusta ja missä salilla treenaa..ite oon asunu vasta puolisen vuotta täällä päin eikä hirveenä oo vielä tuttuja tullu. :) ite käyn vuorotellen raksilassa ja heinäpäässä.

Olen oulusta ja treenaan linnanmaalla teknopalatsissa.

gotto sanoi:
Oulustahan minä. En tosin kauaa: Sodankylän JPr, here I come.

Sama juttu :)

Itse riehun monesti viikossa Linnanmaan liikuntahallilla.

Oulu..

Jepa... Oulussa ollaan ja treenaan firman salilla... Halpaa, eikä tartte jonottaa laitteisiin! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oulusta, ja useimmiten reenaan alakerran salilla tai linnanmaalla.

Seuralla näyttäisi olevan aika ouluhallin salille, millainen se on?

Meitsi myös Oulusta ja kotona treenailen :kippis1:

Oulusta oon kotoisin (ylläripylläri)...
Treenaan Värtön salilla, joka on huono paikka, *mutta* koska ollaan kavereitten kanssa alle 18-v. saatiin sinne ilmaisia vakiovuoroja \o/

Weeboomi sanoi:
Seuralla näyttäisi olevan aika ouluhallin salille, millainen se on?

Ihan ok paikka, tangot sileitä ja perkuleesti väkeä 16.00-->20.30 asti.
Ei oo mitään erikoisvermeitä, ihan perus sali. Halpa ennenkaikkea.

Lol, jos tää ouluhalli on se paikka missä se sali on juoksuradan vieressä niin se on varmaan paskin paikka treenata ikinä.. Suosittelen kiertämään kaukaa.

ljp sanoi:
Lol, jos tää ouluhalli on se paikka missä se sali on juoksuradan vieressä niin se on varmaan paskin paikka treenata ikinä.. Suosittelen kiertämään kaukaa.

Hyvä se o, paska haisee ja bajot soi! :whip:
Välttää ihan hyvin, eipä tuollaisella salimaksulla voi kummasta salia oottaakkaan.
Tanko niskaan ja SQUAT!

_o/ Mie kans!

Opiskelija-asunnon yhteydessä on pieni ja kompakti sali, jossa on tarvittavat vapaat painot ja saa useimmiten treenata ihan rauhassa. Niin, ja tietysti ilmainen, mutta maksanhan minä vuokraakin. :)

Örkki sanoi:
Jepa... Oulussa ollaan ja treenaan firman salilla... Halpaa, eikä tartte jonottaa laitteisiin! :D

Sama täällä, heti töiden jälkeen firman salille.
Olihan siellä viimeviikolla Kuntopalatsin typy,
joka neuvoi käymään heilläkin, on kuulemma enempi laitteita yms.
Halutti kysyä, että sopiiko tulla yövuoron jälkeen aamulla klo 6.00.. :hyper:

ljp sanoi:

Sinä se varmaan käyt sitte Wellnessillä. Tai et kovin monella salilla ole käyny jos ouluhalli on paskin paikka.

Kyllä siellä perustarpeensa tekee, vaikka laitteita vois olla paljon enemmänki/ parempia.
Plus siellä on se juoksurata ja hyvät venyttelymahdollisuudet.

Kannattaa kiertää kaukaa tosiaan 16-20.

Itse suosin urheilutaloa.

Back
Ylös Bottom