Oudot treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

NP

VIP
Kaupunki
Helsinki
Minkälaisia outoja, kummallisia treenityylejä olette nähneet/kuulleet? Minkälaisia "outoja" treenityylejä itse käytätte? Ei kaikki tietenkään outoja ole, tehokkaitahan nitten täytyy olla.

Itse näin Fight Clubissa ottelijan joka kuulemma lenkkeilee niin, että hän on köytetty autoon, jota hän sitten vetää. Varmasti tehokas, mutta pistäisi itsellä silmään kun näkisin.

Olen myös itse aloittamassa keväällä auton työnnön, koska kesäharrastukseni amerikkalainen jalkapallo vaatii työntövoimaa. Erittäin tehokas juuri tuolle lajille.

Onko Mike Tysonin niskatreenit totta? Se kaatuu lattialle johonkin patjalle kuuppa edellä vahvistaen niskaa?!?!? :confused:

Legendaa?

Originally posted by Wintikka
Onko Mike Tysonin niskatreenit totta? Se kaatuu lattialle johonkin patjalle kuuppa edellä vahvistaen niskaa?!?!? :confused:

Legendaa?

No rocky treenas jahtaamalla kanoja:rolleyes: Aivan mahdollista, että Mike olisi tehnytkin noin, mutta liike vaatii jo tässä tapauksessa jonkin aivonosan lamauttamista.

Vatsalihasten kovettamista?

Selinmakuulle - kaveri seisomaan mahan päälle - jännitä ja rentouta vuorotellen vatsalihaksia 10 kertaa.

On kuulkaa aika erikoisen ja vittumaisen tuntuista.

Mike Tysonin vatsalihastreeni: Tehdään niin kauan kun alkaa sattua ja sitten vielä 100 toistoa.

Kathy Longin vatsalihasten iskukestävyys: Tiputellaan keilapalloa vatsan päälle.

Vatsalihastreeniä. Parempi ottelija auttaa heikompaa parantamaan vatsalihaksia pitämällä 'knee-on-stomach'- positiota eri kohtiin vatsaa 5 minuuttia. :whip:

Originally posted by Dragon

Selinmakuulle - kaveri seisomaan mahan päälle - jännitä ja rentouta vuorotellen vatsalihaksia 10 kertaa.

Hohoh, tuo on kyllä loistava harjoite. Varsinkin siinä vaiheessa kun jengi makaa tatamilla selällään ringissä ja reilusti satasen paremmalla puolella oleva seuran rahastonhoitaja kävelee ympyrää vatsojen päällä. Lisäplussaa kyseisestä harjoitteesta jos on pakki hieman sekaisin ja ilmaa suolistossa tai syönyt kunnon lastin jotain mättöruokaa ennen reeniä. :urjo:

En tiedä onko se nyt niin "erikoista", mutta itse ainakin tykkään hakata säkkiä paljain nyrkein kovaa ja välillä hieman epäpuhtaastikkin (AGREA!). Nykyään on rystyset ja sormet sen verta tottunu siihen touhuun, ettei käsiä saa verille tai verenpurkaumille tavallisella säkillä kovinkaan helposti. Joku vuosihan tuossa meni. Helpottaa siten kummasti myös reenaamista thai-padeihin treeneissä, kun ei tarvitse säästellä nyrkkejä pidemmissä mättösessioissa kuten moni muu tekee (tai käyttää säkkihanskoja).

Ööö ei Tysonin niska treeni oo mikään ihmeellinen , mä tiedän
monta joka treenaa niskaa:eek:

Mutta mua ihmetyttää Thaiboksaajien jalkojen kovetus
treenit oon kuullu että ne hakkaa pampuilla itseään jalkoihin
jotta niihin tulee rustoa.

Ja tietenkin ihmetyttää kaiken maailman itämaiset treeni metodit
kerran Discoveryltä näin hyvän dokumentin eräissä treeneissä kuulemma kiinassa valmentaja käski laittaa jalan seinää myöten
ja tuli 7tunnin päästä takas.

Onhan niitä pöhölöjä.

Originally posted by NP_NG

Olen myös itse aloittamassa keväällä auton työnnön, koska kesäharrastukseni amerikkalainen jalkapallo vaatii työntövoimaa. Erittäin tehokas juuri tuolle lajille.

Hmm..kuulostaa tehokkaalta harjoitteelta. Lahti Jetsin A-junnuissa ilmeisesti pelaat asuinpaikasta ja iästä päätellen. Itse pelailen Lappeenrannan Rajaritarien A-junnuissa linjamiehenä. :)

Originally posted by Matsku
Ööö ei Tysonin niska treeni oo mikään ihmeellinen , mä tiedän
monta joka treenaa niskaa:eek:

Niin tiedän minäkin, mutta kukaan ei treenaa sitä tuolla Winstrollin mainitsemalla tavalla.

Meillä on mukavia alkulämmittelyjä treeneissä :)
Jokainen varmasti tietää, että budovyöt ovat oikein mukavia lyöntivälineitä? Näitä voi sitten käyttää hipassa ja muussa kivassa voimia säästelemättä. Saa ainakin porukan juoksemaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh ja sitten käsien kovetus suolaliuoksessa. Eipä tehdä puutöitä enää niillä käsillä. Jos tuo nyt mitenkään treeniksi lasketaan.

Originally posted by Lycanth
Jokainen varmasti tietää, että budovyöt ovat oikein mukavia lyöntivälineitä? Näitä voi sitten käyttää hipassa ja muussa kivassa voimia säästelemättä. Saa ainakin porukan juoksemaan

Joo, tuon opin tietämään "vyökasteessa", kun sain sinisen vyön BJJ:ssä, n. 25-30 treenikaveria muodosti käytävän, missä vöillä ruoskittiin uuden vyön saaja. Selkä täynnä pieniä mustelmia ja kokonaan punaisena. Vyön saanti oli rankempaa ku missään aikasemmassa lajissa. :whip:

Re: Re: Oudot treenit

Originally posted by Force
Hmm..kuulostaa tehokkaalta harjoitteelta. Lahti Jetsin A-junnuissa ilmeisesti pelaat asuinpaikasta ja iästä päätellen. Itse pelailen Lappeenrannan Rajaritarien A-junnuissa linjamiehenä. :)
ei meillä mitään A-Junnu joukkuetta ole. aikuisia vastaan pelataan. ikä haitari on 16-27

niin ja pelaan hyökkäyksen linjassa guardia ja puolustuksessa linebackkia.

Originally posted by Lycanth
Perkule, oot varmasti tampereen tkd seurasta! :D

Oon postannu tän ennenki, mut tässä on:
http://www.maphilindo.com/dumog.html

The Head Butts, the banana tree is used as the object, but the head butting is started by running towards the direction of the banana tree, the head hits the banana tree with vigorous force that sometimes the banana tree falls down and that ends the training for the day.

Hullut filippiiniläiset...

Mun mielestä outoja ovat myös tunteja kestävät seisontaharjotukset, joissa ollaan samassa asennossa helevetin kauan. Järjettömiä ovat myös ainakin hmd -piireissä tehtävät neljän tunnin potkuharjoitukset, joissa siis potkitaan samaa potkua neljä tuntia putkeen.

Jotkut Shaolinin temppelin äijät on treenannu iskujen ottamista haarojen väliin jo pienestä pitäen. Harjoituksina esim. roikottaa 25 kilon kivee narun päässä ,joka on sidottu hepin ja kassien juureen ja vetää perässään 200 kilon telaa(pyörivää). Sieltä löytyy muutkin todella extreme harjoitukset. Ovat ilmeisen tosissaan asian suhteen. :D

Originally posted by Dragon

Thainyrkkeilyssä tää tehtiin aikoinaan niin, että se 20 hengen sakki meni kaikki makaamaan selälleen vierekkäin ja rivin toisesta päästä lähti kävelemään yli. Muistaakseni itse kävelin kahdesti kaikkien yli. Ensin tulee 60 kg jamppa yli ja heti perään 110 kg, oli aika kokemus :lol2: Ja vielä kun jollain oli huono tasapaino, ensin se jätkä astu mun rintalastan päälle ja sitten palleille :jahas:

Ite oon joskus tehny rutistuksia kaverin kanssa niin, että yläasennossa kaveri lätkäsee vatsalle sellasella pienellä potku/iskutyynyllä, ainakin oli iho punainen.

Sitten 6 vuotiaana Sankukai karatessa oli painajaismaisin "jalkatreeni" mun mittarin mukaan jos muistot pitää vähääkään yhtä todellisuuden kanssa. Mielestäni vedettiin 1 h pelkästään kyykkykävelyä, pituushyppyä yms. sen muistan että aamulla oli vaikea lähteä kävelemään. Todellisuudessa toi oli varmaan 10 min :D

Thainyrkkeilyssä satunnaista niska/päänkovetus treeniä joillain jampoilla, yksi lensi yli köysien kovalle lattialle. Kehä siis n.1 m korkeudella. Ikävän kuulonen kopahdus kuulu.

Isä ukko kertoi parista kerrastaan jossain Hei Moi Doo tyylisessä lajissa joskus vuonna nakki ja piirakka. Äijät oli juossu paljainjaloin lumista mäkeä ylös kaveri reppuselässä. Ilmankos olivatkin hyppineet näytöksessä niinkin komeasti.

edit. Noista Shaolin äijistä, joskus muinoin tuli 5-osainen dokumenttisarja Taistelijan Tie Yleltä. Yksi näistä käsitteli Shaolin temppelin kung fu ukkoja, ei siellä kyllä palleille paukutettu, mutta kattoon ripustetulla pölkyllä kovettivat vatsalihaksia, murskasivat tiiliä kyynärpäällä niiden ollessa toisen pään päällä, söivät seisoaltaan sillasten pölkkyjen päällä, kävelivät käsiseisonnassa portaita.. ehkä oli näytetty kuvausryhmälle, ja niiden lähdettyä tilattu pizzat ja menty hakkaamaan tekkeniä :lol2:

Noista Taistelijan Tie dokumenteista paras oli Englantilaiset Sumopainijat höhö

Vanhan-ajan kovan nyrkkeilijän Sonny Listonin vatsareeni oli aika raaka. Kaksi avustajaa vuorotahtiin takoi sitä baseball mailoilla vatsaan sen maatessa lattialla.:worship: Mutta ei paljon auttanut kun Clay sen päästä tiputti...heh:worship:

Originally posted by Saapas
Perkule, oot varmasti tampereen tkd seurasta! :D
Torniosta :) niin ja nyt tuli mieleen eräs kurinpalautus mikä tuli eräänä kylmänä tammikuuna. Porukka joutui juoksemaan ulos pakkaseen treenikamppeissa ja se lenkki ei ollut mikään lyhyt vaan ne juoksi eräälle kaupalle jonne on matkaa ~1km :) pakkasta taisi olla yli -20'c Tosin itse en vielä tuohon aikaan harrastanut.

Back
Ylös Bottom