Oudot treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by rusakko-600
Mun mielestä outoja ovat myös tunteja kestävät seisontaharjotukset, joissa ollaan samassa asennossa helevetin kauan. Järjettömiä ovat myös ainakin hmd -piireissä tehtävät neljän tunnin potkuharjoitukset, joissa siis potkitaan samaa potkua neljä tuntia putkeen.

Seisomaan oppii seisomalla. Matalan ja tukevan asennon oppii seisomalla matalalla ja tukevasti :) Tietysti tavoitteena on oppia liikkumaan matalalla ja tukevasti, mutta jostainhan kaikki on aloitettava. Tukevat ja tasapainoiset asennot sekä niiden yhdistäminen liikeeseen ovat mielestäni tärkein yksittäinen taito kamppailulajin harrastajalle.

Mitähän näitä "outouksia" muistais..

Noh.. Vyötärön syvyisessä lumihangessa juoksu, pelkkä karatepuku päällä (siis paljain jaloin yms), aina yhtä virkistävä kokemus.

Vyö todellakin on hyvä lyöntiväline.. Toimii myös siten, että toinen hakkaa jaloille ja täten motivoi toista hyppimään.

Vatsatreeni, toinen makaa selällään lattialla, toinen "hakkaa" kantapäällä (mukavan pieni kontakti pinta).

5-10 ruskean/mustanvyön kesken käydyt kaikki-kaikkia vastaan mäiskimiset.

Kaikenlainen "kuntotreeni", tyylillä "One must fall", eli lopetusta harkitaan kun ensimmäiset alkaa tippumaan.

Jäpitetään jossain asennossa, kun ohjaaja juttelee kaverinsa kanssa salin laidalla.

Kaikkea sitä on touhuttu, muistiin ei ole jäänyt puoliakaan, tai sitten en saa niitä nyt vain ulos..

"Vatsatreeni, toinen makaa selällään lattialla, toinen "hakkaa" kantapäällä (mukavan pieni kontakti pinta). "

Tuosta tuli mieleen, kun potkunyrkkeilylegenda Fred Royers oli vetämässä vuonna -88 tai -89 seminaaria silloiselle thai-potkunyrkkeilyseuralleni. Treenien lopuksi äijä käski meidät maahan selällemme vierekkäin ja alkoi pomppia täydellä painollaan vuorotellen pallean päällä. Muisti mainita vielä, että kotonaan hänen oppilaansa toivovat treenien jälkeen olevansa kuolleita jne.. oli tosi leppoisa ja hauska mies vaikka kyytiä se antoikin.

Kattoko kukaan eilen sitä kung-fu dokumenttia, siinä oli asennetta ja extremeä. :D

Ps. tänään klo. 21.00 lento köpis -> bangkok ja 6 ja puoli viikkoo lepoo !
Ehkä vähän treeniä golds:lla... :kippis1:

Katsoin juuri videolta sen "dokumentin". Treenaustavoissa ei nyt varsinaisesti ollut ihmeellistä, tosin sekin meni yli johtuen ilmeisestä "mestareiden" jonkinlaatuisesta mielenterveydellisestä sairaudesta.

Matsku sanoi:
Mutta mua ihmetyttää Thaiboksaajien jalkojen kovetus
treenit oon kuullu että ne hakkaa pampuilla itseään jalkoihin
jotta niihin tulee rustoa.
Eiköhän toi oo enemmänkin joku urbaani legenda..

Kyllä ne sääret kovettuu/rustottuu ihan siinä säkkitreenin ja sparrauksen parissa. Näin ainakin mulla on käynyt vuosien varrella.

Syksyllä satuin selaamaan iltalehteä vuodelta -87.
Oli koko sivun juttu Ilkan ja Markun voimatreeneistä. Ehdoton ykkönen oli 200metrin spurtit 100:n kilon säkki selässä.

Kyllä ne sääret kovettuu/rustottuu ihan siinä säkkitreenin ja sparrauksen parissa. Näin ainakin mulla on käynyt vuosien varrella.
kyl toi kepeil hakkaaminen edes auttaa ja sit viel ku ne on kuumia ne kepit ;)

Ei se ole mikaan legenda, terveisia Thaimaasta! Kylla hakkaavat taalla saariaan pampulla, joskus potkivat myos paljain saarin puutolppaa, tai sitten hakataan paljain nyrkein betoniseinaa.

Valmentaja myos ajaa skootterilla keppi kadessa huutaen juoksevien oppilaiden perassa.

Tietysti treenit paattyvat aina vatsan hakkaamiseen kuulalla. (Mista mina ainakin nautin kovasti :hyper:)

Manny Pacquiaon valmentajat hakkaavat miesta Filippiinilaisilla taistelukepeilla. Tosin tuo touhu ei mielestani nayta kauhealta kuritukselta, miehen ilmeesta paatellen se sita kuitenkin on.

Suositut

Back
Ylös Bottom