Oudot nännit.. :/

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkdniko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon tehny rintalihasliikkeitä perus käsipainoilla ja rinnat kasvanu mutta tunnen tissien sisällä outoa kudosta, ja nännit ovat oudosti kohollaan.. välillä kun tulee kylmä tai jotain niin ne menee normaaliksi kasaan. onko kudos normaalia ? jos et saanu selvää kysy lisää..

Äkkiseltään kuulostais gynoilta.

oon tehny rintalihasliikkeitä perus käsipainoilla ja rinnat kasvanu mutta tunnen tissien sisällä outoa kudosta, ja nännit ovat oudosti kohollaan.. välillä kun tulee kylmä tai jotain niin ne menee normaaliksi kasaan. onko kudos normaalia ? jos et saanu selvää kysy lisää..
Murrosiässä saattaa nuo rauhaset vähän oudosti paisua, joten kuten Janpa sanoi, todennäköisesti gynot kyseessä...Ei ole vaarallista ja menee ohi.

mullakin oli patti toisella puolella joskus 15 vuotiaana.
Hauskinta tässä oli, että koitin kysellä teksti tv:n chatissa että eikai mulla oo rintasyöpää:lol2:

Joo mäki oon alkanu vähä ihmettelee tota ku rintaa alkanu reenaa kunnnoll ja pahin murros ikä jo ohi et nännit o sillee enempi töröllää..ja sekös vituttaa kuullu jos tosta vähäse mut helvetti naurattaa itteeki et mitähä vittua..

siis en tarkota kasaan menemisellä silleen että ne menis sisään mitenkään vaan nyt ne on oudosti kohollaan, ja sitten kun tulee esim. '' kylmät väreet'' ne menee NORMAALIIN tilaan, vai onko sun mielestä koholla olevat nännit normaalit, siis koko nänni alue on kohollaan niin kuin joku outo rinne

Joo mäki oon alkanu vähä ihmettelee tota ku rintaa alkanu reenaa kunnnoll ja pahin murros ikä jo ohi et nännit o sillee enempi töröllää..ja sekös vituttaa kuullu jos tosta vähäse mut helvetti naurattaa itteeki et mitähä vittua..
ymmärrän, sama ongelma

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ihan normaalia uskoisin olevan.
minkä ikänen oot ja onko paljonkin rasvaa kertynyt kroppaan?

siis en tarkota kasaan menemisellä silleen että ne menis sisään mitenkään vaan nyt ne on oudosti kohollaan, ja sitten kun tulee esim. '' kylmät väreet'' ne menee NORMAALIIN tilaan, vai onko sun mielestä koholla olevat nännit normaalit, siis koko nänni alue on kohollaan niin kuin joku outo rinne
Toihan kuulostaa ihan normaalilta. Mulla on ainakin aina ollu tolleen eikä mitään gynoakaan ole.

mutta ei niistä muuta kuin kosmeettista haittaa.

Kyl niistä on. Itellä ainakin kohtuu arka toi vasen nänni. Ei tartte tulla kovakaa osuma, nii vittu että kirpasee. Maanantaina meen itkee tosta, et jos pääsis kunnalliseen leikkaukseen (duunilääkärin kautta). Pitää säveltää sen verran, et haittaa töitä tosi paljon jne.

Oli muuten itellänikin peri päivää taas nänni perkeleen kipeät ja törröttivät. Mutta onneksi meni parissa päivässä ohi kun työliivit juuri hinkkasitvat mukavasti niihin.

Mulla oli aika paha gynekomastia murrosiässä ja vielä perkeleen kipeät. Ohi meni kuitenkin parissa vuodessa, joten todennäköisesti aika parantaa turvonneet nännit :)

eipä lääkäritkään aina tiedä mistä puhuu. saattaa selittää jotain omia arveluitaan ja uskomuksia tietämättä sen suuremmin nänneistä kuin painojen nostelustakaan. outo väite. rintalihasten treenaamisella ei pitäisi olla mitään tekemistä nännien kanssa, ehkä se luuli että teet penkkiä niin että tiputat aina tangon suoraan nännien päälle ja ne vähän kovettuu siitä :D

Minultakin löytyy ikäväkyllä mitä luultavammin gynot sitten. Tuli murrosiässä eikä ole lähtenyt pois. Ikää sen 16 nyt. Arvelin ryhtyväni dietille tässä kohta, ehkä paranee hiukan.

Minultakin löytyy ikäväkyllä mitä luultavammin gynot sitten. Tuli murrosiässä eikä ole lähtenyt pois. Ikää sen 16 nyt. Arvelin ryhtyväni dietille tässä kohta, ehkä paranee hiukan.
Oot sen verran nuori vielä, että voi hyvinkin lähtee pois seuraavina vuosina. Muistelin tässä että itsellänikin oli joskus nännien sisällä jotkut kovemmat patit ja lievää gynottelua iän ollessa ehkä arviolta 13-17. En siitä sen enempää välittänyt, kun ei ollut todellakaan pahemmasta päästä ja itellään meni ohi vähän miehistyttyä. Nykyään aivan normaalit nisät, ei gynottele lainkaan! :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom