Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa.. mutta eihän niitä alas saa ilman mausteita. Pitkään oon laittanut mehukattia raakana sisään.
Eihän nuo maustamattomat nykyään maistu miltään.
UFS Malto+UFS Whey=OKSENNUS
Samat aineet käytössä ja ihan hyvin menee alas ilman irvistelyä. Nyt perkele asennetta siihen juomiseen!
:D
Samat aineet käytössä ja ihan hyvin menee alas ilman irvistelyä. Nyt perkele asennetta siihen juomiseen!
:D
Joko me ollaan nössöjä, tai sitten Force vetää sparta-asenteella sitä palkkaria alas aina reenin jälkeen
:thumbs:
UFS Malto+UFS Whey=OKSENNUS
maustamaton+kaakaojauhe= ????????
ei se kaakao niin paljoo maksa ;)
Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.eLm0h sanoi:tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa..
Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.