Oudoin palkkarin mauste?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu
Enpäs löytännny seartsilla tämmöstä ja ois ihan kiinnostava lukee.:D Elikkäs mikä on oudoin ''mauste'' jolla ootte maustanu palautusjuoman?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa.. mutta eihän niitä alas saa ilman mausteita. Pitkään oon laittanut mehukattia raakana sisään.

Joo ois hyvä. Itekki vasta aloin käyttää ja ihan hirveen makusia.. :) Kokeilin tota kaakaojauhe+suola+vaniliinisokeri yhdistelmää ja oli juotavaa. Kokeilin kans jotain fun light sekotusta mutta ei sitä juonu pirukaa.

tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa.. mutta eihän niitä alas saa ilman mausteita. Pitkään oon laittanut mehukattia raakana sisään.

Eihän nuo maustamattomat nykyään maistu miltään.

Eihän nuo maustamattomat nykyään maistu miltään.

Jaa-a, riippuu kai merkistä. Meinaa toi sportlife nutrion tai vastaava maistuu ihan sonnalle. Ei todellakaan saa alas irvistelemättä :D

Viimeksi muokattu:
Samat aineet käytössä ja ihan hyvin menee alas ilman irvistelyä. Nyt perkele asennetta siihen juomiseen!

:D

Joko me ollaan nössöjä, tai sitten Force vetää sparta-asenteella sitä palkkaria alas aina reenin jälkeen

:thumbs:

maustamaton+kaakaojauhe= ????????
ei se kaakao niin paljoo maksa ;)

Tämä on varmasti edullinen maustamiskombo. Luulis että jos funlightillä alkaa maustamaan niin halvemmaksi tulisi ostaa suoraan jotain maustettua.

eLm0h sanoi:
tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa..
Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.

Itse olen tilannut maustamis jauhoja englanista. Maustuu aivan kuten maustettu herat ja ehkä hitusen paremmankin makuisia, tosin ei mitään jenkki heran makeutta.

Eipä sillä etteikö saisi noin tehdä, mutta eikö muka Suomesta löydy jotain mihin voit sekoittaa heraa, jotta se maistuisi ihan juotavalta?

Kuullostaa jotenkin siltä kun pyörää yritettäisiin keksiä uudelleen.

no hei Hulkkin tekee sitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom