Oudoin bugi, IKINÄ!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Porukoilla on mun vanha kone, joku 333Mhz pena kakkonen, käyttiksenä 98(?) Windows, ja selaimena IE. Kone pelaa muuten hyvin, mutta IE:n kanssa on ongelma, joka on täysin mysteeri.
Eli faija pääsee omaan sähköpostiinsa(hotmail) sisälle, mutta ei pääse lukemaan posteja. Ei siinä mitään, mutta broidi pääsee omaan Hotmailiin täysin normaalisti samalta koneelta.Tosin mun koneelta faija voi katsoa omat spostinsa.
Sama juttu pankissa, pääsee sisälle, voi katsoa tilitapahtumat yms. mutta ei voi maksaa laskuja.Tosin omalta tililtä toiselle voi siirtää rahaa(tilit samassa pankissa)
Mikä mättää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kannattaa varmaan kokeilla jollain toisella selaimella? Mites palomuuri, jos muuri on viturallaan ja estää salatut yhteydet niin mailit ja pankit ei toimi.

metalman sanoi:
kannattaa varmaan kokeilla jollain toisella selaimella? Mites palomuuri, jos muuri on viturallaan ja estää salatut yhteydet niin mailit ja pankit ei toimi.

No miksi broidi sitten pääsee samalta koneelta lukemaan spostinsa?

En oo tollaseen ikinä törmännyt, mutta... voisko tolla olla mitään tekemistä joko Javan runtimen kanssa tai selaimen suoja-asetuksissa? Tai sitten selaimessa, ootteko yritettäneet kokeilla eri selaimia?

Vai onko IE päivitetty? Eräässä koneessa pääsi kanssa hotmailiin ,mutta koulun sähköpostiin ei, ennen kuin päivitti ohjelman. Ja kävi aika samalla tavalla kuin on ketjun alussa kuvailtu.

Olen törmännyt juuri tähän ongelmaan joskus itsekin. Paha vaan etten millään muista miten homma ratkesi.. taisi olla frendin kone joka ei päästänyt mua sisälle juttuihin vaan väitti hotmail ja luukku sähköpostiossujani tyhjäksi kirjautumisen jälkeen. Lisäksi samaan ilmiöön liittyi että logout nappi ei toiminut.

Jos isäs loggautuu eri tunnarilla koneelle niin tuhoa isäs profiili ja luo uusiksi.
Tyhjennä myös cookiet ja temp inet filut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom