Otteluun psyykkaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tapio sanoi:
Mitä jos tuijotuksissa suutelee suulle?:)

:hyper: Tuomari keskeyttäis sen "kättelyn" jos kyse ois naisista ja tuomarikin vielä mies - ja käskis jatkamaan: se ei sanoiskaan että 'box' vaan että 'kiss':david: Eh, mut hammassuojat ois kyl vähä hankalat tossa.

tapio sanoi:
Mitä jos tuijotuksissa suutelee suulle?:)

Vapaaottelukehässä kävi vastaavassa tilanteessa taannoin näin:
http://video.google.com/videoplay?docid=6645385142048465620&q=herring-nakao
Ensin lyöjä diskattiin, mutta jälkeenpäin tilannetta käsiteltiin uudestaan ja koska kumpikin oli toiminut "epäurheilijamaisesti" tuomio muutettiin no contestiksi.

Turha kikkailu ottelun alussa tai sen aikana on mun mielestä sangen typerää. Itse pyrin olemaan mahdollisimman hyvillä fiiliksillä ja nauttia kehässä olosta sekä kerrata mielessä onnistuneita otteluita ym. Jos on vihainen niin yleensä menee vituiksi. Ainakin itse matsaan vihaisena ihan helvetin huonosti ja runttaan, ei onnaa.

Orava sanoi:
Sinne kehään mennään Fedorina, eikä pelleillä mitään turhia.

Kehään tullaan 15 min myöhässä ja syyhän on tietysti mamman tekemä hernesoppa. Introbiisinä toimii Daddy cool ja erien välillä seisotaan keskellä kehää ,koska tosimiehet eivät tarvitse taukoja.
Fedor on kyllä mainio. Aina ennen "fait"-komentoa se näyttää juuri päiväunilta nousseelta vetelykseltä. Mutta sitten kun on lupa lyödä, niin alkaakin tapahtua. Toiset hakkaa pukukaapin paskaksi ja raivoavat koko matkan kehään, toiset pitävät sen puhkun sisällään siihen asti kunnes kättelyt on ohi. Itse pidän jälkimmäisestä tavasta. Voisiko aggression tietoista esiin tuomista pitää merkkinä epävarmuudesta?

Itse katson vastustajaani sellaisella määrätietoisella katseella. Viimeksi katsoin sillä katseella yhtä laitapuolen kulkijaa, joka tuli pummimaan multa röökiä, sanoin etten polta, jolloin se rupesi siinä meuhkaamaan. Sitten hän katsoi mua ekan kerran silmiin ja sanoi: Sä näytät siltä,että voisit murskata mun pään minä hetkenä hyvänsä. Sanoin, että en mä sitä murskaa ellet anna aihetta siihen ;)

Ymmärrät boxer83 se on eri asia katsoa vastusta kun laitapuolen kulkijaa tai ravintolan pummia.
Jos sun nimimerkki pitää yhtään totta älä sinä poika spurguille isottele.
Säästä se energia matseihin niin se kantaa tulosta.

tapio sanoi:
Ymmärrät boxer83 se on eri asia katsoa vastusta kun laitapuolen kulkijaa tai ravintolan pummia.
Jos sun nimimerkki pitää yhtään totta älä sinä poika spurguille isottele.
Säästä se energia matseihin niin se kantaa tulosta.

Joo mä toivoin,että toi mun kommentti olis karkottanut sen,mutta eipä aikaakaan kun se rupesi halailemaan:rolleyes:

Yritän pitää mielen mahollisimman rauhallisena ja kuitenkin itsevarmana ja määrätietosena, ja esim. kilpailuissa keskityn katsomaan omaani edeltäviä matseja jonkin verran. Reilu puol tuntia ennen sit ottamaan vähän lämpöä ja kertaamaan jotain perusasiaa, vaikka guardissa olemista.

Uskon, että tulevaisuudessa tulee kehäänastumisbiisillä olemaan iso rooli psyykkauksessa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä boxer-83 ota mun juttuja tosissaan.
Vähän herjan heittoa.
Stailivirhe taitaa jutusta päätellen olla bjj painija, tulevaisuudessa mieli taitaa tehdä muihin myös.
:thumbs:

Tässä kavereille "hiukan" erilaiset psyykkaukset ennen matsia. Lopputulos kyllä yllättää... Hiljaa repeilee kun toinen on kuin laitoksesta karannut ja toista ei voisi vähempää kiinnostaa :lol2:

venla sanoi:
Ekassa kansainvälisessä matsissa vastassa ollu venäläinen katto mua just silleen saatanan murhaavasti suoraan silmiin. Hui.

Isket vaan silmää takas ;)

En osaa sanoa psyykkaanko itseäni ennen matsia. Jotenkin se fiilis tulee itestään siinä jännityksen kasvaessa. En pyri hakemaan raivoa. Ennemminkin tulee semmonen keskittynyt ja tavallaan rauhottunut olo.
Mielikuvaharjoittelua teen jo aikaisemmin ja niissä se vastustaja saa kyl aina ihan prkleesti turpaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom