Otteet kovenee, kun ei saa warettaa...

744px-Pirate_Flag_of_Rack_Rackham.svg.png

SHIP, AHOY!!! (arrr)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tossa olis yks, en oo koskaan testannu joten paha sanoo...
http://www.truecrypt.org/

kaikkihan saa murrettua, mutta on eri asia onko poliisilla aikaa niin paljon että laittaa jonkun kovalevyn kryptauksen purkuun pariks vuodeks...

Azureusta kun käyttää niin ei jää jälkiä p2p-liikenteestä joten ne ei pysty todistaa sitä mitenkään. Ja jos krp koputtaa ovelle jossain kaupassa myytiin cd-silppuria :D.

Kuka niillä CD-levyillä mitään tekee, kiintolevyä saa kaupasta yli 3GB euroa kohti.

Levyjen kryptaaminen on ihan riittävä toimenpide henkilökohtaisten tietojen suojaamiseen siltä varalta että joku ne koneet veisi.

On kyllä todella surkeata porukkaa nuo ohjelmistovarkaat, heti ruvetaan itkemään äitiä kun hämärätoimiin puututaan, ja jos äiti ei kuuntele niin uhataan tappaa. Tuleepa tästäkin mieleen ne vapaan kasvatuksen hedelmät. Ruotsi taitaa olla oikein mallimaa sellaisten jalostamisessa.

kuka helvetti maksaa 2000€ että saa shopata yhen kuvan irc-galleriaan? ihan järjettömiä noi hinnat eikä tulis mieleenkään maksaa mistään ohjelmasta, niin kauan ku omaan yksityiskäyttöön warettaa. myyntiä vastaan olen kyllä, ellei joku ala mulle tarjoomaan kovia hintoja ohjelmista.

On niitä ilmaisiakin ohjelmia, joita voi käyttää tai vaikka laatia itse jos ei markkinoilta löydy. Piraattiohjelmien käyttäminen on itsekästä eikä kellekkään hyödyksi. Toisaalta jos kerran on mahdollisuus saada ohjelmia ilmaiseksi niin ei niiden käyttäjiä voi tuomita, vaan niitä tahoja joilla on mahdollisuus estää tämä toiminta. Siinä vaiheessa kun ruvetaan kitisemään tämän laittoman toiminnan rajoittamisesta niin ollaan kyllä jo raukkamaisuuden puolella.

http://www.gimp.org

Oisko joku sellanen laitteisto, joka sulattaa kiintolevyt valuraudaksi kolmessa sekunnissa jos niitä koitetaan irroittaa.

Kyllähän tuo on helppo rakentaa.

Eikö nuo kiintolevyn kuoret ole metallia. Täyteen varattu auton akku, josta kytketään ranteen paksuiset kaapelit kiintolevyn lähelle viritettyihin elektrodeihin. Siihen sitten vielä mekaaninen vaijeri, josta vetämällä oikosuljetaan piiri, kun poliisit rynnistävät oven läpi.

Luulisi jo sulavan, ja jos akku rajähtää, niin se vain lisää kiintolevyjä tuhoavaa vaikutusta. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom