Otteenvahvistaja faijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä faija pyys joululahjaks tollasta hand gripperii, mutta minkävahvusen ostaisin? Faija on tollane 50vee perussuomalainen äijä eli vähän vatsaa löytyy jne.:D, mutta ei mitään voimaharjoitteluun liittyvää taustaa ole

70-100-130-160-180 tossa ois jotain vahvuuksia paunoissa. Eli oiskoha joku 130paunan gripperi hyvä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D ostat sille vaan vahvimman mitä löytyy, jos ostat liian löysän niin saat kuulla siitä loppuelämäs mut kun ostat sellasen millä se saa hikiseen pari kertaa niin sit voit ite kettuilla sille että "eikö oo ruista ranteessa?"

Jos tarkoitat noita "captains of crush"-grippereitä, niin älä nyt saatana ainakaan mitään kakkosta tai kolmosta osta. :lol2:
Taitaa se kevyin eli trainerikin olla jo reilusti tavallisia marketti-grippereitä raskaampi.

Pecman sanoi:
Jos tarkoitat noita "captains of crush"-grippereitä, niin älä nyt saatana ainakaan mitään kakkosta tai kolmosta osta. :lol2:
Taitaa se kevyin eli trainerikin olla jo reilusti tavallisia marketti-grippereitä raskaampi.
Meijän faija puristeli tota mun #2 gripperiä mennen tullen vaikka ei oo mitään voimailutaustaa. Jotain mettätöitä vaan paljon tehnyt. Eli kannattaa kyllä ostaa mielummin liian jäykkä kuin liian löysä aivan kuten Lapo sano.

Jos käsi niinku nippu kyrpiä, niin kyllä se #2 voi olla hyvinki sopiva. Tavikselle varmaan #1 on jees. Siis Coc.

~Voimariini ~ sanoi:
Meijän faija puristeli tota mun #2 gripperiä mennen tullen vaikka ei oo mitään voimailutaustaa. Jotain mettätöitä vaan paljon tehnyt.
No mettätyöthän muuttaa tilanteen tietysti täysin. :rock:
Muille kun metsureille kuitenkin luulisin coc2:n olevan turhan raskas. En ole itse päässyt noita vielä puristelemaan, mutta perustan tämän arvioini ihan siihen, että kolmosen sulkeneet ovat Suomessa niin harvassa. Tuskinpa niitä kakkosiakaan kuka tahansa napsuttelee kiinni?

Mulla on toi no2 ja kuvitelmat hyvästä gripistä katkesi heti kun oli pakkaus auki. Toki handut on nyt vahvistuneet harjoitellessa mutta JOS faijasi ei kanna tiiliä työkseen, kakkonen saattaa olla oikea valinta.

Jos löytäis firman, joka lähettää Suomeen asti, niin Ivanko Super Gripper ois aika jees. Sais ite säädellä vastusta jos sattuis vaikka alkuasetus olemaan liian kevyt.

tommi osta faijalles kortti moveen ja lataa sinne 1kk hähä :rock:

Pecman sanoi:

Trainer ei ole nykyään enään kevyin, vaan guide. Sen jälkeen tulee sport ja sitten vasta trainer.

Itse en menis ostaan numero 1 vahvempaa, tosin jos tiiät että isälläs on kohtuu vahva puristusvoima, niin sitte voisit harkita 2:sta. Mutta sen pohjaan saamiseen täytyy olla paljon poweria fingereissä.

Oma isä on melkein 50v ja kokeilutin hänellä num.1 mutta ei mennyt ihan pohjaan, vaikka väitän että faija on ikäisekseen kyllä kohtuu vahva ( nojoo, mutta ei lähetä nyt sille linjalle, että kenen iskä on vahvin:D )

Tässä "virallista" listaa, kuka on puristellut mitäkin. No 2 on treenaamattomalle (tai kovaa fyysistä työtä tekemättömälle) aika kova. No1 voi puristaa (ehkä) treenaamatonkin. Itselläni on no 1 ja se kyllä riittää aika pitkälle (voihan sitä tehdä toistoja tai pitää pohjassa vaikka 30 sekkaa tms treeniä).

http://bittikeskus.com/~kimmokoo/Listat/CoC.htm

Heh tilasin numero kakkosen ja tänään tuli...:)
Hitto kun on raskas ja jää auki jonkun 1.5-2cm...:D
Mulla on kyllä muutenkin lyhyet sormet ja eivät tahdo kestää 200kg maastavetoa...
Raportoin sit kun saan tuon kiinni...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom