Ota tai jätä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Edittii: Sanotaan se vielä, että itselläni ei olisi todellakaan ollut munaa jatkaa tuossa paikassa, tosin juuri sen takia en noihin koskaan menisi, koska ei ole munaa pelata. Mitä hittoa tonne menee (tai esim. haluatko miljonääriksi) jos paskat tulee housuun heti, kun on pari tonnia potissa(en viitta tuolla tuohon eiliseen 80ke, sen olisin ottanut ja ollut erittäin tyytyväinen).

Miljönääriksi ohjelmassa rupes kusee se, kus siirtyi MTV3:lle ja muutivat sitä viottotaulukkoa siten, että ei kauheesti kannata 15000e kysymykseen vastata, jos ei ole kovin varma, koska häviää 8000e ja voittaa vain 5000e.
Nelosella ollessaan oli parempi 10000e-> 20000e. Esim 50/50 tilanteessa arvaamalla olisit saanut tuplat, kun nyt saa vain 1/3 lisää. Todennäköisyyksien mukaan ei kannata arvata, koska ei ole pottioddseja:)(liikaa pokeria pelannut)

Lopussa sitten taas toisin. Sinulla on 200000e ja arvaamalla voitat 1000000e, eli todennäköisyys osua 1/4 ja rahat saat takas 5-kertaisena.

Noo...kyllä siitä viimejaksosta voidaan kotona keskustella. Sen kilpailijan mieskin taisi pussata vaimon siskoa jossain vaiheessa, kun tilanne oli oikein päällä? :D

vittu ku olin puhelimessa samalla kun katoin ton ohjelman lopun nii meni vähän ohi.

Kyllä meilläkin ois kotona pitkät keskustelut ton 50 eken takia jos emäntä menis tommosta tekeen.

akan idiootti vaan hymyili kun ohjelma loppu.

mä olin siinä kohtaa ku sulki sen luukun ja ei ottanut 80k et "ei seitana". sit sen mutsin tuuletus perään oli jotain hirveetä :) olisin kyllä halunnu et olis voittanu 200k koska "munaa" naisella ainaki oli.

Jotenkin jäi fiilis, että ei toi porukka oikein edes tajunnut mitä tapahtui, kun vain hymyilivät "voiton" jälkeen. No ahneella oli paskanen loppu:hyper:

Olinko mä ainoa jolla oli ihan pirun hauskaa kun se voitti vaan 50 ekeä? 2 jaksoa tota ohjelmaa kattonu ja molemmissa ollut sitten ihan totaalisen rasittava akka. Toi edellinen vei kyllä voiton.

"Älä näytä ilmeellä, älä näytä ilmeellä!!1"
"Älä vastaa siihen puhelimeen iih"

Vahingonilo on parasta.

Oli kyllä saatanan ärsyttävä ämmä se eka :curs:
Tokast en nähny kun lopun.
Ei muuta voi sanoa kun että aaahahahröhhöhöh!
Ei pahemmin käy sääliks :D
Täytyy olla aika ahne jos ohittaa 80000 ekee( melkee 480 000 markkaa)

Joo oon päätyny siihen tuloksee et se oli aika tyhmä tai sitten vaan niin rikas ettei ollut ihan maailmanloppu missata se 80k

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta mistä se juontaja tietää, mitä se pankkiiri olisi tarjonnut seuraavien salkkujen avaamisen jälkeen? Kun kuitenkin soittaa jokaisen salkun avaamisen jälkeen mitä pankkiiri tarjoaa.. Hmmm. Ja kuka ihme on se salaperäinen pankkiiri?

Mutta mistä se juontaja tietää, mitä se pankkiiri olisi tarjonnut seuraavien salkkujen avaamisen jälkeen? Kun kuitenkin soittaa jokaisen salkun avaamisen jälkeen mitä pankkiiri tarjoaa.. Hmmm.

Se pankkiirille soitto on vain kulissia, oikeasti tarjottu summa perustuu matemaattiseen kaavaan, jolla ohjelma pyrkii jäämään tietyn verran voitolle.

Voi saakeli, toi punapaitanen mies pelas hyvin! Kyl mulleki 200 000 eskoo kelpais... :hyper: :hyper: :hyper:

Olisin ottanut sen 151 000. Tarjous oli silti yli puolenvälin joten ei olisi suuremmin harmittanut vaikka olisi löytynytkin se suurempi summa omasta salkusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom